17 Mart 2015 Salı

Bu Aralar Ben


YGS sonrası adeta bir çöküş içerisindeyim.Sınavın bittiğine mi sevineyim yapamadığıma mı üzeleyim bilmiyorum. Neyse hayırlısı o olsun.

Sınav bitti ve ben tabiki de geri döndüm. Dün Pinocchio adlı kore dizisine başladım ve 10 bölümünü izledim. Diziyi bitirdikten sonra yorumumu buraya yazacağım. Sınava hazırlanacam diye hiç kitap okuyamamıştım.Şimdi okumaya başlayabilirim.Yihhuuuuuuuuuuuuu.

Veeeeeeeeeeeeeeee temamda değişiklikler yaptım. Yorumlarınızı bekliyorum. 
Bir türlü içime sinen bir arka plan bulamadım.Şimdilik bununla idare edeceğim gibi görünüyor.

Ve bir şey sormak istiyorum bilenler yazarsa çok sevinirim.Header ın altında sayfalar kısmına arka plan koymak istiyorum ama bir türlü nasıl yapılacağını bulamadım. 


Son olarak aşık olduğum bu şarkıyı sizlerle paylaşıyoruuuum :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder