24 Aralık 2015 Perşembe

Kitap Alışverişi #7


Yine ben ve yine bir başka kitap alışverişi. Almayacağım almayacağım diyorum sürekli ama indirimi ve yeni çıkmış kitapları görünce DA-YA-NA-MI-YO-RUM! Oysa daha okumamış olduğum bir sürü kitap var. Neyse tamam bu son. Gerçekten son. Çünkü artık çalışmıyorum ve bir maaşım yok :((( Olsun belki ayda bir kitap alırım. Neyse gelelim alışverişime bu sefer alışverişimi D&R sitesinden yaptım. Daha önce Okuoku ve Kitapyurdundan yapmıştım. Sırayla tüm sitelerden yapıyorum maşallah. Ama okuoku bir başka. Bundan sonra ordan yapmaya devam edeceğim sanırım.

Aldıklarım:
Direniş
Saplantı
Kimi Öptüğüne Dikkat Et
Bana Dokunma
Beni Bırakma
So Ji Sub'un Yolu(gözlerden kalp çıkan simge)
Saga Cilt 1
Kızıl Ateş

Kargom 9.gün elime ulaştı. Artık her gün D&R ın sitesine bakmaktan sıkılmıştım. So Ji Sub'un Yolu tedarik edilmediği için bu kadar uzun sürdü sanırım. Dün kargo firmasını aradığımda kargomu başka yere göndereceklerini söyledi ve ben şok tabi. Adresimde yanlışlık olmuş sanırım ( onlara göre suç D&R sitesinde ama D&R müsteri hizmetlerini aradığımda onlarda suçu yurtiçi kargoya attılar) Bir önceki kitapyurdu siparişimde de buna benzer bir şey olmuştu. Sonra kargoyu göndermeyip ayırtabileceklerini ama bizim gidip almamız gerektiğini söyledi. Bende babamı aradım ve gidip almış. SONUNDAAAA!!! Kitaplarımda hiç hasar yok ama DEX yayınlarının kitaplarının sayfaları o kadar ince ki gazete kağıdı bile daha kalın kalır yanında.Özellikle Direniş kitabı. O kadar korsan gibi duruyorki. Kapağı bile bir tuhaf. Onun dısında Martı Yayınları harika bir iş çıkartmış. Çünkü So Ji Sib'un Yolu'nun baskısı HARİKAA.Bu kadar büyük ve kalın beklemiyordum (kitap o kadar ağır ki kafa yarar düzeyde) SAGA'yı Nihan'ın(@thpensieve) önerisiyle aldım. Her videosunda görüyordum ve şiddetle öneriyordu sonunda dayanamadım. Kitaplarımda hiç hasar yok ama yine kargo mağduru oldum. Bu sorun bir tek okuoku da olmadı. 9 günün her günü eve gelip "halaaaaa kargom geldi miiiii" diyerek geçti ve insanda heves falan bırakmadılar. Hele o dex baskılarını görünce. 

So Ji Sub'un kitabını okumak için resmen deliriyorum ama finallerden sonra okuyacağım çünkü kitaba kendimi vermek istiyorum. Şimdilik içindeki fotoğraflara falan bakıp bakıp duruyorum. Çünkü bol bol fotoğraflı bir kitap. Martı yayınlarına tekrar teşekkür etmek istiyorum. Bu fiyata bu kalite.(Fiyatı 29 tl)
Bu arada Saga'yı bitirdim. Keşke ikinci cildini de alsaymışım ya. Aslında sepete atmıştım ama 3 al 2 ödeyi görünce çıkartmıştım. İkinci cildi sanırım Forum D&R'ye gidince alacağım.
Benim aldıklarım bunlar ve hepsi çok merak ettiğim kitaplar. Çok fazla yorum vs giremiyorum bloğuma ama zaten kitapta okuyamıyorum. Sadece Oh My Venus ü ve Blood u izliyorum.Neyse ben artık kaçayım çünkü mola vermiştim finallere çalışmaya tam gaz devam!!
Şunu da buraya bırakıyorum. Canım sıkılınca kitaplardan kardan adam yapmıştım. Aşırı tatlı oldu ^.^

29 Kasım 2015 Pazar

Kitap Alışverişi #6


2 aydan beri blogumu boşladım farkındayım ama bir yandan iş bir yandan vizeler hiç vakit bulamıyorum. Arada bir kafa dağıtmak için dizi izliyorum o kadar.Kitap bile doğru düzgün okuyamıyorum. Şimdi birde finaller başlayacak buralara hiç uğrayamam kesin. Neyse gelelim kitapyurdundan yaptığım alışverişe. Pegasus yayınlarında %35 indirim vardı ve kaçırmak istemedim. Ve sürekli beklediğim ve konusu baya ilgimi çeken kitaplar çıkarıyorlar sinirlerim bozuluyor resmen. Öğrenciyiz biz bari fiyatlarını biraz düşür insafsız(40 tl olan kitaplarından bahsediyorum adamlar hiç değilse gazete kağıdına basmıyorlar kalite üst seviye verilen paraya değiyor) 


1. Silber
2.Her gün
3.Eksik Parça
4.Bıçak Sırtı
5.Efsane
6.Deha
7.Şampiyon
8.Zac ve Mia (Bunu kitapçıdan aldım)

Kargo tam 6.günde elime ulaştı. 5.gün aradılar ve dediler ki şubeden almaya gelecek misiniz bende dedim evime gelecekti ben merkezde oturuyorum. Adam da pardon ben yanlış okumuşum bu merkezmiş biz bunu yarın merkeze göndeririz dedi. Sonra ben tekrar mng kargoyu aradım hatanın diğer şubede olduğunu söyledi. O şubeyi aradim oda hata kitapyurdunda dedi. Şaka gibi zaten hep böyle şeyler benim başıma gelir.Sonra ben umudu kestim falan hatta halam o anca 2 gün sonra gelir falan dedi. Tam o sırada kargo firmasını arayacaktım ki telefonum çaldı. Ve işte kargom 6.günde elime ulaştı. Bu kadar beklediğime değdi bence çünkü kitaplarımda tek bir çizik bile yoktu.Keşke ayraç koysalarmıs tek bir tane bile ayraç yoktu. Okuoku siparişim daha hızlı gelmişti büyük bir indirim olmadıkça kitapyurdundan daha alışveriş yapacağımı sanmıyorum.


Neyse artık ben kaçar. Buraları çok özledim ve yorum girmem gereken baya bir kitap&kore dizisi birikti. Ne zaman girip yorumlarını yazarım bilemiyorum. Dediğim gibi finals is coming!!!!


26 Eylül 2015 Cumartesi

Kitap Alışverişi #5


Herkese merhabaaaa!! Yine ben ve yine bir alışveriş yazısı. Elimde olsa şurayı hep kitap alışverişi yazılarıyla doldururum ama nerde bende o kadar para :(( Olsun yine de bu ay 14 tane kitap almanın sevincini yaşıyorum.Yaşasın kitap alışverişiiiiiiiii!!! naraları atarak yazıma giriş yapıyorum.

Bu arada Healer'ın son bir bölümü kaldı ama izlemek istemiyorum. O kadar çok sevdim ki diziyi daha önce neden başlamamışım ben bu diziye. Neyse efenim yorumunu diziyi bitirince gireceğim. Birde Kötü Kızlar Ölmez'i bitirdim. Ve kitabı beğendiğimi söylemeliyim. Onunda yazısı yakında gelir. Küçücük minicik bilgilendirme yazımı sonlandırıp alışverişime geçiyoruuuuum ^.^


İlk olarak aldığım kitaplar Siyah Buz ve Mekanik Melek. Bu kitapları ucuza almanın mutluluğunu yaşıyorum resmen. Siyah Buz 30 tl idi. Ben 16 tl ye aldım.Ne zamandır almak istiyordum ama pahalıydı diye alamıyordum. Mekanik Melek de 30 tl idi. Ben 15 tl ye aldım. (arkadaşlarımla fena pazarlık yaparız) 

Güya Eylül ayında daha kitap almayacaktım ama D&R'da 10 tl indirimini duyunca kendimi hemen oraya attım ve Tut Elimi, Kördüğüm, Kızıl 123, Golem ve Cin'i aldım.Tut Elimi'yi kardeşim bana hediye olarak aldı.Yaşasıııın hediye kitap!!

Aslında Sırılsıklam Aşk'ı da almak istiyordum ama o yoktu :(((((
 Böylelikle eylül ayında toplam 14 kitap alarak kapanışı yapmış bulunmaktayım. Oysa alınacak listem hala kabarık.

15 Eylül 2015 Salı

Tatlı Tehlike, Tatlı Hesaplaşma -Wendy Higgins|Kitap Yorumu

Kitap Adı:Tatlı Tehlike
Kitabın Orijinal Adı : Sweet Peril
Yazar Adı : Wendy Higgins
Seri Sıralaması: The Sweet Trilogy #2
Tür : Genç - Yetişkin Edebiyatı / Fantastik
ARKA KAPAK:
Görevleri, cennetten kovulan iblislere hizmet etmek olan Nefillerden biri olduğunu öğrendiği günden beri hayatı altüst olan Anna, kötülüğe boyun eğmemeye kararlıdır. Ama dört bir yanda kol gezen fısıldayan iblislerin ve acımasız Düklerin dikkatini çekmemek için o da diğer Nefiller gibi çalışmak zorundadır. Bunun için tüm çekingenliğinden sıyrılıp bir parti kızı oluveren Anna artık tüm eğlencelerin aranılan ismidir. Bu şekilde yaşamaktan nefret etse de o, çok büyük bir amaca hizmet edecek olan "seçilmiş kişidir" ve zamanı geldiğinde ona emanet edilen Erdem Kılıcı ile büyük bir savaşa öncülük edecektir. Ama o güne dek kimliğini gizli tutmalı ve toplayabildiği kadar yandaş toplamalıdır. Bunun için kendisi gibi bir Nefil olan Kaidan Rowe'a duyduğu büyük aşkı bile kalbine gömen Anna, bir yandan "kötü kızı" oynarken bir yandan da iblisleri yeryüzünden silmek için ölümcül bir mücadeleye girişecektir.

YORUMUM:

Serinin birinci kitabı Tatlı Şeytan'ın yorumunu daha önce yazmıştım. TIIIK. Aslında ikinci kitabını da birinci kitaptan sonra okuyup bitirmiştim ama yorumunu ancak şimdi girebiliyorum. (Üşengeçliğim sağolsun) Birinci kitaba göre biraz sıkıldığımı söylemeliyim. Özellikle seyehat kısımlarında.Bu kitapta çok fazla Kaidan sahnesi olmamasından da kaynaklanıyor aslında.Aksiyon yine yok denecek kadar azdı ama bu seri kesinlikle akıcı bir seri orası su götürmez bir gerçek. 

7 Eylül 2015 Pazartesi

Kitap Alışverişi #4 (OkuOku)


Herkese varda bize yok mu??? Tabi ki vaaaar. Sonunda benimde Okuoku'dan verdiğim siparişim geldiii. Sabah çalan kapının sesine uyandım(Sabah dediysem saat öğlen bir buçuktu.Benim sabah anlayışım bu:D) baktım halam kargocuyla konuşuyor dedim sonunda geldi.Hemen yataktan fırladım kaptım kutuyu. Koşa koşa hemen açtım. 


Ve ne göreyiiiiiiim. Bebeklerim kutunun içinde bana bakıyor.Hemen aldım sarıldım, kokladım.10-15 dakika bakıştık sonra. Kitaplarımda tek bir çizik bile yok. Ve bu benim internetten ilk kitap siparişimdi. (Yabancı Yayınları'nın 9.90 indirimini duyunca sipariş vermemek olmazdı tabi) Çok memnun kaldım. Sanki kitaplar matbaadan çıkmış bize gelmiş.
Bakalım neler almışııııııııııııııııım ehehhh.


Kurucunun Kızı
Kötü Kızlar Ölmez
Kaçınılmaz
Sezgi
Gölgeler
Sis
Buz Kapanı
Tatlı Hesaplaşma

Kurucunun Kızı ve Kötü Kızlar Ölmez'in ciltleri o kadar güzel ki. Elime alıp alıp duruyorum. Öngörü serisi (Kaçınılmaz ve Sezgi), ve Refaim Serisi (Gölgeler ve Sis) melek konulu kitaplar. Ayrı bir sempatim var Hush Hush serisinden sonra böyle kitaplara bu yüzden iki seriyi de almak istedim. Çok merak ediyorum inşallah en kısa zamanda hepsini okuyup bitireceğim. Kitapların kendi ayraçlarını çekmeyi unutmuşum o kadar güzeller ki. Zaten bookstagram hesaplarında illaki görmüşsünüzdür. Ben görüp görüp imreniyordum şimdi benimde vaaaar yuppppiii ^.^

Buz Kapanı ve Tatlı Hesaplaşma'nın fotoğrafını çekmeyi unuttum onları başka yerden almıştım. 
Ve Lola ve Komşu Çocuğun ön okuması çok minnoş değil mi?İlk kitabı olan Paris'te Aşk'ı okuyup çok sevmiştim.(Başka bir yayınevinden çıkmıştı) Ama yabancı yayınları ilk kitabı tekrar basacakmış hemde orjinal kapaklarıyla. Kesinlikle almam lazım. 

Ve mutluluk dansımı yaparak tekrar kitaplarımın yanına dönüyoruuuum. 
*Not: Kampanya hala devam ediyor.(Eylül sonuna kadar devam edecek diye duymuştum)

26 Ağustos 2015 Çarşamba

Oh My Ghost | Dizi Yorumu



Dizi Adı: Oh My Ghost
Yönetmen: Yoo Je-Won
Türü: Fantastik, Romantik
Ülke: Güney Kore
Yapım Yılı: 2015
Bölüm Sayısı: 16



KONUSU:

Bong-sun kendisine hiç güveni olmayan ve aşırı utangaçlığı nedeniyle hiç yakın arkadaşı olmayan biridir.Böyle olmasının asıl sebebi de hayaletleri görüyor olmasıdır. Yardımcı olarak çalıştığı restoranda hiçbir işte iyi değildir ve genellikle bol bol azar işitmektedir. Büyükannesi bir şamandır ve bu nedenle genç yaştan beri zaman zaman hayaletler görmektedir ancak bu şehvet düşkünü hayaletle karşılaşıncaya dek hiç birinden bu denli etkilenmemiştir.

Sun Woo yemek yapma konusundaki becerilerine ve kendine çok güvenen bir yıldız şeftir. Bong Sun, Sun Woo'yu tek taraflı olarak seviyordur. Ancak Sun Woo onun farkında bile değildir çünkü etrafı daima kadınlarla çevrilidir ve eski aşkınıda henüz unutmamıştır. Sonra bir gün Bong Sun olduğundan daha değişik davranmaya başlar ve Sun Woo'nun dikkatini çeker... 



YORUMUM:

3 haftadır bloguma bir şey yazmıyorum daha doğrusu yazamıyorum. Ek tercihler, taşınma, oydu buydu derken resmen boşladım burayı. Bu diziyi de bitirmişken sıcağı sıcağına yorumunu gireyim dedim. Nasıl özlemişim bir şeyler yazmayı. 


UYARI!!
Bu yazıda bolca Cho Jung-Seok (Sun Woo) adı geçebilir. -gözlerdenkalpfışkıransimge-

Genelde böyle güncel dizilere pek başlamam ama konusu beni acayip çekti.(The Masters Sun aşığı olarak bu diziyi izlemezsem olmazdı) Dizi o kadar tatlıştı ki hala bittiğine inanamıyorum.Şimdi ne yazsam onu da bilmiyorum.Çok sevdiğim diziyle ilgili bir şey yazarken iki kelimeyi bir araya getiremiyorum resmen. Silip silip tekrar yazıyorum. 


Şefimiz Sun Woo. Her eve lazım bu şeften.Hele benim gibi her saniye yiyen birine.Posterine baktığımda neden tanıyamadım acaba ben bu tatlışı.Kafamı duvarlara mı vursam ne etsem bilmiyorum. Daha önce My Bride, My Love filmini izlemiştim.O filmde çok dikkat etmemiştim ama bu dizide resmen kafayı taktım bu adama. O nasıl güzel gülmektir. O nasıl bir karizmadır. O nasıl bir sempatikliktir.......Yanaklarını mıncırasım var. Adını dağlara taşlara yazasım var. Ama şimdilik sadece bloguma yazıyorum. 

1 Ağustos 2015 Cumartesi

Postacı Kapıyı Çalmayacak -Ava Dellaira |Kitap Yorumu



Kitabın Adı: Postacı Kapıyı Çalmayacak
Yazar: Ava Dellaira
Yayınevi: Martı
Sayfa Sayısı: 351
Orjinal Adı: Love Letters to the Dead
Türü: Genç Yetişkin


ARKA KAPAK:

"Amy Winehouse, Jim Morrison ve Kurt Cobain gibi pek çok ünlü isim bu romana konuk oluyor. Okumaya değer, ilginç bir hikâye olduğu kesin."
-Booklist-

Bazı şeyler var ki artık bu dünyada olmayanlar dışında kimseye söyleyemem.

Size bu mektupları yazmaya başlayınca kendi sesime kavuştum. Sonra bana yanıt veren bir ses duydum. Bir şarkının farklı tınlayışında, bir filmin hikâyesinde, kaldırımdaki çatlakta açan bir çiçekte buldum yanıtı. Bir pervanenin kanat çırpışında, dolunaya dönen ayda... Yeryüzünde bu mektupları gönderebileceğim bir adres yok. Öldüğünüzü biliyorum ama sizi duyuyorum. 

Hepinizi duyuyorum. Buradaydık, bunun bir anlamı var, diyorsunuz.

Kısa süre önce ablasını kaybeden Laurel, onun nasıl öldüğünü bilen tek kişidir ve bu sırrı kimseyle paylaşmamasının bir nedeni vardır. 

Onu bu karanlıktan çıkaracak yardım eli, hiç beklemediği bir yerden gelir. Genç kız okulda verilen bir ödevle mektuplar yazmaya başlar. Bu mektupların ortak noktası ise erken yaşta hayata veda etmiş, onun için anlamı olan Amy Winehouse ve Kurt Cobain gibi ünlü isimlere

 yazılmasıdır. Zaman geçtikçe bu duygu yüklü mektuplar hem ablasının ölümü üzerindeki sır perdesinin aralanmasına hem de Laurel'in kendine bir yol çizip yetişkin bir bireye dönüşmesine yardımcı olur.

31 Temmuz 2015 Cuma

Liar Game | Dizi Yorumu



Dizinin Adı: Liar Game (Yalan Oyunu)
Tür: Gizem, Dram, Gerilim
Bölüm Sayısı:12



Dizinin Konusu:

Çeşitli yarışmacılar 10 milyar won ödülü olan bir oyun programına katılır.(Yarışmacıları program kendi özel olarak seçiyor) Diğerlerini dolandıran yarışmacılar ödülü kazanacaktır.Amaç tamamiyle yalan söyleyip büyük ödülü kazanmak. Yarışmacılar arasında dahi dolandırıcı Cha Woo-Jin (Lee Sang-Yoon) ve saf üniversite öğrencisi Nam Da-Jung'da ( Kim So-Eun) bulunmaktadır. 








YORUMUM:

Bir yazı paylaşınca kendimi tutamıyorum ve başka bir yazı daha yayınlayasım geliyor. Aslında o kadar üşeniyorum ki. Bir yandan da post yayınlamayı seviyorum. Neyse efenim bugün sizlere bayramda köyde izlediğim dizi hakkındaki görüşlerimi yazacağım. Bu yazı kesinlikle öneri niteliğinde olacak çünkü ben bu diziyi çok beğendim. Keşke 12 bölüm olmasaydı çok çabuk bitti. Neyse ki ikinci sezon sinyalini verdiler bakalım en kısa zamanda çıkar inşallah.

Gelelim dizimizeeeeee. Daha önceden japon versiyonunu duymuştum.Ama japon dizilerini pek sevmediğimden kore versiyonunu izlemeye karar verdim. Hatta mangasının da birazını okumuştum. Tablet bozuk olduğundan ara vermiştim okumaya.Devam edeceğim inşallah bakalım. 
 "HİÇ KİMSEYE GÜVENME"

Kore Dizi Önerileri Part 1

Ne zamandır böyle bir öneri listesi yapmayı düşünüyordum. Zamanım varken yazayım dedim. Yazacağım listedeki dizilerin hepsi benim favorim. İnşallah yararlı bir yazı olur.Çünkü ben bu tarz öneri yazılarını çok seviyorum ve işime acayip yarıyor.

The Masters Sun

Kill Me Heal Me

30 Temmuz 2015 Perşembe

Alışveriş #4


Bloga yazı yazmayalı 3 hafta falan olmuş neredeyse. Artık bir yazı yazmanın zamanı gelmişti bile. Daha yorumlamam gereken 2 kitap ve 1 dizi var. Dizi izlemekten fırsat bulamıyorum. Zaman bulmuşken alışveriş yazımı yazayım dedim. Bakalım neler almışııııııım.


Tadaaaaaaaaaaaaa!! Şu an bu çantayla aşk yaşıyorum resmen. Ne zamandır böyle bir çanta arıyordum ve Koton da bulduuum. Üzerindeki yazı da Keri Smith in bir kitabının adı. (Paralama Defteri'nin yazarı) Baya geniş bir çanta içinde kayboluyorum adeta. 30 tl vermiştim buna. 25 Temmuz doğum günümdü.Bir nevi kendime hediye aldım EHEH.

9 Temmuz 2015 Perşembe

Karanlık Zihinler -Alexandra Bracken | Kitap Yorumu





Kitabın Adı : Karanlık Zihinler
Yazar: Aleandra Bracken
Yayınevi: Parodi Yayınları
Seri: The Darkest Minds #1
Sayfa Sayısı: 576
Tür: Bilim Kurgu/Genç Yetişkin/Distopya










ARKA KAPAK:

Adım Ruby.
Hepinizden farklıyım.

Aklınızın derinliklerinde gezinebilir, 

anılarınızı hiç yaşamamışsınız gibi silebilirim.
Henüz on yaşındayken Thurmond'daki bu rehabilitasyon kampına gönderildim. Hem de kendi ailem tarafından...
Burada her adımımız izleniyor, nefes alış verişlerimiz bile.
Yalnız değilim.
Maviler... Yeşiller... Turuncular...
Sarılar ve Kırmızılar...
Karanlık Zihinler...
Ve yaşamak için saklanmak zorunda kalanlar
Ve kaçanlar... 

YORUMUM:


Ben dizi izlerken ne ara yorum yazmak için bloga girdim bilmiyorum. Daha Tatlı Tehlike'nin yorumunu yapmadım. Üşengeçliğim sağolsun. Kitap aslında alışveriş listemde yoktu. İndirimde görür görmez dikkatimi çekmişti. Fantastik distopya olan kitaplara aşık olduğumdan tabi ki de almasam olmazdı.Neyse gelelim kitabımızın yorumuna.

Kitabın kalın oluşu gözümü baya korkutsa da 4 gün civarında bitirdim sanırım. Baya sürükleyici bir kitaptı. Olaylar yavaş ilerlemesine rağmen hiç sıkılmadan keyifle okudum. Kitabı okurken aklıma Believe dizisi geldi. Orada da böyle güçleri olan çocuklar vardı ve onları da amaçları için kullanıyorlardı. 

29 Haziran 2015 Pazartesi

Fated To Love You | Dizi Yorumu




Dizinin Adı:Fated To Love You
Tür: Romantik-Komedi, Dram
Bölüm Sayısı:20
Yapımcı:Mbc

KONUSU:

Lee Gun (Jang Hyuk) Büyük bir şirketin başkanıdır. Deli gibi aşık olduğu dansçı bir kız arkadaşı vardır. Kim Mi Young (Jang Na Ra) bir hukuk firmasında sekreter olarak çalışmaktadır. Şirketteki lakabı "Post-it" (yapışkan not) dır. Bu lakabı çalıştığı yerdeki arkadaşlarının isteklerine ''hayır'' deme yeteneği olmadığından kazanmştır..Nazik ve ince ruhlu biri olarak tüm işleri üstlenen bir kişiliğe sahiptir.. Bir gece, ikisinin de başına bir şey gelir ve birlikte bir gece geçirirler. Sonrası, Kim Mi Young (Jang Na Ra) hamile kalır.


YORUMUM:


Bu aralar nedense hiç yorum yapasım yok.Bu yorumu da diziyi dün bitirdiğim için sıcağı sıcağına yazayım bari çıksın diye yazıyorum.Sonra aklımda bir şey kalmıyor.
Bu arada yeni bir diziye başlayacağım ama neye başlasam bilmiyorum.Dizi önerirseniz çok sevinirim ^.^


Arkadaşımın önerisiyle başladım diziye. Öncesinde pek araştırma yapmamıştım.Genelde dizi hakkındaki yorumları falan okurdum ama istisna oldu.İlk bölümü izlediğimde başroldeki kıza pek ısınamadım. Bilmiyorum sanırım çok iyimser olmasındandı. Kafasını duvara sürtmek geldi içimden o derece sinir kaptım. Hem kıza hem ona o şekilde davranan çevresindeki "insanlar" a. Ah birde o gözlükleri yok mu. Neyse bir şey demicem. Mini minnacık bu kadını daha sonraki bölümlerde sevdim. Bu rol için kesinlikle bu kadından iyisi olmazdı.


Gelelim Lee ailesinin 9.nesil son varisine. İlk başta adamın kahkahasına gıcık olsam da sonradan kahkaha atması için bekledim resmen. Ah o nasıl bir karakter.O nasıl bir oyunculuk. Aklımdan silinmeyecek karakterler listesine adını yazdı o kahkahasıyla. Uzun saçlı halini ayrı bir seviyordum ama kısa saç ayrı bir karizma kattı.Yani adam her türlü yıkılıyor.Başroldeki kadınla aralarındaki uyumada bayıldım.

27 Haziran 2015 Cumartesi

Tatlı Şeytan -Wendy Higgins | Kitap Yorumu







Kitap Adı: Tatlı Şeytan
Özgün Adı: Sweet Evil 
Yazar Adı: Wendy Higgins
Seri Sıralaması: The Sweet Trilogy #1
Yayınevi: Go! Kitap
Sayfa Sayısı: 536
Türü: Fantastik(Melekler)-Genç Yetişkin








ARKA KAPAK:


ZEVK, GÜNAHIN TUZAĞIDIR…

On altı yaşındaki, lise öğrencisi Anna Whitt yaşıtlarından biraz farklı bir genç kızdır. Anna, renkler vasıtasıyla insanların duygularını görür, hatta isterse hisseder. Kilometrelerce ötedeki sesleri duyar, kokuları alır. Anna, farklı olduğunu bilir ama "ne" olduğuna dair en ufak bir fikri yoktur. Ta ki gizemli yakışıklı Kaidan Rowe ile tanışana dek. Kaidan, onun da kendisi gibi, iblis soyundan gelen bir Nefil olduğunu açıklayınca Anna'nın önünde karanlık bir dünyanın kapıları aralanır. Kaidan’ın büyüsüne kapılıp bu dünyaya adımını attığında artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Hayatı boyunca "iyi bir kız" olan Anna, ya diğer Nefiller gibi iblislere boyun eğip kötülüğe hizmet edecek ya da kaderini baştan yazacaktır…


YORUMUM:


Hiç aklımda yoktu bu kitabı okumak. Aslında Karanlık Zihinler'e başlayacaktım ama nedense elim bu kitaba kaydı. Konusu zaten ilgimi bayağı çekmişti. Melekler diyince akan sular duruyor. Ama tabiki Hiçbiri bir Patch Cipriano olamaz. 


Kitabın dili gayet akıcıydı okurken neredeyse hiç sıkılmadım. Zaten iki günde bitirdim kitabı. Sabahın yedisine kadar uyumadım. Benim için keyifli bir süreç oldu. İlk 300 sayfada pek ekşın yaşandığı söylenemez. Ama kitap kendini okutmayı bir şekilde başardı. Bunun sebebi kesinlikle Kaidan'in olmasaydı. Ölümüne seksi bateristimiz. Baterist oluşu zaten beni tam anlamıyla kendine çekmesine yetti. Yani diyeceğim şu ki Kaidan a bayılmamak elde değildi.Badboy sevenleri bu tarafa alalım. Çünkü Kaidan tam anlamıyla bir kötü çocuk.Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi dırırırırım.

24 Haziran 2015 Çarşamba

Son İsyan -James Dashner | Kitap Yorumu



Kitap Adı: Labirent:Son İsyan
Özgün Adı: The Dead Cure
Seri: Maze Runner #3
Yazarı: James Dashner
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 380
Fiyatı: 25 TL

ARKA KAPAK

Her şeyin sonu geldi! 

İSYAN, Thomas'ın her şeyini almıştır: hayatını, anılarını ve sonunda arkadaşı olan Kayranlıları. Ama artık sona ermiştir. Son bir testin ardından Deneyler tamamlanmıştır. 

Kurtulan olacak mı? Ama İSYAN, Thomas'ın onların düşündüğünden çok daha fazlasını hatırladığını bilmemektedir. Ve Thomas artık söyledikleri tek kelimeye bile inanmayacaktır! 

Gerçek dehşet verici olacak. Thomas Labirent'i yenmiş, Alev'de hayatta kalmıştır. Arkadaşlarını kurtarmak için her türlü riski göze alacaktır. Ancak bu kâbusu sona erdirecek tek şey, gerçeğin ta kendisidir. Artık yalan yok. 

YORUMUM:


Birinci kitap yorumum için tık. İkinci kitap yorumum için tıııık.

Şuan o kadar sinirliyim ki. Nereden başlasam bilmiyorum. İlk iki kitaba olan aşkım bu kitapta yerini hüsrana bıraktı. Kesinlikle bu kitabın acayip gereksiz olduğunu düşünüyorum. O kadar gereksiz yerlere değinmiş ki yazar bu kitapta okurken bir yerden sonra acayip sıktı. Sırf aklımdaki soru işaretlerinin cevabını almak için kitaba devam ettim diyebilirim.(Ve Minho için :D)  Ve sonuç ne oldu bilin bakalım????? Cevapları tabi ki alamadık. Aldıysak bile yarı buçuk aldık ve kafamda daha çok soru işareti oldu. 

Tam ahan şimdi cevapları alacağız diyorum. Sonra pat "bon hoçbor şoy hotorlomok ostomoyorom" deyiveriyor Thomas beyimiz. Canım anladık hatırlamak istemiyorsun da biz ilk kitaptan beri bu soruların cevabını arıyoruz.




22 Haziran 2015 Pazartesi

The Duff | Film Yorumu




2015 - ABD
Komedi
Ari Sandel
Bella Thorne ,  Mae Whitman ,  Robbie Amell ,  Allison Janney ,  Skyler Samuels
Josh A. Cagan

KONUSU:
Bianca (Mae Whitman) lisenin son sınıfına giden bir genç kızdır. Çok güzel olmamasına rağmen halinden ve görüntüsünden bir şikayeti yoktur. Ancak bir gün, lisenin popüler öğrencileri tarafından şişman ve çirkin olarak etiketlenip öyle tanındığını öğrenir. Lise hayatının son yılını kurtarabilmesi için bir an önce insanlarını algısını düzeltmek, önemli olanın dış görünüş olmadığını kanıtlamak zorundadır. Bu kavgada en büyük rakibi ise güzel Madison (Bella Thorne) olacaktır.

YORUMUM:
Ne zamandır karşıma çıkan bu filmi sonunda izleyebildim. Hem posterdeki Robbie Amell'ı görüp filme başlamamak olmazdı dimi. Kendisini The Tomorrow People dizisinde ilk olarak izlemiştim. Ve dizinin onay alamadığını görünce acayip sinirlerim bozulmuştu. Bu kaçınca sevdiğim dizinin iptal oluşu!! Robbie'yi posterde görünce de onu ne kadar özlediğim geldi aklıma ve başladım izlemeye. Konusuna bile bakmadım filmin o derece.

18 Haziran 2015 Perşembe

Kitap Kuru Mim -Book Courtship Tag

Açlıktan ne yapsam ne yapsamda zaman geçse diye düşünürken Girly Video Diaries bloğunda bu mimi gördüm.İsteyen herkesi mimlemiş. Bende hemen atladım tabi.


Adım 1: İLK BAKIŞ – Kapağı yüzünden aldığın kitap?
Yakut Kırmızı.
Zaten o kapağı ve cildi gören kim kendini tutabilirdi ki. İyi ki almışım. Seri favori serilerimden birisi.


Adım 2: İLK İZLENİM – Arka kapak yazısı yüzünden aldığın kitap?
Karanlık Zihinler


Adım 3: TATLI DİL – Harika üslupla yazılmış kitap?
Lux Serisi


Adım 4: İLK BULUŞMA – Sana serinin devamını aldırtan serinin ilk kitabı?
Fısıltı. 
Zaten kitap okumayı bana sevdirten ilk kitaptı.


Adım 5: GECE YARISI TELEFON KONUŞMALARI – Seni bütün gece ayakta tutan kitap?
Obsidiyen 
Serinin bütün kitaplarında böyleydi.Sabah 5te uyuduğumu bilirim. 


Adım 6: HER ZAMAN AKLIMDA – Aklından çıkaramadığın kitap?
Benim İçin Öl Serisi
Bu serinin yeri bambaşka. Kimseyle paylaşmak istemiyorum.


Adım 7: FİZİKSELLEŞME (Gözler gözlerimde olayının artık 'eller ellerimde'ye dönüşmesi) – Eline alıp okuduğunda sana güzel hissettiren kitap?
Ölümcül Kaçış


Adım 8: AİLEYLE TANIŞMA – Ailene veya arkadaşlarına önereceğin kitap?
Labirent Serisi


Adım 9: GELECEK PLANLARI – Gelecekte tekrar okuyacağını bildiğin kitap ya da seri?
Fısıltı Serisi, Lux Serisi, Benim İçin Öl Serisi
Bu serileri tekrar tekrar okuyacağımdan eminim.


Adım 10: BİR AŞKI PAYLAŞMA – Kimi taglıyosun?