14 Temmuz 2017 Cuma

Big Little Lies I Dizi Yorumu (Mini)


Dizinin Adı: Big Little Lies
Yönetmen: Jean-Marc Vallee
Tür: Suç, Dram, Gizem
Senaryo: David E. Kelley
Bölüm Sayısı: 7
Yapımı: 2017 -ABD
Oyuncular:
Nicole Kidman  Reese Witherspoon  Alexander Skarsgård  Shailene Woodley , Zoe Kravitz, 









KONUSU:
Dizide, gerçekleşen cinayetin neden ve nasıl olduğunu dışardan bakıldığında mükemmel hayatlara sahipmiş gibi gözüken 3 kadının(Celeste, Jane, Madeline) hayatları üzerinden izliyoruz.
YORUMUM:

Big Little Liars, Liana Moriarty'nin romanından uyarlama olan bir mini dizi. Uyarlama dizileri filmlerinden daha çok seviyorum açıkcası. Ve bu diziye de o yüzden bir şans vermek istedim. Hem baksanıza kadro şahane değil mi?! Nicole KidmanReese Witherspoon (Bu kadını çok ayrı seviyorum sürekli filmlerini izlerdim)  Shailene Woodley  Alexander Skarsgård (dizide oynadığını bilmiyordum görünce çok sevindim. True Blood dizisinde en sevdiğim oyuncuydu.) Harika bir kadro yapmışlar daha ne olacaktı.
Nicole Kidman (Celeste)
Diziye ilk başladığımız anda cinayetin soruşturulduğunu görüyoruz ama daha sonra cinayetten önce neler olduğunu izlimeye başlıyoruz. Ara ara soruşturmadan görüntüler vs geliyor. Dizinin bu şekilde ilerlemesi sonunda ne olacağını daha çok merak etmenize neden oluyor. Çünkü ilk başta kimin öldüğünü de göstermiyorlar. 
Reese Witherspoon (Madeline)
Nicole Kidman kesinlikle iyi bir oyuncu. Daha önce filmlerini de izlemiştim ama bu dizide karakterinin hakkını çok iyi verdi. Reese zaten başta dediğim gibi çok sevdiğim bir oyuncu. Shailene'yi zaten Uyumsuz filmlerinden tanıyoruz. Bana her zaman donuk biri gibi gelse de dizideki oyunculuğunu beğendiğimi söylemeliyim. Diziyi zaten bu 3 kadının hayatları üzerinden izliyoruz.


Shailene Woodley (Jane)
Reese yani dizideki adıyla Madeline'nin kızı rolündeki minnoşu çok sevdim. Hele kızın dinlediği şarkılar çok güzeldi.
Shailene'in (dizideki adı Jane) oğlu rolündeki çocuk da çok tatlı değil miydi? Büyükler kadar çocuklarda harika oyunculuklar sergilediler.



Dizinin ortalarında falan ben zaten olayı çözmüştüm. Sonunda olacak olanları tahmin etmek güç olmadı. Ama bu diziyi heyecanlı bir şekilde izlememe engel de olmadı. Zaten dizinin ilk bölümlerinde ne olmuş olabilir ki? diye meraktan ölecektim. Sonuna kadar keyif aldığım gizem dolu bir diziydi. Karakterleri çok iyi bir şekilde yedirip bize sunmuşlardı kesinlikle. Kurgu, işleyiş, oyunculuklar hepsi beni tatmin etti. 




Arkadaşlık, evlilik, çocuklar, cinsellik (yaşı 18'den küçük olanların ve bu tür şeylerden rahatsızlık duyanların izlememesi daha mantıklı olabilir ) gibi konulara dayanan gizem ve bir o kadar dram dolu bir diziydi. Ve 2. sezonu olacakmış diye de bir duyum aldım. Aslında bu harika olabilir. Bu güzel dizi için 7 bölüm çok azdı.


Ve dizinin şu müthişli şarkısını buraya bırakıyorum.

Dizinin açılış şarkısı olan "Cold Little Heart"

Dizinin uyarlandığı kitap "Big Little Lies by Liane Moriarty"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder