30 Mayıs 2017 Salı

Kriesha Chu, Kim So Hee çıkış yaptı!

Daha önce Kpop Star finaline kadar giden Kriesha ve So Hee ilk solo şarkılarını yaptılar. Bu kadar erken çıkış yapacaklarını beklemiyordum açıkcası ama görünce çok mutlu oldum. Öncelikle Kriesha'nın şarkılarından bahsedeceğim.
Mv si yayınlanan ilk şarkısı "Trouble" oldu ve ben şarkıyı gerçekten çok beğendim. Klibi de bence kendisi gibi çok minnoş olmuş. Kız bildiğiniz tatlılık abidesi. Hemen telefonuma indirdim bile. İkinci şarkısı ise " I wish it were you". Bu şarkıyı da çok beğendim.


Gelelim So Hee'nin şarkısına. Şarkısının adı "Spotlight". Açıkcası Kriesha'nın şarkılarını daha çok sevdiğimi söylemeliyim. Ama So Hee'ninki de fena değil. Klipte zaten tamamen dansını göstermişler. Yarışmada da dansıyla ve sesiyle fazlasıyla ön plandaydı. JYP dansını çok seviyordu.
Bu arada So Hee solo çıkışının ardından yeni grubuyla da yakında çıkış yapacak. Grubun adı "Elris". Şimdiden meraktan çatlıyorum. 


ELRIS

E ne diyeyim darısı Lee So Min, Minju, Shannon'nun başına. Dört gözle çıkış yapmalarını bekliyorum.

Snail mail yapmaya doyamıyorum! #outgoing Arizona (USA) -Penpal


Yine ben ve yine bir snail mail yazısı! Bu aralar tek uğraşım bu olduğu için hep bununla ilgili yazılar geliyor. Önceki  yazımda Arizona'daki penpalımdan gelen paketimi (tık.)paylaşmıştım. Ve bende onun paketini hazırlayıp gönderdim. Umarım beğenir. Henüz kendisine ulaşmadı paket ama yakında ulaşır.


Tadaaaaa! Samsun'dan aldığım paper padimdeki çiçekli kağıt ile yaptım ve resmen aşk yaşıyorum. 

Ve açınca bu şekilde görünüyor.


Ve bunlarda içine koyduğum hediyeler. Kendi ördüğüm bir adet broş, stickerlar, buzdolabı magneti.


Ve son olarak her şeyin toplu fotoğrafı. Ben yaparken aşırı eğlendim. Umarım Marisela da beğenir.
İki tane daha snail mail hazırladım onları tamamlayınca hemen buraya yazılarını yazarım. Sizce nasıl olmuş paket. Yorum bırakırsanız sevinirim. 
                                                                                                                           xoxo 

26 Mayıs 2017 Cuma

İlk snail mailim geldi! #incoming Arizona (US) (İlk Penpal)


Finalleri bitmiş bir Öznur çizelim şuraya. Yanına da ilk snail maili gelmiş gözlerinden kalp fışkıran Öznur çizelim. Hah şimdi yazıya başlayabiliriz. Bir önceki yazımda ilk snail mailimi hazırladığımı yazmıştım. Ve bu penpal işlerimi paylaşmak için yeni bir instagram hesabı açmıştım. TIK TIK.(@fangirlsmailbox) O sırada Arizona'dan Marisela bana mesaj attı mektup arkadaşı olmak istediğini söyledi. Hemen kabul ettim tabi. İlk paketi o gönderdi ve hiç beklemediğim bir zamanda geldi. Yani mutluluğumu siz düşünün. Paketi açtığım anda bir baktım içi bol bol hediyeyle dolu. Resmen havalara uçtum. Paketi özenerek hazırladığı her halinden belliydi. 
 Paketi açtığım zaman ilk bu güzelliklerle karşılaştım. Snail maili o kadar güzel hazırlamış ki aşk yaşadım. Kendisi yüz maskesi işiyle uğraşıyor ve bana bir sürü yüz maskesi de göndermiş. Kullanmaya kıyabilir miyim bilmiyorum.
Snail maili açtığımda ise bu güzelliklerle karşılaştım. Özellikle şu bisikletli ataç harika değil mi?


Ve o bölmelerin içinden çıkan hediyeler. Ayraç, anahtarlık, maskeler, kartlar, taglar, stickerlar daha neler neler.
VE SON OLARAK TÜM HEDİYELERİN TOPLU FOTOĞRAFI. MÜKEMMEL DURMUYORLAR MI? 
Bu arada Marisela için bir paket hazırladım ve bugün göndereceğim. Umarım güvenli bir şekilde ulaşır. Çünkü yaparken bayağı uğraştım. Kaybolsun istemiyorum. Yaptığım snail maili de paylaşacağım beklemede kalın!

Ben bu penpal işini çok sevdim ve iyi ki başlamışım diyorum. Aranızda mektup arkadaşı olmak isteyen varsa instagram hesabıma (@fangirlsmailbox) mesaj atabilirler :)

                                                                                        XOXO

25 Nisan 2017 Salı

İlk Snail Mail Denemem I Mektup Arkadaşlığı(Penpal)


El atmadığın bir bu kalmıştı Öznur! diyenlerinizi duyabiliyorum. (Hiç değilse iç sesim bangır bangır bağırıyor) Evet şimdi sırada başlıktan da anlayacağınız üzere mektup arkadaşlığı var. Neredeyse 3 haftadır snail mail nedir, nasıl yapılır, mektup arkadaşlığı vs diye araştırmalar yapıyordum.(Bu araştırmaları yapmamda tabiki instagramda bazı hesapların katkısı oldu bknz; hayatbimacera instagram hesabı. Gizem'in sayfasına bakarsanız içiniz açılacak ve bende mektup arkadaşı istiyorum diyeceksiniz :D ) 

Öncelikle snail mail nedir? sorusuna cevap vereyim anladığım kadarıyla. Normal mektup arkadaşlığı aslında ama böyle şekilli, süslü, içine hediyeler koyabileceğiniz (washi tapeler, çaylar, stickerlar, kartlar vs) kartınızı (sayfalı, katlamalı vs) hazırlıyorsunuz. Hediyeleşmek de diyebiliriz sanırım. Tabi bu snail mail hazırlamak kişinin zevkine kalmış sade şeylerle de çok güzel kartlar hazırlayabilirsiniz. Biraz emek istiyor ve bolca malzeme :D Sırf bu süslü kartı yapacağım diye gezmediğim kırtasiye almadığım malzeme kalmadı. Trabzon da süslü kağıtlar, stickerlar, washi tapeler(süslü bantlar) bulunabilecek bir yer yok açıkcası. O yüzden stickerları internetten bulup çıkarttım. Hatta 1 haftamı buna ayırdım neredeyse. İlk olduğu için biraz özendim açıkcası.

Tabi bu mektubu hazırlamadan önce bir mektup arkadaşı bulmanız gerekiyor. İlk önce mektup arkadaşımı buldum. İsmi Melissa ve Filipinli. İçerisine koyacak olduğum mektubu hazırladıktan sonra göndereceğim ona. Ama şu sıralar finallerle boğuşuyorum o yüzden büyük ihtimalle mayıs ayında yollayacağım. 

Yaptığım snail mailin içeriğini de buraya bırakayım.


Umarım gönderdiğim zaman sapasağlam ulaşır eline. Tabi göndermeye vakit bulabilirsem. Aranızda mektup arkadaşı arayan varsa benimle iletişime geçebilir! Yurt içinden de mektup arkadaşları arıyorum.  (Bu instagram hesabından : fangirlsmailbox 

15 Nisan 2017 Cumartesi

KPOP Star 6: The Last Chance I Değerlendirme

İlk defa böyle farklı bir yazıyla karşınızdayım. Daha önce herhangi bir kore yarışması hakkında yorum yazmamıştım benim için bir ilk olacak bu. Uzun zamandır severek takip ettiğim bir yarışma olan KPOP Star yarışmasından bahsetmek istiyorum. Bilmeyenler için yarışma şöyle : 3 tane jüri üyesi var bunlar JYP, YG, ANTENNA(Şarkı, eğlence şirketleri) Her şarkı yarışmasında olduğu gibi bu juriler en iyi sesi seçiyorlar. Normal ses yarışması işte :D Ben Kpop Star ın önceki sezonlarını izlememiştim ve bu 6.sezon da son sezonu zaten. Bu yüzden yarışmacılar arasında bazı şirketlerde staj gören stajyer seslerde vardı. Hatta daha önce çıkış yapmış olan şarkıcılar bile vardı. Yani oldukça harika ses olduğundan emin olabilirsiniz. Hatta yarışmasının ilk bölümünü izlediğimde resmen çıkan her yarışmacının sesini çok beğenmiştim ve onları seçeceklerini düşünmeme rağmen çoğu elenmişti. Yani aralarında sesi kötü olan tek bir yarışmacı bile yoktu. 

İlk olarak yarışma başladığı andan itibaren favorim olan sesleri paylaşmak istiyorum:


Lee Soo-min (stajyer) (Daha önce Produce 101 yarışmasına katılmış.) Yarışma başladığından beri favorimdir Soo-min. Kesinlikle çıkış yapmasını beklediğim seslerden. Finale kadar gitti tabii ki. Top 4 de elendi. 

Jeon Min-joo (stajyer) ( Daha önce Kpop Star 2 ye de katılmış. Orada kaçıncı olduğunu bilmiyorum 
açıkcası. Ama daha sonradan THE ARK adlı bir grup ile çıkış yapmış. Grup yarışmaya katılmadan birkaç ay önce dağılmış ve Min Joo yarışmaya tekrar katılmaya karar vermiş.)
O kadar çok sevdim ki Min-joo yu her performansında resmen parlayan bir yıldız gibiydi. Yıldız olmak kanında var bence. Top 4 de elendi. Daha fazlasını hak ediyordu.

Kim So-hee (stajyer) Kendisi JYP nin yarışma başladığı andan itibaren gözünden düşürmediği yarışmacı olur. Bu kız çıkınca yüzüne bir gülümseme yayılıyordu resmen adamın :D Kızın ses tonu çok güzel değil mi? Hem farklı bir tınısı var hem harika dans ediyor hemde çok güzel. Hepsi bir arada tabi JYP yi anlamak mümkün :D En güzel seslendirdiği diğer sevdiğim şarkılar ; Dear no one, Loving You(harika söyledi) 

11 Nisan 2017 Salı

NE DİNLİYORUM? KPOP!

Ben ve üst üste yazı paylaşmak? Hiç hayra alamet değil :D Buralarda yokken o kadar güzel şarkılar dinledim ki sizinle de bunları paylaşmak istiyorum. Hepsi birbirinden güzel şarkılar.Not: Paylaşırken herhangi bir sıralama yapmadım.


K.A.R.D -DON'T RECALL

Çıktığı andan itibaren fanları olduğum grup olur kendisi. Ben eşittir K.A.R.D ! Fazlasıyla sevdiğim bir grup zaten herkese deliler gibi dinlemelerini öneriyorum. Hala bu grubu keşfetmediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz demektir. Dansları ayrı oLay şarkıları ayrı. Zaten kendilerinden bahsetmeme bile gerek yok grup üyelerinin hepsi birbirinden tatlı. Albüm çıkarsalar da hemen satın alsam diye bekliyorum. Koleksiyonumda en güzel yere sahip olacaklar.



                                           

K.A.R.D - OH NA NA




Oh na naaaaaaaa! 5 yaşındaki  kardeşim bile K.A.R.D fanı yoksa siz hala dinlemediniz mi? :D







                                                                   



BTS- NOT TODAY




BTS grubunun bu listede olmaması imkansız zaten. Çünkü ARMY olmak! Her gün BTS dinlemesem rahat edemiyorum.