11 Temmuz 2016 Pazartesi

Descendants of the Sun | Dizi Yorumu


Dizinin Adı: Descendants of the Sun

Senaryo: Kim Eun Sook & Kim Won Suk
[The Heirs, Gentlemen's Dignity, Secret Garden]
Bölüm Sayısı: 16
Tür: Dram, Romantik
Yayın Tarihi: 24 Şubat 2016

KONUSU:
Dizi Birleşmiş Milletler'e ait barışı koruma birliklerinde yer alan Yüzbaşı Yoo Shi Jin'le Birleşmiş Milletler'in talebi üzerine başka bir ülkenin başkentine tayin edilen Doktor Kang Mo Yeon'un aşk hikayesini konu almaktadır. -konu yeppudaa.com'dan alıntırıdır-

YORUMUM:

Yıkılmadım ayaktayım. En son kore dizi yorumumu dört ay önce yazmışım. Şimdi diyeceksiniz o arada hiç mi dizi izlemedin. İzledim hemde çok güzel diziler izledim. Ama gelin görün ki bu üşengeç blogger yorum yazmaya üşendi.Çünkü çok yoğundu. Şimdi de yoğunum ama bu MÜKEMMEL dizinin yorumu blogumda olmazsa neyleyim ben böyle sayfayı. -alkışlütfen-

Konusunu ilk okuduğum zaman "peeh bundan ne çıkabilir ki demiştim" ve çarpıldım:D 
O kadar beğendim ki. ÇOK MÜKEMMELDİ! Önceden uyarayım yorumda bol bol "mükemmel, kaslar, adonis, oppa" kelimeleri geçebilir.Şaka şaka.
 Evet evet hala yoruma giremedim farkındayım ama uzun zamandır yorum girmiyorum sanırım biraz hamladım. 


Öncelikle dizi boyunca aşık olduğum, izlemeye doyamadığım Song Joong Ki oppamdan bahsetmek istiyorum. EVET BENİM! Bu nasıl sempatikliktir nasıl karizmatikliktir! Bir üniforma bir insana ancak bu kadar yakışabilirdi. Her şeyiyle muazzamdı. Oyunculuğuna diyecek sözüm yok sanki asker olmak için doğmuş. Zaten aksiyon dövüş sahnelerinde dublörü yerine hep kendisi oynamak istemiş. Tabi bir ara bu yüzden kaza geçirmiş sette. İki hafta ara vermiş ve sonra tekrar devam etmiş. En iyisini yapmak için çok fazla çalıştığı zaten dizi boyunca gözler önünde.Ve her ingilizce konuştuğunda tekrar aşık oldum. O nasıl tatlı ingilicce konuşmaktır. Daha önce A Werewolf Boy filminde oynamış. Evet yanlış duymadınız! Bende ilk başta inanmadım ama sonra bir baktım oymuş.(O filmin sonu yüzünden filmden nefret ettiğim doğrudur.) 



Genelde başroldeki kadın karakterleri pek sevmem. İstisnalar hariç :D Bu kadını da çok sevdim. Oyunculuğuna diyecek sözüm yok. O da Song Joong Ki gibi elinden geleni ardına koymamış. İlk başlarda sinir olmadım değil ama spoiler olmasın diye pek bir şey demeyeceğim.


Ve dizideki ikinci çiftimiz. Başroldeki çiftle ölümüne kapışır. Bunları da ayrı bir sevdim. İkisi de birbirinden tatlıydı.

Dizideki mekanlar, oyuncular, şarkılar her şeye bayıldım.(Ostları MÜKEMMEL!!!) Yan karakterleri bile fazla sevdim. Hele şu teğmen kötü adam mıydı neydi. (Adını hatırlamayınca ben :D) Hah o nasıl bir havaydı be! Genelde kötü karakterlere kin kusarım ama o adam başkaydı ya. Bence bu dizide oynayan oyuncuların çoğunu ilerde çok güzel projelerde göreceğiz. Çünkü bu diziyle ne kadar başarılı oyuncu olduklarını fazlasıyla gösterdiler. 


*Spoiler*
Çoğu kişi gibi bende son bölümlerde oğlanın ölmüş gibi gösterilmesini yaralanmasına bağlıyorum. Büyük ihtimalle gidişatta değişiklik yapmışlardır. 
*spoiler bitimi*

Bu fotoğrafı ayrı bir seviyorum. Telefon ekran fotoğrafım hatta.
Yani ben diyorum ki "kesinlikle izleyin". Her bölüm ayrı bir aksiyon vardı. Yeri geldi kahkahalarla güldüm yeri geldi ağlattı.Hiç sıkılmadan kardeşimle izleyip hemencecik bitirdik. Diziyi çok sevdim ve 2016 favorilerime girdi bile.Bu arada dizide Uruk adıyla söylenen yerin çekimlerini Yunanistan da yapmışlar. Okuduğumda bayağı şaşırmıştım. Fazla emek verilen bir dizi olduğu zaten her şeyinden belliydi. Zaten ek olarak yayınlanan epilog bölümünde dizinin arka planında yaşananlara yer vermişler. O bölüm bile ayrı güzeldi. İzlemeyi unutmayın sakın.
Dizinin sonunu da beğendim. Bence sevimli bir son oldu.



 Şu ses kaydının olduğu sahnede yerlere yattım. Ve her sabah bu görüntüyle kim karşılaşmak istemezdi ki. Dilo dilo yaylarlaaaaaar :D




















Kendinize iyi bakıın!  Bu arada bir sonraki dizim sizce ne olsun?

5 yorum:

  1. AAAAAA! Paylaştığım blockquote'i kullanmışsın, ne mutlu oldum! Bu diziye durmadan başlıyorum 1. bölümden bırakıyorum :/ Şuan Lucky Romance'e taktım ben :) Bir sonraki dizin Lucky Romance olsun bence ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet senden kaptım bir şeyleeer :) Devam et kesin ilk bölümden hemen karar verme kesin baaak. Tamam ona bakacağım ^.^

      Sil
  2. Lutfrn bu filmin kisa halinin hikayesini yazarmisnz

    YanıtlaSil
  3. Benim en sevdiğim kore dizisi ve kesinlikle her şeyiyle mükemmel yani az bile yazmışsın...

    YanıtlaSil
  4. Giftleri hangi programla yapiyorsun soylermisin acaba

    YanıtlaSil