7 Ekim 2016 Cuma

Cinderella and Four Knights | Kore Dizi Yorumu


Adı: Cinderella and Four Knights
Yönetmen: Kwon Hyuk Chan, Lee Min Woo
Senarist: Min Ji Eun, Won Young Shil
Tür: Romantik, Komedi
Kanal: tvN (dizinin her başlangıcında kadının söylediği gibi "kontent tıran lidır tivien" diyen tek ben miyim?:D:D)
Bölüm Sayısı: 16
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore















KONUSU:
Eun Ha-Won ölen annesinin isteğini gerçekleştirmek ve öğretmen olmak istemektedir. Birlikte yaşadığı üvey annesi ve üvey kız kardeşi tarafından kötü muamele gören Eun Ha-Won bir gün rastlantı eseri tanıştığı Gök Grup'un başkanından bir teklif alır. Ha Won “Gökyüzü Evi” adlı bir köşkte yaşayacak ve çalışacak, bunun karşılığında yüklü bir miktar maaş alacaktır. Üniversiteye gitmek için para biriktiren Ha Won bu teklifi kabul eder. Gökyüzü köşküne taşınır ve köşkte kalan üç kuzen Kadın Avcısı Kang Hyun-Min, Asi Kang Seo-Woo, Yıldız Kang Ji-Woon ile yaşamaya başlar.
YORUMUM:


İşte karşınızda 2016 favorim!! Ciddi manada ben bu diziye BAYILDIM! Yeni bölümlerini beklemek biraz ızdırap gibiydi.Dizinin 16 bölüm olması da üzmedi değil. 21 bölüm falan olsaymış. Tadı damağımda kaldı resmen. 

KADRO RESMEN EFSANE! Dünyanın parası gitmiştir eminim. Olsundu bu kadro için değerdi. Arkadaşlar beni Gökyüzü Konağına atar mıısınız? :D Neyse öncelikle Cinderellamızdan başlayalım anlatmaya. Bu kızı dizi başladığı andan itibaren sevdim. O kadar minnoş bir suratı var ki. Gerçekten çok çok sevdim. Oyunculuğu zaten olay güzeldi. Tam olarak bu rölün kızıydı. Güçlü ve kendine ayakları üzerinde durmaya çalışması en sevdiğim yanıydı. 



Kang Seo Woo... Ben bu adamı neden daha sonra izlemedim. NEDEN NEDEN NEEDEN.Tüm dizilerini hemen listeme yazıyorum. Bu kadar karizmatik bir insan olabilir mi ya. Hem minnoş hem karizmatik :D O kadraja girince gözüm ondan başkasını görmedi. Evet dizideki favorim tabiki o! Tabi diğerlerinde de gönlüm yok değil. Çünkü dediğim gibi kadro efsane. Oyunculuklar şahane.

Gelelim Hyun Min e. Aslında diziye başlama sebebim oydu. Kendisini Blood dizisinde izlemiştim ve sevmiştim. Görünce de hemen diziye atladım tabi. İyi ki atlamışım.Teşekkürler Ahn Jeo.Sayende müthiş bir dizi izledim. Bu arada değinmesem olmaz beyimiz evlendi. Bilmeyen yoktur heralde. Hemde BOF dizisindeki kızla (Blood da başrol oynadığı). Nedense o kızı çok donuk buluyorum ama olsundu. Yakıştırdım.



SHİN. Cnblue'dan. Kadro muhteşem diye boşuna demiyorum arkadaşlar.Cnblue benim en sevdiğim ilk kpop gruplardan birisi. Şarkı olsun kendileri olsun fazlaca hastasıyım. Onu da bu dizide görünce ayrı bir mutlu oldum zaten. Hem burada da şarkıcı rolündeydi. 



Başkanın yardımcısı rolündeki adamı en başından itibaren sevdim. Dizide yan karakterlerin üzerinde de durulması gerçekten hoşuma gitti. Sanırım dizide sadece şu 2. kızı donuk buldum. Suratı, hareketleri vs. Ama çok gözüme batmadı. Çünkü o sıra kadrajda Seo Woo cum vardı.

Konusu çoğu kişiye klişe gelebilir ki zaten klişe. (Hangi kore dizisinde klişeler yokki) Klişe ama asla sıkıcı değil. İçerik, konunun işleyişi , oppalar, unniler şahane.Başka oyuncular olsaydı bu kadar sever miydim bilmiyorum tabi. İlk başta biraz Bof esintisi aldım. Ama bu bambaşkaydı. Her bölüm ayrı heyecan her bölüm ayrı güzel. Tek bir bölümde sıkılmadım. Katılarak güldüğüm sahneler vardı. Üzüldüğüm yerlerde oldu. Romantik Komedi türünde kore dizilerinde en başa bu diziyi yazıyorum arkadaşlar. İzlemediyseniz şiddetle öneririm. Benim için çerezlik bir diziydi.




Bu arada ilk kez bir kore dizisinin final bölümüne bayıldım. Hiçbir karakterin unutulmaması ve sevimli yüz gülümseten bir son.Gerçekten de tam bir Cinderella hikayesi. Hiç bir kore dizisinin sonunu bu kadar beğeneceğimi düşünmezdim tabiki. Diziyi o kadar beğendim ki hakkında ne yazacağımı daha bilemiyorum. Kelimelere dökmek zor. Sadece güzel, harika, şahane, mükemmel içerikli çok cümle kurdum biliyorum ama gerçekten çok keyif aldım izlerken.Bu arada o kadar güzel sahneler varki. Giflerini koyup spoiler falan vermek istemiyorum. O yüzden hemen diziye başlayın!!



Dizinin ostları yine efsane. Bu ostları hazırlayanlar işi biliyor abi. Kore dizisi demek benim için bir yönden ostları demek. Nasıl bu kadar diziyle bağdaşabiliyor anlamıyorum. Cuk diziye diziye oturmuş ostlar. Bir de dizinin adı çok güzel değil mi? İçeriğe uyumu çok güzel.







İLK AİLE FOTOĞRAFI

4 yorum:

  1. finalde kimle oluyor izlemeye cesaret edemiyorum benim sevdiğim olmaz diye jdsfd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aama sende eminim o kişiyi seçerdin izleseydin :D

      Sil
    2. izleyicem ya sdlksdfj bu arada o kadının dediğini bende hep diyorum

      Sil