9 Temmuz 2014 Çarşamba

My Wattpad Love | Wattpad E-Kitap Yorumu




Kitabın Adı: My Wattpad Love  
Seri Sıralaması: #1 
Yazar: Ariana Godoy (cold_play19)

Konusu: 
Julie her zaman utangaç biri olmuştur. Wattpad'ı bulduğunda dünyası değişir, çok popüler bir e-kitap topluluğu oluşturur. Bağımlısı olur ve hatta kendi hikayelerini göndermeye başlar. Ama arkadaşların, hayranların ve beğenilerin hepsini bu siteden alacak mı?Ya da aşkı bulması mümkün müdür? 

YORUMUM:

Bu aralar tam bir wattpad hastası oldum.Bıraktım tüm dizileri başladım bu sitedeki hikayeleri okumaya.Sahurdan sonra alıyorum elime tableti sabah 6 7 ye kadar wattpad de kitap okuyorum.Gerçekten güzel bir site. Yazarların amatör oluşları hiç dikkat çekmiyor.Normal bir kitapmış gibi okuyorum tüm hikayeleri.Neyse efeniim geleliim ilk başladığım hikayeye.MY WATTPAD LOVE.



My Wattpad Love yabancı bir yazar tarafından yazılmış bir hikaye. Yazarımızın Wattpad deki ismi cold_play19. Bu güzel hikayeyi çevirip bizlerle paylaşan benbeniyerim adlı wattpad kullanıcısına burdan teşekkürlerimi iletmek istiyorum.Onun sayesinde böyle güzel bir kitabı okuma fırsatı buldum-k. 

Neyse, kitabımız Jules adlı bir kızın wattpad de tanıştığını birisine uzaktanda olsa aşık olduğunu konu alıyor.Uzak mııııı??? Ne kadar uzak olduğunu söylemedim.(Tam bir Evan oldum :D)Zaten kitabın adından anlayacağınız üzere bu bariz belli :D Benim kitapta en çok SHANE karakterini sevdim.Çünkü ben bir BADBOY severim :D SHANE
SHANE SHANEEEEE. Kitap boyunca Evan'a sinir oldum.(Jules'ın sevdiği çocuk). Neyse inşallah yazar ikinci kitabında bu hatasını telafi eder :D Shane ile olmazsa kitabı okumayı bırakırıııııııım banane yaaa :(

2.kitaba en kısa zamanda başlayacağım bölümlerin hepsinin yayınlanmasını bekliyorum.Şimdi okursam bölümün gelmesini bekleyene kadar meraktan ölürüm çünkü.

NOT: Bu hiyeyi okuyupta cold_play19 ve darkpoet001 kullanıcı adlarını aratmayan var mıdır? :D

PUANIM:


Yazarın seçtiği oyuncular

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder