8 Eylül 2017 Cuma

Kitap Alışverişi (The Mortal Instruments, The Case of Beasts, A Pop Up Gallery of Curiosities)

Herkese merhaba çingularım! Bugün yine bir kitap alışverişimle karınızdayım. Hemde bakmaya doyamadığım bir alışverişle! 






















Alışverişimin en güzel parçalarından birisi The Mortal Instruments Box Set Şunların duruşundaki asalete bakar mısınız? Sırtlarındaki çizimler efsane güzel olmuş. ( Bu arada serinin neredeyse tüm baskılarını aldım sanırım ama hala ilk kitaptayım :D) 


Kapakları ise bu şekilde. Bence Artemis Yayınları'nın basımlarının kapaklarından çok çok daha iyiler. Okumak için sabırsızlanıyorum.


Ve geldik bir diğer güzelliklere. A Pop Up Gallery of Curiosities! Pop up kitaplarına küçüklüğümden beri aşığım. Sihir gibi değil mi? Bayılıyorum. Harry Potter ı henüz okumadım ( evet fantastik dizi-film-kitap aşığı olarak beni yuhlayabilirsiniz :D) Sadece filmlerini izleyip aşık olmuştum. Fantastik Canavarlar filmi çıktığında da hemen sinemaya gidip izlemiştim. O zamandan beri o filmle ilgili her şeye takmış durumdayım. O yüzden The Case of Beasts ile Pop Up galerisini aldım. Pop up ın içinde karışık olarak Fantastik 
Canavarlar ve Harry Potter sahneleri var. 

The Case of Beasts in içi efsane güzel! Hele kapak tasarımı aşk yaşıyorum bildiğiniz. İçinden çıkan şeyler de cabası! 

Ve son olarak Keegan Allen'ın Life.Love.Beauty isimli fotoğraf kitabını aldım. İçinde kendi çektiği fotoğlarlar, anıları ve PLL dizisindeki oyunculara çektiği resimler vs var. Acayip kaliteli bir kitap. Ucuza aldığım için çok şanslıyım.


Aldıklarım bu şekildeydi. Hepsini okumak için sabırsızlanıyorum! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder