29 Mayıs 2015 Cuma

Exo Next Door | Web Dizisi Yorumu

Bölüm Sayısı:16
Yayın Tarihi: 2015

Konusu:
Yalnız Yoon He 'randevuyu' dramalardan öğrenmiştir,dünya starı EXO yan komşu olarak taşındığında romantik komedi hikayesi başlar.

Yorumum:

Exoooooooo! Daha önce film hakkındaki ilk görüşümü şuraya yazmıştım TIIIK. Dizinin final bölümünü de az önce bitirdim sıcağı sıcağına yazayım dedim.Sonradan unutup yazamıyorum.

Daha önceki yorumumda belirttiğim gibi Exo'nun koyu bir fanı değilim. Ama bazı şarkılarını çok seviyorum. Bu diziyle de grup üyelerini tanımış, araştırma yapma fırsatı bulmuş oldum.Grupta daha önceden tanıdığım tek üye D.O. Kendisini Its Okay Thats Love dizisinde izlemiştim ve oyunculuğunu çok beğenmiştim. Bu dizide de oyunculuğu en iyi olan kişi kesinlikle oydu. D.O'dan sonra oyunculuğunu beğendiğim diğer bir kişide Sehun oldu. 
Dizinin senaryosunu da saçma buldum.Daha doğrusu baştan savma.Daha iyi bir senaryoyla ortaya daha iyi sonuçlar çıkabilirdi.Gerçi bu bir web dizisi o kadarda sıkıntı değil.




Dizide en donuk bulduğum kişi Chanyeol dü diğer grup üyelerine göre. Bir şeyler hep eksik geldi bana.Belkide gerçekte nasıl biri olduğunu bilmediğim için bana öyle gelmiş olabilir. Başrol olmasına rağmen diğer üyelerin oyunculuklarını daha çok sevdim onlara daha çok ısındım. 
Gelelim dizinin odak noktası Incheon Gal'e( Yoon He). Diziyi izleyenlerden illaki "neden bu kız" diye düşünenler olmuştur. Olmadıysa da ben düşündüm. Düşünemez miyim yani?!!!! Neyse.. Neden neden neden?? Kısacık dizi olmasına rağmen bir türlü ısınamadım şu kıza. Dizinin bel kemiği zaten bu kız. Onu da doğru düzgün seçememişler. Dua etsin bu kadar yakışıklı erkek vardı da gözüm başka bir şey görmüyordu......



En çok eğlendiğim sahneler Sehun ve başroldeki kızın kardeşinin(adını unuttum) olduğu sahnelerdi.Hele şu sahne.....




Burayı tamamen D.O. nun gifleriyle doldurmak vardı.

Diziyi izlerken eğlendim mi?Evet
Bol bol gözlerim şenlendi mi? Evet
Harika mıydı? Hayır. Çerezlik bir dizi bence. Boş bir zamanda izlenmelik.Zaten bölümler kısacık.

5 yorum:

  1. http://senaleyingezegeni.blogspot.com.tr/2015/05/mim-4-ben-kucukken.html Mimlendin!!

    YanıtlaSil
  2. Dizinin konusu, kurgusu cidden kötüydü. Bir fan olarak sadece çocuklar için izledim diyebilirim. D.O'nun oyunculuğu cidden ümit vaadeden cinsten, Sehun tüm fandomu şaşırttı yeteneğiyle. Velhasıl kelam konu, kurgu saçma olsa da kafa dağıtmalık bir dizi cidden. Ellerine sağlık^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım izlediğim en saçma konuya sahip olan dizi bu. D.O'yu inşallah başka dizilerde de görürüz ve Sehun iyi iş çıkarttı kesinlikle ^.^

      Sil
  3. yaa benim merak ettiğim şey bu özel fan konusu. filmin sonunda tüm fanlara ve özel bir fana teşekkürler diyor kim lan o. acaba bu dizi üyelerden birinin yaşadıklarıyla baglantılı olabilir mi

    YanıtlaSil