18 Temmuz 2017 Salı

Doğum Günümde Gelen Kitaplar

Herkese merhaba! Başlıktan da anladığınız üzere sizinle doğum günümde gelen kitapları paylaşacağım. Aslında çoğunu kendime hediye olarak ben aldım hahahah. Başlık aslında DOĞUM GÜNÜMDE KENDİME ALDIĞIM KİTAPLAR olmalıydı :D

Bir Milyon Sevgi Dolu Mektup ve Süper İyi Günler kitaplarını bana Büşram best kankam aldı.İYİ Kİ VARSIN BÜŞRA!Kalpkalpkalp. İkisi de uzun zamandır okumak istediğim kitaplar arasındaydı. Hatta Bir Milyon Sevgi Dolu Mektup'a başladım bile.

Yabancı (Hemde 1.baskı ve sıfır kitap), Rebel Belle, Throne of Glass, Throne of Midnight kitaplarını ben aldım kendime. City of Glass ve Clockwork Angel ı da kardeşim aldı. (Tabii ki de ben zorlamadım)


 Ve en efsane hediyelerden birisi olan Kızıl İsyan Serisi. Elbette canım arkadaşım Rabia'nın hediyesi olur kendisi. En çok okumak istediğim serilerden birisiydi. Okumak için sabırsızlanıyorum!

Şimdilik hediyelerim bunlar ama şuan kargoda olup gelmesini beklediğim çok güzel bir seri var. Onu da gelince paylaşacağım. Siz bana neler aldınız yorum bırakmayı unutmayın hahahahaha. Şaka şaka adresimi yazıyorum :D
Bu arada doğum günüm 25 Temmuz'da. Yani daha 1 hafta daha var ama erken gelen doğum günü hediyeleri gibisi yok yeppaaa!Hepi Börtdey bana!

2 yorum: