22 Nisan 2015 Çarşamba

Bir Kitap Olsam / Mim


Cansudandunyaya  beni mimlediği için teşekkür ederim. Normalde böyle şeylerde hiç iyi değilimdir yazarken de zorlandım. Yinede paylaşmak istedim.

Adı Ne Olurdu?
5 DAKİKA DAHA

Nasıl Bir Kitap Kapağınız Olurdu?
Ciltli.
Ve kapağı sağa çevirince yorganı burnuna kadar çekmiş bir kız, sola çevirince de saçı başı dağılmış, gözlerinden uyku akan yorganı tekmeleyen bir kız gözüksün isterdim.
Ayracı da yastık şeklinde olmalı tabi.


Arka Kapak Yazısı ve Ön Sözünde Ne Yazardı?
Arka kapağında:
Şuan bu yazıyı okuyorsan dediklerimi aynen yerine getir yoksa bugün başına kötü şeyler gelebilir.

1.Önce sağına bak ve kimsenin orada olmadığından emin ol

2.Sonra soluna bak kimsenin sana bakmadığından emin ol

3.Kasaya doğru sakince yürü.

4.Kitabı kasadaki çalışana ver onun söyleyeceği şu sihirli sözü bekle:

“Kredi kartı mı peşin mi?”

Ön sözüme gelirsek:
Eğer şuan bu ön sözü okuyorsan eğer demek ki arka kapaktaki adımları yerine getirdin ve eve geldin. Tebrik ederim en sevdiğim okuyucum sensin!!!
Şimdi son bir görevin var:
1.Yorganı aç ve yatağa gir. 
Şimdi kitabı okumaya başlayabilirsin.

Kime İthaf Olurdunuz?
Alarmı sürekli erteleyen uykuseverlere…

Kimleri mimliyorum:
Ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)


10 yorum:

  1. Ya çok tatlı olmuş bu :))) alarmı 5 dk daha erteleyenler ekibinden olarak alıyorum bu kitabı.

    YanıtlaSil
  2. Yaın çok güzel olmuş :D ahaha bu kitap tam bana göre ama ben fazla alarm ertelemem :D Annem uyandırıyor :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Beni de uyandırıyorlar ama 5 dakika daha uyumama kimse engel olamaz :D

      Sil
  3. Çok eğlenceli olmuş çok beğendim kitabını tam bana hitap ediyor :D Bir de iyi değilim demişsin çok güzel yazmışsın çok teşekkür ederim beni de mimlediğin için en kısa zamanda yapabilirim umarım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teeşekkür ederim :) Baya üzerinde düşünüp yazdım böyle bir şey çıktı ortaya.Yazını bekliyorum ^.^

      Sil
  4. Mimlediğin için çok teşekkür ederim! Hemen yapıyorum ^-^

    YanıtlaSil
  5. Vay canına, "kasaya doğru yürü..." kısmı çok yaratıcıydı. :D

    YanıtlaSil