5 Mayıs 2020 Salı

Çiziyorsam Varım! Dizi-Film Karakterleri(Samara Weaving, Eleanor)

Herkese tekrar merhaba! Bloğumu takip ediyorsanız çizim yapmayı çok sevdiğimi biliyorsunuzdur. Takip etmeyenler çok şey kaybetmedi çünkü kendi çapımda eğlence amaçlı çizimler yapıyorum. Genelde sevdiğim dizi sahnesini, karakterini, arkadaşlarımı, eşi, dostu çiziyorum. Son zamanlarda çizdiğim birkaç çizimimi burada paylaşmak istedim.Haydi başlayalım!


READY OR NOT: SAKLAMBAÇ filminden bir adet Samara Weaving! Filmdeki karakterine bayılmıştım ve bu fotoğrafı favorimlerimden! Bu arada çizim yaparken en çok zorlandığım şey göz çizmek ve bu çizimim de başarılı olduğuma inanıyorum :)



Veee bir adet Samara Weaving daha! Bu kez yeni çıkmış olan HOLLYWOOD mini dizisinden. Diziyi henüz izlemedim ama bu fotoğrafı görünce hemen çizmeliyim dedim. Bu arada çizim hesabımda (şuraya iliştiriyorum) bu çizimimi paylaştım veeeee Samara çizimimi beğendi yeyyy! Saatlerce uğraşmama değdi.



Gelelim eğlenerek izlediğim THE GOOD PLACE dizisinden Kristen Bell'e yani Eleanor'a! Diziyi de kendisini de çok severim. O yüzden En İyi İnsan olan Eleanorumuzu çizmek oldukça keyifliydi.


Bir yazımın daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Emeği geçen kendime teşekkür ederim! Sağlıklı kalın!

13 yorum:

  1. Çok güzel çiziyorsunuz :)
    Çizim hesabınıza bakacağım hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
  2. Eleanor ♥♥
    Hepsi çok güzel görünüyor, emeğine sağlık. Çizim hesabına geçiş yapıyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. Ay çok güzeller özellikle Hollywood mini dizisinden olana bayıldımmmm :) Bende karakalem çizebiliyorum, dijital çizim yapmayı istiyorum Adobe Photoshop'ta birkaç kez denedim ama pek beceremedim :( Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de karakalem çizemiyorum :(( SketchBook var ücretsiz aşırı kullanışlı onu deneyebilirisin çok teşekkür ederiiiim :)

      Sil
  4. Çok güzel ve çok başarılı:)
    Bu arada mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Tam olarak bilmiyorum onu yapmayı bir şey ekledim ama doğru mu oldu? :))

      Sil
  5. Samara Weaving ile Saklambaç filmi sayesinde tanışmıştım ve karakterine bende bayılmıştım. Şahane olmuşlar, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bayılıyorum kadına vallaha :)

      Sil
  6. Sayfanız gerçekten güzel ve iç açıcı bir sayfa. Ben de kendi blog sayfama sizleri bekliyorumm. Simdiden teşekkürler ❤ www.yasamatolyesii.com

    YanıtlaSil
  7. Bloggerda para yok. Adsense kurudu. Blogumda reklama tikla minnettar kalayim.

    YanıtlaSil
  8. Çizimler harika olmuş; elinize, emeğinize sağlık. Eleanor benim de favorim. :))

    YanıtlaSil