26 Mayıs 2017 Cuma

İlk snail mailim geldi! #incoming Arizona (US) (İlk Penpal)


Finalleri bitmiş bir Öznur çizelim şuraya. Yanına da ilk snail maili gelmiş gözlerinden kalp fışkıran Öznur çizelim. Hah şimdi yazıya başlayabiliriz. Bir önceki yazımda ilk snail mailimi hazırladığımı yazmıştım. Ve bu penpal işlerimi paylaşmak için yeni bir instagram hesabı açmıştım. TIK TIK.(@fangirlsmailbox) O sırada Arizona'dan Marisela bana mesaj attı mektup arkadaşı olmak istediğini söyledi. Hemen kabul ettim tabi. İlk paketi o gönderdi ve hiç beklemediğim bir zamanda geldi. Yani mutluluğumu siz düşünün. Paketi açtığım anda bir baktım içi bol bol hediyeyle dolu. Resmen havalara uçtum. Paketi özenerek hazırladığı her halinden belliydi. 
 Paketi açtığım zaman ilk bu güzelliklerle karşılaştım. Snail maili o kadar güzel hazırlamış ki aşk yaşadım. Kendisi yüz maskesi işiyle uğraşıyor ve bana bir sürü yüz maskesi de göndermiş. Kullanmaya kıyabilir miyim bilmiyorum.
Snail maili açtığımda ise bu güzelliklerle karşılaştım. Özellikle şu bisikletli ataç harika değil mi?


Ve o bölmelerin içinden çıkan hediyeler. Ayraç, anahtarlık, maskeler, kartlar, taglar, stickerlar daha neler neler.
VE SON OLARAK TÜM HEDİYELERİN TOPLU FOTOĞRAFI. MÜKEMMEL DURMUYORLAR MI? 
Bu arada Marisela için bir paket hazırladım ve bugün göndereceğim. Umarım güvenli bir şekilde ulaşır. Çünkü yaparken bayağı uğraştım. Kaybolsun istemiyorum. Yaptığım snail maili de paylaşacağım beklemede kalın!

Ben bu penpal işini çok sevdim ve iyi ki başlamışım diyorum. Aranızda mektup arkadaşı olmak isteyen varsa instagram hesabıma (@fangirlsmailbox) mesaj atabilirler :)

                                                                                        XOXO

4 yorum:

  1. Aaaaaa gerçekten harika görünüyor hediyelerin :'))) Kıskanmadım desem yalan olur :D Hep istemişimdir penpal ama hiç bana uğramadı öyle insanlar ne yazık ki :ccc Bu arada ayıptır sorması yurdışına paket yollamanın fiyatı biraz tuzlu değil mi ben mi yanlış biliyorum? ;;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok güzeller bakıp bakıp mutlu oluyorum :) Bende ilk kez böyle bir işe kalkıştım ve iyi ki başlamışım. Kayıtsız gönderince 8 tl falan oluyor(gramına göre) Ama ben bana bu paketi yollayan kişiye kayıtlı gönderdim 20 tl tuttu. :)

      Sil