4 Ekim 2016 Salı

Bounty Hunters | Çin&Kore Film Yorumu

Adı: Bounty Hunters
Yönetmen: Sin Tae Ra
Türü: Komedi- Aksiyon-Romantik
Vizyon Tarihi: 9 Haziran 2016 (Çin)
Ülke: Çin & Güney Kore



















KONUSU:
A-Yo ve Lee San Interpol'den ayrılmış şimdilerde bodyguardlık yapan iki arkadaştır. Kore'de bir iş alıp oraya giderler ama Incheon A Otel'deki bombalı saldırı üzerlerine kalır. Bu olayı araştıran ödül avıcları Cat, Swan ve Bobo onları yakalar ve daha sonra bu beşli bombalı saldırıyı düzenleyeni yakalamak için birlikte çalışmaya başlar.
YORUMUM:

Bu filmi uzun zamandır bekliyordum geçenlerde bir bakayım türkçe altyazı çıktı mı derken sonunda buldum ve izledim. Sırf Lee Min Ho için izlediğimi anlamışsınızdır heralde :D Lee Min Ho'ya olan aşkımı zaten blogumu takip edip bilmeyen yoktur. Neyse gelelim filme.Filme sıfır beklentiyle başladım çünkü Çin yapımı izlediğim ilk film olacaktı. Açıkcası dillerini pek sevmiyorum ama filmi izlerken kulağımı tırmalamadı. Hatta farketmedim diyebilirim :D 


Konusu aslında sıradan olmasına rağmen gayet eğlenceli bir aksiyon filmiydi.Özellikle Lee Min Ho'nun dövüş sahneleri...(Gözlerimden kalpler fıskırıyordu adeta) Zaten Lee Min Ho'nun böyle sahneleri meşhurdur bu tarz rollere ayrı bir yakışıyor bence. Uzun zamandır onu izlemediğim için gözüm gönlüm açıldı. Kadın başrole ilk başta ısınamasamda sonradan tüm oyuncular gibi onu da sevdim. Oyunculuklar başarılıydı. Sadece şu "kısa pantolonlu kırmızı saçlı" çocuğa kıl oldum. Oyunculuğu çok battı. Bobo ve A-Yo yu (Wallace sanırım ismi çok sempatikti ya dizisi falan var mı diye bir bakacam) daha ayrı sevdim ama. 



Hele şu hap sahnesi ve son kutup sahnesinde yıkıldım.(Giflerini bulamadığım için üzgünüm)
İzlerken baya güldüm anlayacağınız. Gerçekten komik sahneler vardı. Zaten aksiyonun komediyle harmanlanmasını ayrı bir seviyorum.Baya keyif aldığım, kafa dağıtmalık güzel bir yapım olmuş. Çerezlik filmdi zaten hemen bitiveriyor. Türkçe altyazılı izlemek için tık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder