26 Ocak 2016 Salı

unTouchable | Webtoon Yorumu

ADI: unTouchable
TÜR: Fantastik-Komedi-Romantizm

KONUSU:
Kan içmek yerine hayatlarını insanlara dokunarak enerjilerini alan vampirlerden birisi olan Sia, bir gün babasının baskısından sıkılır ve ayrı bir eve çıkmaya karar verir. Yolda yürürken Jiho ile çarpışır ve çarpışma sonucu ona dokunur. Ve Jıho nun tadının(enerjisinin) diğer insanlarınkinden daha lezzetli olduğunu farkeder. Ama bir sorun vardır Jiho insanlara dokunmayı sevmeyen temizlik hastası birisidir. Ama Sia ona dokunmak için elinden gelen her şeyi yapmaya çalışır.
(mükemmel konu yazma yeteneğimi bir kez daha görmüş oldunuz :D)

Sia



YORUMUM:

Daha önce blogumda webtoon yorumlaması hiç yapmamıştım. Zaten daha önce bir tane webtoon okumuştum(okumaya çalıştım ama yarım kaldı desek daha doğru olur -Orange Marmalade-)
Neyse sonra geçenlerde Cheese In The Trap dizisini izliyordum ki bir webtoon dan uyarlama olduğunu gördüm hemen gittim Line Webtoon indirdim. Bu webtoona başlama hikayem ordan geliyor. Ama diceksiniz hani Cheese In The Trap için indirmiştin niye bunu okudun?????Rastladım ve konusu çok ilgimi çekti o yüzden buna başlamış bulundum. Kiiii iyi ki de başlamışım. Bir webtoonu bu kadar çok seveceğimi düşünmüyordum açıkcası. Bundan sonra blogumda bol bol webtoon yorumu görürseniz şaşmayın :D



Çizimler, karakterler, konu on numara. Vallaha bu konudan bir kore draması çıkar. Çokta güzel olur hatta. Sia'yı Jiho yu, Baryu yu çok çok sevdim. Webtoon hala devam ediyor. Hatta 82. ve 83.bölümlerin türkçe çevirisini ben yaptım :D Ben okurken baya keyif aldım. Sizinde alacağınızı düşünüyorum ^.^

Bu arada webtoon okuyanlar varsa aşağıya webtoon önerisi yaparlarsa çok mutlu olurum.




Ne kadar temizlik hastası olduğunu burda anlayabiliyoruz sadsdsf.

Burda baya gülmüştüm :D


Kirli duygular içinde bir adet Sia.

22 yorum:

  1. Çok eğlenceli bir yazı olmuş. Bu webtoonu bilmiyordum ama kesin göz atacağım :) Teşekkürler yazı için.

    YanıtlaSil
  2. Eğlenceliye benziyor ^-^!! İZLEYECEĞİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız bu anime değil webtoon okunuyor yani izlenmiyor :)

      Sil
    2. Ay yanlis yazmisim :D Tamam okuruzda No problem

      Sil
    3. Ben sandim bunun dizisi falanvar *-* Cahilliyime ver artik -_-

      Sil
    4. ne demek ne cahilliği saçmalama :)

      Sil
  3. Yaa ben de çok severek takip ediyorum bunu :'))))) Sia ve Jiho arasındaki ilişki çok tatlı, çok saf. Okurken yüzümde hep bir gülümseme oluyor :'))
    82 ve 83ü çevirmişsin ellerine sağlık :>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okurken hep mal mal gülüyorum :D Aşırı tatlılar ^.^
      Ne demek kafama esti birden çevirdim işte :)

      Sil
  4. Ben de webtoon okuyorum ama çoğu ingilizce olduğu için genelde ingilizcemi geliştirsin diye başlamıştım sonra mübtelası oldu.

    Cheese in the trap'ın da webtoon olduğunu duyunca bende başladım o da güzel gidiyor. Bu seninkine de bakıcam zaten populer bir webtoon okumak gerek dimii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ingilizceyi geliştirmek için gayet güzel bir yol. Hem eğleniyorum okurken hem öğreniyorum :D
      Ben hala Cheese In The Trap a başlayamadım.Ama yakındır başlamam. UnTouchable a Kesin oku çok güzel bir webtoon :)

      Sil
  5. Sia ile Jiho ikilisini seviyorum, şapşirikler. aşırı sevimliler ya. :D
    webtoon'u yarım bırakmıştım, bir ara bakar devamını getiririm artık. aslında kasti olarakta yarım bırakmamıştım, takip ettiğimi unuttuğum için yarım kalmıştı bu seri, bir ara devamını getiririm artık. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Getir bence de aşırı minnoş bir şekilde ilişkileri ilerliyor ama yeni bölümleri beklemek gerçekten sıkıcı :D

      Sil
  6. Ya türkçeye çeviriyorlar mı bu webtoonları, eğer çeviren bir site varsa bildiğin söyler misin. Ben de meraklıyım by webtoon işine, malüm anime-mangadan gelen bir ilgi var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben telefonuma uygulamasını indirdim "Line Webtoon" ismi. Gerçi sitesinden de okuyabilirsin. Orda fan çevirilerine tıklayınca fanların çevirdiği türkçe bölümler var rahatlıkla okuyabilirsin :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Yazını okuduğumda indirdim ve bu webtoonu okudum. Yeni bölümü bekliyorum :D
      Uygulamayı biraz karıştırınca Fan çevirileri kısmını da keşfettim :D

      Sil
    3. Şu an 2.sezon için ara verdi yazar :(((

      Sil
    4. Yapma bee :P 1 günde bitirmemeliydim :P

      Sil
    5. hahaha olsun önümüzdeki webtoonlara bakıcaz o başlayana kadar artık :D

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Başka önerebileceğiniz webtoon var mı acaba ben bunu çok sevdim ^^

    23 Eylül 2016 01:19

    YanıtlaSil