6 Nisan 2014 Pazar

Melez -Jennifer L.Armentrout | Kitap Yorumu







Kitabın Adı:Melez
Seri Sıralaması:Melez Sözleşmeleri #1
Yazar:Jennifer L.Armentrout
Yayınevi:Dex
Sayfa Sayısı:331













KİTABIN KONUSU:

Hematoi ırkı, tanrılarla yaratıkların soyu. İki Hematoi çocuğu Safkan sayılıyor ve tanrısal güçlere sahip oluyor. Hematoilerle ölümlülerin çocukları olan Melezlerde ise bu güçler yok. Bu melezlerin sadece iki seçeneği var: eğitimli birer Avcı olup iblis avlayabilir ya da Safkanların evlerinde kölelik yapabilirler.
Bir Melez olan Alexandria, yaşamını tuvalet temizleyerek geçirmek yerine tehlikeye atmaya razı ama bunu da yüzüne gözüne bulaştırabilir. Avcılık öğrencilerinin uyması gereken belli kurallar var. Alexin bu kuralların hepsiyle başı dertte ama en fazla birinci kural onun için büyük sorun: Safkanlarla Melezler arasında ilişki yasak.
Ne yazık ki Alex, Safkan Aidena çok fena âşık. Ancak bu aşk onun tek büyük sorunu değil; daha büyük bir sorun, okuldan mezun olana kadar hayatta kalmak ve bir Avcı olmak. Görevinde başarısızlığa uğrarsa ölümden ya da kölelikten de kötü bir son onu bekliyor: bir iblise dönüşmek ve Aidenın avı olmak.

YORUMUM:

Uzuuuuuuunca bir süredir alışveriş listemde olan kitabı sonunda alıp okuyabildim.Nedenn daha önce almadım diye kafamı taşlara vuracaktım nerdeyse.Yazarımızın bir diğer kitap serisi olan LUX'u okumuştum ve hasta olmuştum.Jennifer benim resmen favorşm oldu çıktı.Şimdi de yeni bir kitap çıkarmış KIŞ GÜNEŞİ onu da hemencecik listeme ekledim.Gel gelelim kitabımızın yorumunaaaaa:D

Kitap gayet akıcı ilerledi.Kitabı 2 günde bitirdim.Aslında daha erken bitirirdim ama malum okul sınavları başladı. Aiden resmen benim bebeğim oldu kitapta.Korumacı tipleri çok severim bu yüzden Aiden diyorum başka bir şey demiyorum:D
Alex in Aiden ve Seth ile diyaloglarını okurken çok eğlendim. En sinir olduğum şeyse melez ve safkanların ilişki yaşamasının yasak olmasıydı.Deli olmamak elde değil yaaaa bırakmadılar ki kızımızla oğlumuz birlikte olsunlar.KURALLAR KURALLAR.Yemişim kurallarını ya :D

 Birde sonradan gelen başka bir karakter olan Seth var.Seth in kim ve ne olduğunu kitabı okuyanlar bilirler.Şimdi burda söylemiyorum okumayanlar merak etsin diye :D Seth de tatlı falan ama ilerde kesin bir şeyler olacak bunun yüzündeeen şimdiden hissedebiliyoruuuum.

Gözüm üzerinde Settttttth!!!

Serinin diğer kitaplarını malesef daha almadım.En kısa zamanda hepsini almayı planlıyorum çünküüüü serinin devamını çok merak ediyorum.

Bu kitap artık benim FAVORİLERİMDEN!!

ALINTILAR:

Alex:Ne okuyorsun?
Aiden:Çalışırken konuşabiliyorsan, yeteri kadar sıkı çalışmıyorsun demektir.
Alex:O kadar kalın bir kitabı kim eğlence olsun diye okur ki?
Aiden:Kim kendi sesini duymak için konuşur ki?

Arkadaşlar, arkadaşlarının aptallık yapmasına izin vermezlerdi.

Alex:Bir daha bu kadar salakça bir şey söylersen seni uykunda boğarım.
Seth:Küçük Alex birlikte yatmamızı mı teklif ediyorsun?
Alex: Ne?Hayır!
Seth:Yatakta yanımda yatmadıkça Beni nasıl boğabilirsin ki? Pis pis güldü. Bir düşün bakalım.


PUANIM:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder