31 Temmuz 2015 Cuma

Liar Game | Dizi Yorumu



Dizinin Adı: Liar Game (Yalan Oyunu)
Tür: Gizem, Dram, Gerilim
Bölüm Sayısı:12



Dizinin Konusu:

Çeşitli yarışmacılar 10 milyar won ödülü olan bir oyun programına katılır.(Yarışmacıları program kendi özel olarak seçiyor) Diğerlerini dolandıran yarışmacılar ödülü kazanacaktır.Amaç tamamiyle yalan söyleyip büyük ödülü kazanmak. Yarışmacılar arasında dahi dolandırıcı Cha Woo-Jin (Lee Sang-Yoon) ve saf üniversite öğrencisi Nam Da-Jung'da ( Kim So-Eun) bulunmaktadır. 








YORUMUM:

Bir yazı paylaşınca kendimi tutamıyorum ve başka bir yazı daha yayınlayasım geliyor. Aslında o kadar üşeniyorum ki. Bir yandan da post yayınlamayı seviyorum. Neyse efenim bugün sizlere bayramda köyde izlediğim dizi hakkındaki görüşlerimi yazacağım. Bu yazı kesinlikle öneri niteliğinde olacak çünkü ben bu diziyi çok beğendim. Keşke 12 bölüm olmasaydı çok çabuk bitti. Neyse ki ikinci sezon sinyalini verdiler bakalım en kısa zamanda çıkar inşallah.

Gelelim dizimizeeeeee. Daha önceden japon versiyonunu duymuştum.Ama japon dizilerini pek sevmediğimden kore versiyonunu izlemeye karar verdim. Hatta mangasının da birazını okumuştum. Tablet bozuk olduğundan ara vermiştim okumaya.Devam edeceğim inşallah bakalım. 
 "HİÇ KİMSEYE GÜVENME"


Heyt be nasıl kurgulamış adamlar dedirten bir diziydi. Asla kesin tahminlerde bulunamıyordunuz diziyi izlerken. Hep sağ gösterip soldan vuruyorlardı. Zaten oyunun amacı da bu en iyi yalanı söyleyen başarılı olur. "Nasıl bunu düşündü yuh" deyip durdum dizi boyunca. Oyunlar akıllıca hazırlanmıştı. Bu da diziyi daha çok merak edip izlemenize neden oluyor.


Program için seçilen her oyuncu çok başarılıydı. Özellikle Woo Jin in zekasına ve o karizmatik "Kazanmak için bir yolum var" deyişine hayran olmamak elde değildi. Başroldeki kızı görür görmez "aa ben bunu bir yerden tanıyorum" diyip durdum ve netten baktım meğersem BOF'ta başrolde oynayan kızın yakın arkadaşıymış. O dizide de çok severdim bunda da oyuncuğunu çok beğendim. Tam rolünün kızıydı.


Dizinin türünde romantik yazıyor ama hiç romantik kısım yoktu. Biraz olsa iyi olurmuş aslında ama dizinin güzelliğinden bir şey eksiltmedi. Belki ikinci sezonda...

Gelelim dizide en nefret ettiğim kişiye tabi ki programın kurucusuna. Ay ben bu adamın her dizisinde bu adama kıl oluyorum.Yüzünü görmeye dayanamıyorum o derece. Elime geçse bir kaşık suda boğarım. Hep mi kötü rollerin adamı olur yahu. 
Ay bak yine sinirlerim bozuldu.Tipe bak.
Yani bu diziyi kesinlikle öneririm. Hem zaten bölüm 2 günde biter. Ben büyük keyifle ve heyecanla izledim diziyi. Hatta japon versiyonuna bile başlayabilirim.

Ne kadar paralı yelpaze bir kız.
Efsane kısım.
Muhteşem Üçlü

Heyt be bastııııııır Woo Jiiiin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder