8 Mart 2017 Çarşamba

Kpop Albüm Koleksiyonum (BTS, GOT7)


Bu yazıyı yazarken bile ayrı mutlu oluyorum. Bir de albümler elime geçtiği andaki mutluluğumu düşünün.SAKİN KALAMIYORUM. Geçenlerde yine albüm almıştım ( BTS -HYYH PT. 1 ve GOT7 -JUST RIGHT) onlar da gelince şöyle toplu bir fotoğraf çekip paylaşayım dedim. Koleksiyonum gittikçe büyüyor ve bende albümler çoğaldıkça çok mutlu oluyorum.

İlk aldığım albüm (daha önce yazısını paylaşmıştım burada) BTS in imzalı Dark&Wild  albümüydü. (Evet Bts'in aldığım ilk albümü imzalı :D ) 
İkinci olarak aldığım albüm ise BTS -Young Forever Day Versiyon. İndirimde görünce kendimi tutamadım. Aslında gözüm Night versiyonundaydı ama bunun içindeki fotoğrafları daha çok beğeniyordum. 
Üçüncü aldığım albümleri ise Hyyh Pt.1 albümleri. İçindeki fotoğraflar efsane güzel. Diğer üç versiyonlarını da inşallah alabilirim.

Ve son olarak Got7- Just Right albümünü aldım. Tam olarak fanları sayılmam ama bu albümdeki şarkılarını çok seviyorum ve ucuza bulmuşken alayım dedim. 
*Güncelleme* 
Bu yazıyı yazdıktan sonra Bts Wings W Versiyon u aldım. En sevdiğim albümleri olur kendisi.
Bu fotoğraf burda dursun bakalım koleksiyonum daha ne kadar büyüyecek. İlerde belki karşılaştırma yazısı falan yaparım. UMARIM.

Siz BTS in en çok hangi albümlerini seviyorsunuz? Ve aranızda kpop albüm koleksiyonu yapan var mı? 

9 yorum:

  1. BTS pt 2 candır^^wings albümü de aynı şekilde;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her albümleri ayrı güzel değil mı zaten Ece :D Wings favorilerimden tabi orası ayrı :D

      Sil
  2. Albümleri nereden alıyorsun? Şimdiden teşekkürler��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Young Forever ı bir sayfadan aldım Instagram'da (bu arada bu sayfayi kapatmislar ) Diğerlerini bazı kişiler kendi albümlerini satıyorlardı o şekilde aldım :) Rica ederim ne demek ^.^

      Sil
  3. kpop sevmem ama koleksiyonun çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil
  4. amber beautifullvar inşallah 2. teog iyi geçerde albüm isterim dlgfds

    YanıtlaSil
  5. Ben igot7'ım biliyorsun dimi :) kıskandım :) bende bile daha 1 tane album yok :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa vallaha ben ucuz diye aldım sana da bulalım hemen :D

      Sil
  6. Sadece SHINee koleksiyonu yapıyorum :')

    YanıtlaSil