27 Eylül 2016 Salı

Yazın En'leri | Mim


Uzun zamandır mim yapmıyordum vallaha bu iyi oldu. Mim için çoook teşekkür ederim Esra(Fighting!!) ^.^

1) Bu yaz okuduğun en güzel kitap?
Kore’deki Çatı Katımdan Sesleniyorum. Kore’ye dair her şeyi sevdiğim için ve yazarını zaten instagramda takıp ettiğim için kitabı da ayrı sevdim. Bu arada yazarın imza gününe gidip kitaba korece “fightiiiing” yazdırmayı da ihmal etmedim :D 

2) Bu yaz keşfedip okuduğun en güzel kitap?
Ada. Serinin devamını henüz okuma fırsatı bulamasamda güzel bir konusu vardı.Biraz Labirent serisini anımsattığı içinde ayrı sevmiş olabilirim.
  
3) Bu yaz okuduğun ve sana en büyük hayal kırıklığını yaşatan kitap?
Güzelleştiğim O Yaz. Jenny Han’ı sevdiğimi bilmeyen kalmamıştır. Tatbilb kitabından sonra bu serisininde özgün olacağını düşünmüştüm ama ama çok sıradan gelmişti. Gerçi kitabı sevdim ama daha olaylı bir şey bekliyordum. Ama Müge(instagramdan @miggyreads) serinin çok güzel olduğunu söyleyince yurtdışından seriyi komple satın aldım ama hala gelmedi :D
  
4) Bu yaz izlediğin en güzel üç film?
Film olarak Kod Adı:Uncle ı izlemiştim kafa dağıtmalık güzel bir filmdi. Genelde dizi izlediğim için filme vakit kalmadı.

5) Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?
Ember Island ın tüm şarkıları. Bu yaz bu kadını dinlemeye doyamadım.
Ve W dizisinin bu ostuna acayip sardım. Fazla güzel.

  
6) Bu yazı bir kelime ile tarif et?
Sıradan.

Bir mimin daha sonuna geldik. Yapmak isteyen varsa hemen kapsın ve yapsın :D 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder