17 Temmuz 2013 Çarşamba

Kitap Yorumu: Opal- Jennifer L.Artmentrout




Kitabın Adı:Opal
Orijinal Adı:Opal
Yazar:Jennifer L.Armentrout
Yayıncı:Dex
Sayfa Sayısı:420
Fiyatı:21 tl
Seri:Lux #3




ARKA KAPAK:

Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemona direnmekten vazgeçtim çünkü, off... ona çılgınlar gibi âşığım.

Daemonın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin

titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.

Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.


Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.


Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.


Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.



YORUMUM:

Nasıl seviyorum bu seriyi anlatamam.(Daemon için tabikide) DAEMON!!DAEMON!!DAEMON!!DAEMON!!DAEMON!!DAEMON!!DAEMON!!DAEMON!!Tam bir öküz olsada Katy nin dediği gibi taş gibiydi. Ablamda serinin ilk iki kitabını okuyup çok beğendi.Dedi üçüncüyü ben alayım hem doğum günü hediyen olur.Gittik beraber aldık.Eve gelince ablam dedi ben başlicam ilk dedim olmaz ya benim hediyem ben başlicam falan derken ben kitaba başladım. Elimden bırakamadım ve hemencecik bir günde bitirdim.Bitirmez olaydım sonunda KALBİM DURACAKTI!!!O nasıl bi sondu Jennifercım.Şimdi dördüncü kitabı nasıl beklicem ben.Ölürüm meraktan yapma etme.


Neyse gelelim opale. Kitap gayet akıcıydı. Daemon ve Katy nin konuşmalarına gülmemek elde değildi her zamanki gibi. Dawson Beth i aramak için evden sürekli kaçar tabi Daemon onun tekrar yakalanmasını istemez.Katy Dawson'a Beth i birlikte bulmalarını önerir. Dawson da evet der. Bu arada Blake geri döner ve Daemon lara bir teklifte bulunur.(Beth in nerde olduğuyla ilgili) Tabi kimse Blake e güvenmiyor.Teklifini kabul etmek zorunda kalırlar tabi. Birlikte Weather Dağı'na operasyon düzenlemek için birlikte çalışmaya başlarlar.
Son sayfaları zaten hep ekşıın kitabın.Zaten kitabın sonu öyle bir yerde bitti ki ağlicaktım ya :((((((((((((((
Origin bir an önce çıksııııın meraktan çatlarııııııııııııııııııım.


Daemon'ın dudakları haylaz bir tebessümle ağır ağır kıvrıldı. "Sakin ol Kedicik, yoksa sana oynaman için yumak yün getiririm."  (sf. 24)


Ekrandaki zombi, adamın kolundan bir parça kopardı. "Bu ne ya?" diye yakındı Daemon. "Adam öylece orada dikiliyordu. Merhaba. Her yerde zombi var. Arkana baksana geri zekalı."  (sf. 79) 
 Kitabın sonunda ben;



Ben öleyim o zaman yaaa :(( Bende istiyoruuuuuuum :(((

PUANIM:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder