27 Haziran 2015 Cumartesi

Tatlı Şeytan -Wendy Higgins | Kitap Yorumu







Kitap Adı: Tatlı Şeytan
Özgün Adı: Sweet Evil 
Yazar Adı: Wendy Higgins
Seri Sıralaması: The Sweet Trilogy #1
Yayınevi: Go! Kitap
Sayfa Sayısı: 536
Türü: Fantastik(Melekler)-Genç Yetişkin








ARKA KAPAK:


ZEVK, GÜNAHIN TUZAĞIDIR…

On altı yaşındaki, lise öğrencisi Anna Whitt yaşıtlarından biraz farklı bir genç kızdır. Anna, renkler vasıtasıyla insanların duygularını görür, hatta isterse hisseder. Kilometrelerce ötedeki sesleri duyar, kokuları alır. Anna, farklı olduğunu bilir ama "ne" olduğuna dair en ufak bir fikri yoktur. Ta ki gizemli yakışıklı Kaidan Rowe ile tanışana dek. Kaidan, onun da kendisi gibi, iblis soyundan gelen bir Nefil olduğunu açıklayınca Anna'nın önünde karanlık bir dünyanın kapıları aralanır. Kaidan’ın büyüsüne kapılıp bu dünyaya adımını attığında artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Hayatı boyunca "iyi bir kız" olan Anna, ya diğer Nefiller gibi iblislere boyun eğip kötülüğe hizmet edecek ya da kaderini baştan yazacaktır…


YORUMUM:


Hiç aklımda yoktu bu kitabı okumak. Aslında Karanlık Zihinler'e başlayacaktım ama nedense elim bu kitaba kaydı. Konusu zaten ilgimi bayağı çekmişti. Melekler diyince akan sular duruyor. Ama tabiki Hiçbiri bir Patch Cipriano olamaz. 


Kitabın dili gayet akıcıydı okurken neredeyse hiç sıkılmadım. Zaten iki günde bitirdim kitabı. Sabahın yedisine kadar uyumadım. Benim için keyifli bir süreç oldu. İlk 300 sayfada pek ekşın yaşandığı söylenemez. Ama kitap kendini okutmayı bir şekilde başardı. Bunun sebebi kesinlikle Kaidan'in olmasaydı. Ölümüne seksi bateristimiz. Baterist oluşu zaten beni tam anlamıyla kendine çekmesine yetti. Yani diyeceğim şu ki Kaidan a bayılmamak elde değildi.Badboy sevenleri bu tarafa alalım. Çünkü Kaidan tam anlamıyla bir kötü çocuk.Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi dırırırırım.























Anna tam anlamıyla iyilik timsali. Bu kadar kötülüğün içinde onunda yakında değişeceğine eminim. Zaten Kaidan ile aralarında olan yasak aşk beni zıvanadan çıkardı. Tam ahan oldu sevgililer diyorum paaaaat Kaidan geri çekiliveriyor. Zaten Anna dünden razı :D 

Anna'nın üvey annesi o kadar tatlıydı ki onu sevmemek imkansızdı. Arka planda olmasına rağmen insanın içine ısıtan bir karakterdi.Hoşuma gitti. Ve Kaidan ın arkadaş grubu olan nefillerden en çok Kopano'yu sevdim.*spoiler* kesinlikle ikinci kitapta bir aşk üçgeni yaşanacak bundan eminim *spoiler bitimi*
Ve tabiki Anna'nın yakın kankası Jay. Her zaman erkek bir yakın arkadaşım olsun istemişimdir. Bu yüzden Jay'i de çok sevdim. İsteyip bir türlü bulamadığım erkek kankam gibi.









Kurgusu diğer melek kitaplarında farklıydı. Renk vasıtasıyla insanların duygularını okumak. Güzel kurgu beni tatmin etti açıkcası. Ama birinci kitap olaylara hazırlanış evresi gibiydi. Yani öyle çok fazla olay olmuyor.Aksiyon falan beklemeyin derim.Ben büyük bir keyif alarak okudum kitabı. İkinci kitaba birinci kitap bittiği gibi başladım bile. İnşallah diğer kitapları da en kısa zamanda çevrilir. 
Ve GO!kitabın tüm kitaplarını istiyorum!!!!!!!


PUANIM:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder