5 Ağustos 2014 Salı

Köylü Güzeli BO TONG



Pretty Man dizisini izleyenler gayet iyi bilirler Bo Tong'un giyim tarzını.TAM BİR VASATTI. Ne bulduysa üst üste giyiniyordu. Tam bir köylü güzeliydi.Bu dizinin yapımcıları kasıtlı olarak mı bu kıyafetleri seçmişler anlamadım gitti.İvana Sert edasıyla "bizımle deyılsin" diyorum ve Bo Tong'u uğurluyorum. 


E giyimi vasatsa neden Bo Tong hakkında yazı yazıyorsun diye soranlar olmuştur. Belkide olmamıştır.Olsun ben yine de yanıtlicam blog benim değil mi karşim. Çünküü giydiği kıyafetler tek tek bakıldığında gerçekten güzel parçalar. Beğendiğim kıyafetlerini paylaşmak istedim ve bu yüzden böyle bir yazı yazmaya karar verdim.

Geçelim Bo Tongumuzun kıyafetlerineeee...
Kalbimden vurulduğum o an.
En sevdiğim parçalardan.Arkasında grup legoları falan var.Benim olsan keşke.






En sevdiğim kabanlarından birisi.

1.Kabann en sevdiğiiiim. 
3.Elbiseye diyecek kelime bulamıyorum.Köylü güzeli Bo Tong style.

Veeeee bir kaban daha. Bunuda çok beğendiim.
Hırka çok güzel değil miiiii


















Yalnız hep kabanlarını paylaşmışım.Kabandan ibaretsin Bo Tong.

Faciaların faciasııııı...Moda katilisin Bo Tong. Sen git güzelim elbiseyi böyle kombinle.O etek ne??????Yine takmışssın yakana çiçeğini.Canım sen aşkı çiçek böcek güneş bulut sanmışsın.

Kıyafetleri kötüydü ama IU nun oyunculuğu çok güzeldi bu dizide.Giyimi ne kadar kötü olursa olsun kız sevimli yani.Buda bir gerçek.Saçlarını da kestirmiş.Daha bir minnoş olmuş.

AMA BU KIYAFETLERLE "BIZIMLE DEYILSIN" BO TONGCUĞUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder