25 Nisan 2017 Salı

İlk Snail Mail Denemem I Mektup Arkadaşlığı(Penpal)


El atmadığın bir bu kalmıştı Öznur! diyenlerinizi duyabiliyorum. (Hiç değilse iç sesim bangır bangır bağırıyor) Evet şimdi sırada başlıktan da anlayacağınız üzere mektup arkadaşlığı var. Neredeyse 3 haftadır snail mail nedir, nasıl yapılır, mektup arkadaşlığı vs diye araştırmalar yapıyordum.(Bu araştırmaları yapmamda tabiki instagramda bazı hesapların katkısı oldu bknz; hayatbimacera instagram hesabı. Gizem'in sayfasına bakarsanız içiniz açılacak ve bende mektup arkadaşı istiyorum diyeceksiniz :D ) 

Öncelikle snail mail nedir? sorusuna cevap vereyim anladığım kadarıyla. Normal mektup arkadaşlığı aslında ama böyle şekilli, süslü, içine hediyeler koyabileceğiniz (washi tapeler, çaylar, stickerlar, kartlar vs) kartınızı (sayfalı, katlamalı vs) hazırlıyorsunuz. Hediyeleşmek de diyebiliriz sanırım. Tabi bu snail mail hazırlamak kişinin zevkine kalmış sade şeylerle de çok güzel kartlar hazırlayabilirsiniz. Biraz emek istiyor ve bolca malzeme :D Sırf bu süslü kartı yapacağım diye gezmediğim kırtasiye almadığım malzeme kalmadı. Trabzon da süslü kağıtlar, stickerlar, washi tapeler(süslü bantlar) bulunabilecek bir yer yok açıkcası. O yüzden stickerları internetten bulup çıkarttım. Hatta 1 haftamı buna ayırdım neredeyse. İlk olduğu için biraz özendim açıkcası.

Tabi bu mektubu hazırlamadan önce bir mektup arkadaşı bulmanız gerekiyor. İlk önce mektup arkadaşımı buldum. İsmi Melissa ve Filipinli. İçerisine koyacak olduğum mektubu hazırladıktan sonra göndereceğim ona. Ama şu sıralar finallerle boğuşuyorum o yüzden büyük ihtimalle mayıs ayında yollayacağım. 

Yaptığım snail mailin içeriğini de buraya bırakayım.


Umarım gönderdiğim zaman sapasağlam ulaşır eline. Tabi göndermeye vakit bulabilirsem. Aranızda mektup arkadaşı arayan varsa benimle iletişime geçebilir! Yurt içinden de mektup arkadaşları arıyorum.  (Bu instagram hesabından : fangirlsmailbox 

3 yorum:

  1. ne kadar güzel ya kalpler fışkırdı gözümden

    YanıtlaSil
  2. öncelikle adımız aynı :) ve ikimizde mektup arkadaşlığını çok seviyoruz :) senide yeni keşfettim hep buradayım bundan sonra :)
    çok haklısın sadece trabzonda değil türkiyede bu tür malzemeler bulmak ne yazık ki çok çok zor..bende inkılap falan var istanbulda oralardan bakınıyorum genelde ama fiyatı çok çok pahalı :) ama yine de bu kadar zorluğa rağmen çok güzel bir şey çıkartmışsın ortaya tebrik ediyorum seni :) sevgilerimle :)

    çok konuştum yine.. :)

    YanıtlaSil