28 Ağustos 2017 Pazartesi

Flamingo Temalı Snail Mail #Outgoing (PENPAL)


Herkese tekrardan merhabalaaaar! Daha önceki yazılarımı okuduysanız mektup arkadaşlığı(penpal) olayına el attığımı biliyorsunuzdur. Burada da gelen veya yolladığım mektuplarımı paylaşmayı çok seviyorum. Şimdi paylaştığım mektubu kendim hazırladım. Daha çok pembiş ve flamingo temalı bir snail mail yapmaya çalıştım.
İlk bölümünü bu şekilde yaptım. Sağ tarafa kendi hazırladığım süsleri ve hediyeleri koydum. Solda her zamanki gibi bir çay bölümü yapıp çayı içine koydum. Diğer kağıda da mail tag(soruları) yazdım.
En sevdiğim bölümlerden birisi. Şeffaf bölmeye stickerlar, hediyeler, post-itler koydum. Sağ tarafta ise mektubu koyacağım yeri yaptım.



Detaylar da bu şekilde. Bu arada kapak kısmında HELLO yazısının altına pullardan oluşan şeffaf bir yer yaptım. En sevdiğim kısım bu olabilir hatta. Ve son olarak kendi MADE WITH LOVE logomu oluşturdum ve her yolladığım snail maile yapıştırıyorum.


Siz bu snail mail hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorum bırakırsanız sevinirim :)

1 yorum:

  1. hi dear,
    i'm a new follower of your nice blog,
    can you follow mine? :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    YanıtlaSil