18 Haziran 2013 Salı

DOLUNAY'DA AŞK -NORA ROBERTS














Kitabın Adı: Dolunay'da Aşk Yazar: Nora Roberts Yayınevi: Epsilon Sayfa Sayısı: 456 Goodreads | OkuOku |

                   

 





  
ARKA KAPAK


Romanın kahramanı Tory Bodeen, doğduğu kasaba olan, Güney Carolina'daki Progress'e on sekiz yıl sonra geri döner. Genç kız, acı dolu geçmişiyle yüzleşme ve sekiz yaşında ufacık bir kızken kaybettiği arkadaşı Hope'un ölümündeki sırrı çözme isteğiyle geri dönmüştür. Arkadaşını öldüren kişiyi bulacak ve bir zamanlar kendisine ihanet etmiş olan kasabayla uzlaşacaktır. Ancak, sahip olduğu psişik güçler Tory'nin dünyayla iletişim kurmasını zorlaştırmakta, bu özelliği içe dönük kişiliği ile birleştiğinde insanların ondan ürkmesine neden olmaktadır. Yine de, hediyelik eşya dükkanını açınca, tüm kasaba halkının ilgi odağı haline gelir. Ölen arkadaşının annesinin nefret dolu tepkilerine rağmen Tory'nin acılarını dindiren de Hope'un ağabeyi Cade olur. İki genç arasında gelişen aşk genç kızın hayatına bir ışık gibi doğmuştur. Tory inanamadığı bir mutluluk içnide kasabada dostlar edinmeye ve kendine bir hayat kurmaya başlarken, geçmişin hayaletleri geri gelir. Hope'un katili, Tory'nin de peşine düşmüştür...
 
YORUMUM:

Ben genelde bu tür polisiye-aşk romanları falan okumam. Bu kitap kitaplığımın bir köşesinde duruyordu ve hakkında güzel yorumlar okumuştum bende başlayayım dedim.

Yazarımız kurgusunu başarıyla yapmış. Neyin ne zaman nerden geleceğini kimden geleceğini anlamıyorsunuz.Buda size "acaba ilerde neler olacak, katil kim" dedirtiyo.

Ben kitabı okurken sıkılmadım açıkcası.Belkide okuduğum ilk polisiye-aşk romanı olduğu için beğendim bilemiyorum ama ben meraktan kitabı hemencecik bitirdim. Kimin katil olduğunu bakalım siz bulabilecek misiiiiin? Belkide katil en başından beri baş ucundaydııııı.

Puanım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder