5 Ağustos 2014 Salı

Bu Hafta İzlediğim Dizi ve Filmler


Pazar günü yazmam gereken yazıyı kardeşimin tercihleri sebebiyle ancak bugün yazabildim.Bayramda da boş durmadım ve 4 film 1 dizi izledim.Eveet şimdi ilk olarak izlediğim filmlerin yorumlarına geçelim.



1)Chilling Romance



Filmin Adı: Chilling Romance (Ürpertici Aşk)

Yapımı:2011-Güney Kore 
Tür:Dram, Fantastik, Korku, Romantik
 
Filmin Konusu:
Yeo Ri daha çocukken, hayaletleri görebilmek gibi doğaüstü bir yeteneğe sahipti ve onlar göründüğünde, genellikle o kalabalık bir yerdeyse, etrafındaki insanlara garip şeyler olurdu. Yeo Ri kendini dış dünyadan soyutlamayı seçti, fakat gösterilerinde ona iş teklif eden Jo Goo (Lee Min Ki) adında bir sokak sihirbazı ile tanıştı.
Bir yıl geçer ve Yeo Ri, gizli bir bölmede hayaleti oynadığı, sihirbazın korku temalı oyununda rol almayı bırakır. Her gün Jo Goo'nun başarılı oyunuyla gösteri kapatılır ve Yeo Ri içmeye davet edilir, fakat o her zaman teklifleri geri çevirir. İnsanlarla yakınlaşırsa ne olacağının farkındadır.
Sonunda Yeo Ri aralarında bir şeyleri değiştirmek için trajik ve yalnız hayatını Jo Goo'ya anlatır. Jo Goo ona yardım etmenin bir yolunu bulabilecek mi? Yoksa o da diğerleri gibi hayaletler yüzünden kaçacak mı? 
 YORUMUM:
Fantastik filmleri sevdiğimi bilmeyen kalmamıştır sanırım.Bu filmin yorumunu daha önce bir blogta okumuştum ve bilgisayara indirmiştim.Bayram için köye gittiğimizde izleme fırsatım oldu.
Eveeeeeeeeeet "The Masters Sun" dizisinin hastası olduğumu daha önce söylemiştim.Bu filmin konusuda The Masters Sun'a benziyordu.Gerçi Masters Sun yapımı daha sonra bu film daha eski :D Sonuç olarak filmi çok beğendim.Eğlenerek izledim.Ve hiçte korkunç değildi :D

Bu arada başroldeki oğlan Lee Min Ki bana çok tanıdık gelmişti filmi izlerken.Eve geldiğimizde bir baktım ki meğer "Shut Up:Flower Boy Band" dizisinde oynamış. Ve o dizide en sevdiğim karakterdi. -Spoiler- Taaaaaakiiii ölene kadar.Diziyi izlemeyi o öldüğü için bırakmıştım zaten. -spoiler bitimi- 

Yapmayın böyle romantik şeyleeer :S
Hahahaha bakışlara bakın :D

2)Steal My Heart



Filmin Adı: Steal My Heart/Catch Me
Yapımı:2013-Güney Kore  
Tür:Aksiyon, Romantik
Filmin Konusu:
Ho-Tae (Joo Won) işinin ehli bir suç profilcisidir.
Hali hazırda bir seri cinayet üzerinde çalışmaktadır. Dedektifler onun yardımıyla
katilin izini sürmektedirler, ancak şüpheli bir vur-kaç kazasına karışır.
Ho-Tae herkesi vur-kaç kazasının sürücüsünü
bulmaya ikna eder. Ho-Tae dosya üzerinde çalışır ve aracın sürücüsünün
Yoon Jin-Sook (Kim A-Joong) olduğuna ulaşır.
Daha sonra onun yaşadığı daireye girer ve sürücüyle yüz yüze gelir.
Gördükleri karşısında hayrete düşer, çünkü karşısındaki lise günlerindeki
aşkı Lee Sook Ja'nın ta kendisidir. Pek yakında Ho-Tae,
bu kadının kurnaz bir hırsız olduğunu da öğrenecektir.
 YORUMUM:

Nassııııııııl güzel bir filmdi.İzlerken çok çok eğlendim. Oyuncular desen on numara.Çok uyumlu bir çifttileeer.Çok sevdim çooook.Heledeeee Joo Won (sanırım aşık olduuuuuum)Kızın yüzü o kadar bebeksiydi ki çok kıskandım çoooook :S
Bu eğlenceli ve bol bol kahkaha atmamı sağlayan filmi kesinlikle izleyin derim.Şimdiden favorilerimin en başlarında yerini aldı.
 










 
HAHAHAHA BURASI ÇOK KOMİKTİ.





Sevgili tişörtü istiyorum :((((((
3)A WEREWOLF BOY


Filmin Adı: A Werewolf Boy
Yapımı:2012-Güney Kore   
Tür:Dram, Fantastik, Romantik

Filmin Konusu:

Vücut sıcaklığı 46ºC, gri gözlü, dişleri jilet gibi keskin... Tehdit edilince bir canavara dönüşen kurt çocuk, dünyaya nasıl uyum sağlayacağını ona öğreten suskun bir genç kıza âşık olur. Yıllar sonra, kız artık yaşlı bir kadın olmuş ama çocuğun vahşi gözlerinin hayalini ve hayvansı davranışlarını aklından çıkaramamıştır. Yanında olabilmek uğruna kendi hayatını tehlikeye atan çocuğu kurtarmak için gitmiş ve uzaklaşırken ona söz vermiştir: "Bekle beni. Senin için döneceğim."
YORUMUM:
Bu  Dram bana ağır geldi arkadaşlar.Filmi izlerken içinde dram olduğunu nerden biliyim beeeeen.Zaten çok çabuk üzülen birisiyim.
Sonu illa beklediğim gibi bitecek diye bir şey yok ama ben bu başroldeki kadını yonarım.Sizde sonunda böyle düşüneceksiniz bence."BEKLE BENİ SENİN İÇİN DÖNÜYORUM" notunu kadının bi tarafına yerleştirecektim.Bak yine tepem attı.
Başroldeki oğlanın oyunculuğu harikaydı.Oppam olmaya layık :D Testi geçtiii.

Ben filmi beğendim.Dram olmasına rağmen beğendim.Çokzeldi.Hele de oppaaaam (burda yazarın gözlerinden kalpler çıkıyor)
Ne hallere soktu oppamı :D:d:D
Şu yüze yapılır mıydı bu beee :(


Filmin başında ben temsili
Filmin sonunda ben temsili









4)The Jackal Is Coming



Filmin Adı: The Jackal Is Coming/ Codename:Jackal
Yapımı:2012-Güney Kore   
Tür:Aksiyon, Komedi
Filmin Konusu:

Profesyonel bir katil ( Song Ji Hyo) tarafından kaçırılan Hallyu yıldızını (Kim JaeJoong) öldürmek için çeşitli araçlar kullanan gizemli bir kadın...Olaya polislerde dahil olur ve olay gittikçe karmaşık bir hal alır.
YORUMUM:
Açıkçası filmi izlerken sıkıldım.Sadece oppam oynasa daha güzel olurdu bence :D Bana çok karışık geldi film.Sonundan da bir şey anlamadım.
Başroldeki kadını hemen tanıdım zaten konuşmasından."Emergency Couple"da başrolde oynuyordu. O dizide de pek sevmezdim oyunculuğunu bu filmde de gözüme giremedi.Normalde izlediğim film ve dizilerde soğuk bulduğum kimse olmaz ama bu kadının oyunculuğunu donuk buluyorum.
Ben pek beğenmedim.Senaryo içler acısıydı.Ama başroldeki oğlan için izlenebilir :D 






Kendinin Hallyu yıldızı olmadığını ispatlama çabaları :D Sanırım tek komik sahne burasıydı.

5) High School Love On
Dizinin Adı: High School Love On-Hi! School - Love On
Yapımı:2014-Güney Kore   
Tür:Dram, Fantastik, Komedi, Romantik, Gençlik
Dizinin Konusu:
Lise öğrencilerin karmaşık aşklarını, dostluklarını ve başı dertte olan bir erkek öğrenciyi (Nam Woo-Hyun) kurtarırken insan olan bir meleği (Kim Sae-Ron) anlatmaktadır. 

YORUMUM:

İlk bölümdeen beni kendine bağlayan dizi. Konusunu, oyuncularını herbişeyini çok çok beğendim.Üstelik sadece 3 bölümü yayınlanmış olmasına rağmen. Yeni bölüm beklemek işkence gibi.Bölümleri haftada bir cuma günü yayınlanıyor.

Ben diziyi çoook beğendim.İleerde bu düşüncem değişecek mi çok merak ediyorum.Ama bu oppalarla bu biraz zor.Oppalarım olsun bu diziye bir şey olmaz :D 

Başroldeki kız 2000 doğumluymuş.Şok şok şok oldum.Küçük olduğu belliydi ama bu kadar küçük olacağı aklıma gelmemişti.Sonuç olarak diziyi izlemeye kesinlikle devam edeceğim.

Utangaç oppam :D
*fotoğraf alıntıdır.












Bayaaaaa uzun bir yazı oldu.Eğer bu yazıyı sonuna kadar okuyan varsa helal olsun.Ben okumaya üşendim tekrar vallaha:D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder