19 Nisan 2015 Pazar

Bu Aralar Ben #2


Bu aralar bol bol dizi izledim. Ve yeni başlayan dizileri izlemeye başladım. Hangi birine yetişeceğimi şaşırmış durumdayım. Şimdi yeni başladığım diziler hakkındaki ilk izlenimlerimi yazacağım. Keyifli okumalar!!!

THE MESSENGERS

Konusu: Ne olduğu bilinmeyen bir cisim New Mexico çölüne düşer ve yarattığı şok dalgasıyla birbirleriyle alakası yokmuş gibi görünen bir grup insanın kalbi durur. Ölüp birkaç saat sonra tekrar dirilen bu insanlar, uyandıklarında bir takım güçlere sahip olduklarını fark ederler. Yaşadıkları olay yaklaşan kıyametin habercisidir ve önleyebilecek tek umut kaynağı da kendileridir.

YORUMUM: Bu diziye daha dün başladım.Zaten yeni başlamış sadece 1 bölümü vardı.Diziyi çok beğendiğim söylenemez ama ikinci bölümüde izleyip karar vereceğim bırakıp bırakmayacağıma.


İZombie

Konusu: Zombiye dönüşen bir tıp öğrencisi olan Liv, adli tıpta iş bulur ki yiyebileceği beyinlere erişimi olsun ve bu sayede insanlığını koruyabilsin. Ancak zamanla fark eder ki; yediği her beyin, cesedin sahibinin anılarını kafasının içinde duymasına sebep olmaktadır. Bu durumu kullanmaya karar veren genç kız, kim tarafından işlendiği bilinmeyen cinayet vakalarını patronu ve bir polis dedektifinin yardımlarıyla çözecektir.
YORUMUM: Diziye ilk yayınlandığı zaman başlamıştım. Konusu vs acayip ilgimi çekmişti.Değişik bir zombi dizisi.İzlemeye hala devam ediyorum ve severek izliyorum.



DAREDEVİL

Konusu: Görme yetisini kaybetmiş olan Avukat Matt Murdock'ın diğer duyuları diğer insanlardan daha fazla gelişmiştir. Murdock suçsuz insanları başarıyla savunmasının yanı sıra, geceleri Daredevil kimliğiyle şehri kötülerden ve suçlulardan korumaktadır.
YORUMUM: Bu dizide daha yeni yayınlanmaya başladı. Sadece bir bölümünü izledim. Devam eder miyim bilmiyorum ama boş bir zamanımda ikinci bölümünüde izleyeceğim. 



EXO NEXT DOOR

Konusu: Yalnız olan Yoon He 'randevuyu' dramalardan öğrenmiştir,dünya starı EXO yan komşu olarak taşındığında romantik komedi hikayesi başlar.
YORUMUM: Her bölümü 15 dakikacık olan bu diziyi yayınlandığı günden beri takip ediyorum. Fazla EXO dinleyen birisi değilim ama bazı şarkılarını gerçekten çok seviyorum.Başroldeki kızı pek sevemesemde izlemeye tam gaz devam. 


********

Bu aralar kafayı acayip mangalarla bozmuş durumdayım.Şimdiye kadar hiç manga okumadım. Biraz araştırma yaptım ve Death Note adlı mangayı okumaya karar verdim. Konusu falan hoşuma gitti. Animesini de izlemeye başladım. Biraz tuhaf geldi bana alışmam zaman alacak gibi. Ama mangasını okumaya devam edeceğim. 

*Bana favori mangalarınızı ve animelerinizi önerirseniz çok sevirim ^.^


Bugün en sevdiğim dizimin(Orphan Black) yeni sezonu başladı çok mutluyum. Resmen gün saydım bugün için. Şimdi sırada Under The Dome var. O da başlarsa benden mutlusu olmaz sanırım :)

Ve bu aralar en çok dinlediğim şarkı Madly. Lee Hongki nin sesi derim ve susarım.

2 yorum:

  1. The Messenger'ın konusu tam benlik :) Ama sezonu bitmeden izlemem yoksa beklerken meraktan çatlıyorum.
    Senin için güzel bir mimim var. Yapmak istersen beklerim.
    http://cansudandunyaya.blogspot.com.tr/2015/04/mim-bir-kitap-olsam.html

    YanıtlaSil
  2. Mim için teşekkürler bende acaba kim beni mimleyecek diye bekliyordum :) En kısa zamanda yazacağım ^.^

    YanıtlaSil