11 Mayıs 2015 Pazartesi

Its Okay Thats Love | Dizi Yorumu


Adı : It's Okay, That's Love / It's Alright, It's Love 
Tür : Melodram - Romantik -Tıp(Psikiyatri)
Senarist : Noh Hee Kyung 
Bölüm Sayısı : 16

KONUSU:

Jang Jae Yul, takıntı hastalığından muzdarip gizemli bir yazar ve radyo DJ'yidir.

Ji Hae Soo ise Üniversite hastanesi psikiyatri bölümündeki ilk yılını huzur içinde geçirmektedir. Ameliyatlarla uğraşmamak için psikiyatri alanını seçmiştir.
Fakat Jang Jae Yul ile tanıştıktan sonra hayatında büyük değişiklikler meydana gelir. 

"It's Okay, It's Love" Kore'nin ilk psikiyatri dizisidir.

YORUMUM:

Bu diziyi izlemek hiç aklımda yoktu aslında.Ygs'den önce ilk bölümünü bilgisayarıma indirmiştim ama izlememiştim. Bir blogda yorumunu okuyunca izlemeye karar verdim. Zaten dizide Gong Hyo Jin oynuyor diye indirmiştim. Kendisini The Maters Sun da izleyip çok beğenmiştim. En sevdiğim kore kadın oyuncularından kendisi. 

İlk kez bu tarz bir dizi izleyeceğim için başta bırakmayı bile düşündüm.Çünkü hiç tarzım değildi psikolojik diziler. Ama ikinci bölümüde izledikten sonra diziye kesinlikle devam etmeliyim dedim ve 1 hafta içinde diziyi bitirdim. Neymiş efendim tarzım değil diye dizilere şans vermemezlik yapmıyormuşuz. Çünkü böyle güzel bir diziyi kaçırırsınız.



  
Başrol oyuncumuz Jang Jae Yul ( Jo In Sung) u ilk kez bu dizide izledim. Daha önce kendisini tanımıyordum. Bu dizi vesilesiyle havalı, karizmatik oppamızla tanışmış oldum. Adam resmen karizma yani. O kendinden emin halleri o yüz ifadeleri abooooovvvv.


Ve hastası olduğum kadın Gong Hyo Jin.Bu rolününden üstünden öyle güzel gelmişki hayran kalmamak elde değildi. Jang Jae Yul ile çok uyumlu bir çift olmuşlardı. Zaten şu an yeni başlayacak olan dizisini büyük bir heyecanla bekliyorum. Eminim ordada oyunculuğunu konuşturacak.Ve dizide giydiği kıyafetler şahaneydi bununla ilgili ayrı bir post paylaşmayı düşünüyorum.


Jang Jae Yul ve Hae Soo nun ev arkadaşları. Diziye ayrı bir tat kattılar. Birbirleriyle olan dostlukları, birbirlerini koruyup kollamaları adeta özendim diyebilirim. Hele o yaşadıkları ev özenilmeyecek gibi değildi.

 Ve Exo grubunun en sevdiğim üyesi D.O. Çok sevimli bir o kadarda iyi bir oyuncu bence.İyi bir iş çıkarmış. Resmen tatlılık abidesi. Kendisini şuan Exo Next Door da da izliyorum.Orda en iyi iş çıkartan üyelerden. Daha fazla dizide yer almayı hak ediyor bence.


Diziyi izlerken kahkahalara boğulduğum çok yer oldu. Ama gözyaşlarımın sel su olduğu sahnelerde boldu. Nerden ne çıkacağı belli olmayan bu diziyi gerçekten çok sevdim. Hele kadro müthişti. Ve dizinin sonu tam kıvamında bitti. Genelde kore dizilerinin son bölümleri fiyaskoyla sonuçlanır ama bu gayet başarılıydı. Konusu, olayların işleyişi her şeyini beğendim bu dizinin. 
-spoiler- 
Tek saçma bulduğum kısım sanırım kızın 1 sene gidip gelmesi.Yani sırf kızın annesi sussun diye oğlanın böyle bir şey yapması saçma geldi.
-spoiler bitimi-


ALINTILAR:
Her şey bu soruyla başladı.










Ve ikinci favori çiftim :D









Bu sahnede ne ağlamıştım ama. Hala görünce duygulanıyorum.








 











Ve dizinin müzikleri diyorum ve susuyorum. Kaç defa dinledim bilmiyorum hepsi birbirinden harikaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder