6 Nisan 2014 Pazar

Dublin Caddesi -Samantha Young | Kitap Yorumu






Kitabın Adı:Dublin Caddesi
Seri Sıralaması: On Dublin Street #1
Yazar:Samantha Young
Yayınevi: DexPlus
Sayfa Sayısı:364


 KİTABIN KONUSU:

Joss geçmişte yaşadığı acıları bir kutuya kilitleyip her şeyi unutmak için Amerikadan iskoçyaya yerleşmişti ve şimdi yeni bir ev arıyordu.
Bulduğu ev Dublin Caddesindeki havalı binalardan birindeydi.
Yolda bir adamla karşılaştı.
Takım elbiseli, bronz tenli, çıldırtıcı İskoç aksanlı, maço tavırlı, seksi bakışlı Bradenla.
Joss, Bradenın her zaman kolunda taşıdığı Barbşe kılıklı kızlardan biri değildi, olmaya da hiç niyeti yoktu.

Ama insan arzularına nereye kadar gem vurabilir?
Kalbiniz başka, beyniniz başka şey söylüyorsa, hangisinin sözünü dinlesiniz?

Trajedi. Seks. Tutku. Kahkaha. Kıskançlık.

YORUMUM:

Normalde kitaplardaki tüm karakterleri sevmem ama bu kitaptaki karakterler bambaşkaydı.Hepsi birbirinden tatlıydı.Tabiki en baskın karakterlerim Joss ve Braden dı.Çok akıcı bir kitaptı.Okurken baya bir güldüm.Birbirleriyle olan atışmaları yok muuuu hala aklımda.Bir önceki postumda belirttiğim gibi KORUMACI tipleri hastayım.Braden da böyle bir karakter.Korumacı ve kıskanç :D 

 Bir tane Braden alabiliyor muyuuuz???? :D

Birde Ellie ve Adam çiftimiz var.Ellie Braden ın kız kardeşi, Joss un ev arkadaşı.Adam ise Braden ın yakın arkadaşı.Kitabı okurken Adam ın ağzını burnunu kırasım geldi.Daha önce aklın nerdeydi Adam cıııım senin.İlla birine bir şey mi olması gerekiyor aşkını ilan etmen için.Neyseki sende korumacı bir tipsin kanım kaynadı sana :D 

Kitabı beğendiiiiim.Başka bir şey demeden direk alıntılara geçmek istiyorum :D

ALINTILAR:

Joss: "Sana numaramı vermeyeceğim." Braden: Tekrar sırıttı. "İstemedim ki. Hem istesem bile sana sormam. Sevgilim var." Joss: "O zaman bana öyle bakmayı kes." Braden: "Sevgilim var ama kör de değilim. Bir şey yapamıyorum diye bakmayacak da değilim."

 *****
Braden: "Paylaşmayı sevmem dedim."

Joss: "Ben öyle işitmedim."

Braden: "Tekrar edeyim. Söz konusu sensen...paylaşmayı sevmem."
 *****
Joss: "Ağzın iyi laf yapıyor. Hakkını vermek gerek." Braden:"Ellerim de iyi işler. Onun da hakkını verecek misin?"
 *****

Telefon yeniden ötünce durdum, hala kaşlarım çatıktı. Tek bir sözcüğüyle kaşlarım normale döndü. Bebeğim. x
Bunu muzip bir şekilde söylediğini duyar gibiydim. Başımı iki yana sallayıp sırıttım. Hayvan herif fazla sevimliydi. -Joss
 *****

Egoizmine hayretle gülümseyerek kollarımı göğsümde birleştirdim. "Biliyor musun, bu odaya sığabilmiş olmam gerçek bir mucize, koca götlü egon her yeri kaplıyor çünkü!"
Braden  kahkaha attı.
 *****


Braden:"Seninle tanıştığım an anladım bunu. 

Ben de sana aitim. 

Braden:Başkasına ait olmak istemiyorum bebeğim.
 *****
Braden: "Saçının ne kadar güzel olduğunu bilen tek erkek olmak hoşuma gidiyor. 
Açtığında ne kadar dayanılmaz göründüğünü de."
 *****
Joss: "Braden," dedim nefes nefese, kollarumla onu itmeye çalışıyordum ama ayağımı hala gıdıkladığı için gülmekten bir şey yapamıyordum. Kahkaha üstüne kahkaha derken, karnıma ağrı girdi ve... olan oldu.Gaz kaçırdım.Çok fena hem de.
 Çok tatlılaaar dimiğğğğğğğğğğğ :D
 
PUANIM:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder