2 Mayıs 2014 Cuma

Full House Tayland | Dizi Yorumu



Adı : Full House
Bölüm Sayısı : 20 
Yayınlandığı Yer : Tayland
Dizinin Konusu:
Om-Em ablasıyla birlikte babasından miras kalan evde yaşamaktadır.Ablası nişanlısıyla birlikte tefecilere borçlanır ve om-em i koreye seyehate gönderir.Om-em seyahatteyken ablası evi satar.Tatile giderken uçakta Mike ile tanışır.Ve tabi bu tanışma hiçte iyi bir tanışma olmaz.Om-em`in otel parası tam ödenmediği için ortada kalır.Ve Mike`yi kandırır.Bir şeylerin ters gittiğini anlayan Om-Em taylanda geri döner.Ve ablasının evi sattığını öğrenir.Evin yeni sahibide Mike`dır.



YORUMUM:
 Bu diziyi bitireli baya oldu ama üşengeçliğimden yorum yazamadım bir türlü. Bugün staja hasta olduğum için gitmedim veee dedim bari yazmadığım yorumları yazayım.Fazla uzatmadan yorumuma geçmek istiyorum.Çünkü bu dizi bir harika dostuuuuuuuuuuuuuuum!!! :D Bol gifli bir yorum olacak sanırıııım.
Dizinin tüm bölümlerinde gülmekten öldüm resmen ya. Aom ve Mike ikilisi çok iyi bir çift olmuşlar.İkiside birbirinden tatlı ve doğallardı. Birbirleriyle olan çekişmeleri aklıma geldikçe hala gülüyorum ya :D 
Şunların tatlılığına bakar mısız ya :)



Ben bu diziye resmeeeen aşık olduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum!! Neden 20 bölümdü kiiii ya :((((((((((
Daha önce blogumda kısa bir yorum yazmıştım.Dizi hakkındaki ilk görüşlerim tııık. 
Surat ifadelerinize ölürüm sizin ya hahahahaha
Mike cım hiç sana yakışıyor mu Aom u kandırmaaak :D
Diziye başlamamda etken olan gif. Çok kıskanıyoruuuuuuuuum abi yapmayın böyle şeyleeer :((
Birbirlerine çok yakışıyorlar değil miiiiiii :D Mike bana daha çok yakışırdı ama neyseee Aom gözüme girdiiiiin :D
Mike'ın gerçek hayattaki adı da (nickname ismi) Mike bu arada.Bir insana bir isim bu kadar mı yakışır yaaa :) Dizideki şarkılar Mike'ın kendi şarkıları hepsini kendisi seslendirmiş. Ben şarkıları çok çok çok sevdim.
 


Bu iki şarkıda birbirinden güzel.Hemencecik telefonuma indirdim.
Yalnız diziden çok Mike'dan bahsettim hahahaha :D
Birazda Aom dan bahsedelim diimiiii.Oyunculuğu falan çok iyi onun dışında giyim tarzını çok beğendim. Dizideki herkesin giyimi çok iyiydi.Zaten fazla karakter yoktu dizide.Tüm dizi Aom ve Mike ın etrafında dönüyordu.Fazla karakter olmaması bence iyiydi.Zaten dizide sadece Mike oynasa yine izlerdiiim HAHAHAH :D

Bahsetmeden edemeyeceğim Aom un ayakkabıları çok tatlı değil mi. Bu kızın kombinlerine bayıldım resmen. Tam bana hitap ediyor.Ve nerdeyse her kombininde kullandığı şapkası.Çok minnoş oluyor şapkayı taktığında :)

Set dışında bile tatlılaaaaar
  Dizinin bir bölümünde Trick Eye Museum a gittiler. Ya neden burda öyle müze yok anlamıyorum.Şimdiiii gitmek istediğim yerlere bir yer daha eklendi.Kesinlikle gitmeliyimmmmmm.

  
Spoiler vermek istemiyorum.İzleyin ve görün.Eminim çok seveceksiniiiiiz.
Sağlıcakla kalıııııııııııııııın :)

2 yorum:

  1. Gerçekten mukemmell bir diziydi :) bu dizinin 2 si de var mi

    YanıtlaSil