25 Nisan 2015 Cumartesi

Modern Farmer | Dizi Yorumu


Adı: Modern Farmer
Yönetmen: Oh Jin Suk
Senaryo: Kim Ki Ho 

Tür: Romantik Komedi
Bölüm sayısı: 20 (Neden ama nedeeeeeeeeeen)
 

KONUSU:
"Excellent Souls" adında bir grup vardır. Grup Lee Min-Ki (Lee Hong-Ki), Kang Hyeok (Park Min-Woo), Yoo Han-Cheol (Lee Si-Un) ve Han Ki-Joon (Kwak Dong-Yeon)'dan oluşmaktadır. Grup albüm çıkarmak istiyordur ve paraya ihtiyaçları vardır.Ardan baya bir zaman geçer ve Lee Min Ki'ye büyük annesinden miras kalır. Hadurok Ri köyünden tarla. Lee Min Ki grup arkadaşlarını toplar ve köye giderler.Burada para kazanmak için lahana yetiştirmeleri gerekmektedir.Dizi oradaki hayalleri, aşkları ve arkadaşlıkları üzerine kuruludur.


YORUMUM:
Aklımda bu diziye başlamak hiç yoktu ama bir gün bir bloggerın yorumuna denk geldim.Ve diziye başlamaya karar verdim. Kadrodaki herkesi ilk kez izleyişim.İlk başta Lee Hongki'yi tanımadım ama kendisi Ft-Island grubundan.Şarkılarını severek dinliyordum. 

Bu kadar güzel bir kadro olabilir mi?????Resmen herkes birbirinden iyiydi. O kadar çok güldüm ki izlerken. Diziye başlarken ilk bölümde bırakmayı bile düşünmüştüm. İyi ki devam etmişim. İzlerken çok eğlendim.


Min Ki
Peki ya tatlılık abidesi Min Ki'ye ne demeli. Bir insanın mimikleri bu kadar tatlı olabilir mi sorusunun cevabı resmen. Dizi boyunca "Kençanayo kençanayo" diyişlerine kahkahalarla güldüm. Bu rol için adeta biçilmiş kaftan.
O nasıl bir gamze noona??? Bu kadın her konuştuğunda gamzeleri ekranı kaplıyordu. Kıskanmadım değil. İlk başlarda çok sevemesemde sonradan ısındım kendilerine.(İki saat bu kadının fotoğrafını aradım ya iki saat :D ) 

Abooov diziyi gamzeliler basmış. Dizi boyunca gamzelerinden gözümü alamadım. Peki ya o gülüşü......Tamam sakinim. Dizinin sonunda "lan bu çocuğa yapılan reva mıdır" diyip dursamda kendimi zor tuttum.-spoiler- dizide herkese sevgili var da benim gamzelime neden yok. Kadın oyuncu almaya paranız mı yoktu. Yine sinirlendim bak. -spoiler bitimi-


Sanırım en çok bu ikilinin yaşadığı maceralara kahkahalarla güldüm. O kadar tatlılardı ki. Benim favori çiftim olur kendileri.
Ve şunu söylemeden geçemeyeceğim Dong Yeon 1997 doğumluymuş.Tamam küçük gözüküyor biraz ama bu kadarını beklemiyordum.

Diğer en sevdiğim çift bu ikili.Han Cheol oynadığı karakterin hakkından öyle bir güzel gelmiş ki. Ne kadar övsem azdım. Bu ikilinin olduğu her sahnede güldüm neredeyse.

Peki ya bu kızın yaşına ne demeli. Resmen şoklara girdim. Dedim lan yanlış mı okuyorum yoksa. Tüm sitelere baktım. 27 yaşında. 27. 
17 yaşında gözükmüyor mu ya. Deli olacağım. Bunun dışında oyunculuğunu çok beğendim. 

Ve o meşhur bademler. Arkadaşlar kendimi daha fazla tutamayacağım hahahahahhahahahahahahaha. Bu dede bir harika dostum.Diziyi izleyenlerin bu bademleri unutamayacağından eminim. Her badem gördüğümde aklıma bu dede gelecek sanırım.

İlk komedi ağırlıklı dizim hayırlı ve uğurlu olsun.Bu diziye BA-YIL-DIM.Eğlenceli dizi arayanlara kesinlikle tavsiyem. Peki ya aşk diyenleri görür gibiyim. Oda bu dizinin tuzu biberi zaten. 

ALINTILAR:

Nunaaa
Hayalinde kurduğunu yanlışlıkla yapan tek insan :D
Suratındaki iz her şeyi anlatmıyor mu?? :D Sazan tokatı.
"Kençanayooo kençana yoo"
ManGoo ahjussi + Kim Soohyun’s stili ağlamıyorum gözüme ahjussi kaçtı :D:d:D
Tıpkısının aynısı olmuş hahahaa
Ve işte o an!!
Salyangoz operasyonu :D













Ah oppalarım ah buda mı gelecekti başınıza :D




7 yorum:

  1. Şimdi blood'u bitirsim :P finalde ne olduğunu anlayanlardanım ama yine de tatmin etmedi :P ondan sonra komedi iyi gelir heralde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokta güzel oluuur. Bende Blood'a başlayacağım ama önce Kill Me Heal Me yi bitirmem lazım.Hiç bitsin istemiyoruuuum :S

      Sil
    2. blood'a başlamanı cidden tavsiye ederim :D ama sonu sdfgh Kill Me Heal Me'ye ben de başlamak istiyorum ama o kadar çok dizi birikti ki :P Modern Farmer'ı teselli olarak kullanıcam kkkk

      Sil
    3. Ben daha dün başladım Kill Me Heal Me ye neredeyse yarısına geldim :D
      Şimdi yarım bıraktıklarımı bitirmeye çalışıyorum bir yandan napacağımı şaşırmış durumdayım ^.^

      Sil
    4. benimde çok var yaa :P Bi de birini bitirmeden diğerine başlıyorum :P Canavar iştahlıyım galiba -deyimi hatırlayamadım ahahah böylemiydi :D- :P

      Sil
  2. Yoo na nın suçu ne tam olarak.. ? Başkanla metres ılışkısımı yaşamış..pek sırnaşıyo gıbı de degıl ama... yada min ki diğer kıza dönsun dıye uyduruk bı sebep mı çıkardılar ..tam anlayamadım ...cevap yazarsanız sevinirimM

    YanıtlaSil