22 Haziran 2015 Pazartesi

The Duff | Film Yorumu




2015 - ABD
Komedi
Ari Sandel
Bella Thorne ,  Mae Whitman ,  Robbie Amell ,  Allison Janney ,  Skyler Samuels
Josh A. Cagan

KONUSU:
Bianca (Mae Whitman) lisenin son sınıfına giden bir genç kızdır. Çok güzel olmamasına rağmen halinden ve görüntüsünden bir şikayeti yoktur. Ancak bir gün, lisenin popüler öğrencileri tarafından şişman ve çirkin olarak etiketlenip öyle tanındığını öğrenir. Lise hayatının son yılını kurtarabilmesi için bir an önce insanlarını algısını düzeltmek, önemli olanın dış görünüş olmadığını kanıtlamak zorundadır. Bu kavgada en büyük rakibi ise güzel Madison (Bella Thorne) olacaktır.

YORUMUM:
Ne zamandır karşıma çıkan bu filmi sonunda izleyebildim. Hem posterdeki Robbie Amell'ı görüp filme başlamamak olmazdı dimi. Kendisini The Tomorrow People dizisinde ilk olarak izlemiştim. Ve dizinin onay alamadığını görünce acayip sinirlerim bozulmuştu. Bu kaçınca sevdiğim dizinin iptal oluşu!! Robbie'yi posterde görünce de onu ne kadar özlediğim geldi aklıma ve başladım izlemeye. Konusuna bile bakmadım filmin o derece.


Ne yumruk yedin be Robbie. O yüze kıyılır mı?!
Gelelim filmimize. Klişe gençlik filmiydi ama sıkılmadan eğlenerek izledim. Hatta Awkward dizisine çok benzettim. İzlerken hep bir yerlerden Matty(Awkward dizisinin başrol oyuncusu) çıkar mı diye bekledim. Hiç sıkılmadan izlediğim çerezlik bir filmdi. 

Ve filmde Skyler Samuels'i görünce ayrı bir mutlu oldu. Onu görmeyeli ne kadar oldu bilmiyorum. 1 sene?? Ya da 2?? Kendisini The Nine Lives Of Chloe King dizisinde izlemiştim. Konusu değişik bir diziydi ve gerçekten severek izliyordum. Ama gelin görün ki o da onay alamamıştı. Bu benim kaderimde var sanırım.
Soldan en baştaki Skyler. Kıyafetine aşık olduğum gerçeği. 
Neyse ne diyodum ben. Resmen konudan konuya atlamışım. Filmimi yorumladım yoksa sevdiğim oyunculardan mı bahsettim yazı iyice karıştı. Kendini tutamayıp aklına gelen her şeyi yazan bir adet Kenzi.
Öyleyse,
Canınız mı sıkıldı?
Oruç tutarken zaman geçmiyor bir türlü bana bir film önersene mi diyorsunuz?
Ooo adonis mi alırım bir dal mı diyorsunuz?
Çerezlik bir film mi arıyorsunuz?
E  o zaman sizi filmin başına alalım.
Bak bak hareketlere bak ^.^
Bianca eşittir ben.



O zaman ben de bir DUFF'im diyerekten yazımı sonlandırıyorum. Oooo zaten saat 4 olmuş. Daha kitap okuyacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder