3 Mayıs 2020 Pazar

Bullet Journal Part I

Merhabaaa! Artık geri döndüğümü bir önceki yazımda söylemiştim. Şu sıralar KPSS'ye çalışırken beni aşırı motive eden plannerımı sizinle paylaşmak istedim. Ders çalışırken planlı bir şekilde ilerlemek çok zevkli hele bu minnoş ajandayla daha da keyifli! Hazırladığım birkaç sayfamı sizlerle paylaşmak istiyorum:

Ama öncelikle plannerımı nereden aldığımı söyleyeyim. Ben de iki tane planner var ve ikisini de  LUCID PLANNER 'dan aldım ve oldukça memnunum. Tam adı Clear Planner Binder olarak geçiyor sanırım (dışındaki şeffaf pvc). Lucid'de hazırlanmış yıllık plan sayfaları da vardı fakat ben kendime göre düzenlemek için sadece dışını aldım.(Ama hediye olarak gönderdikleri dot kağıtlarının kalitesi aşırı iyiydi, asla arka tarafa yazılan yazı geçmiyordu. Sonraki alışverişimde onlardan mutlaka alacağım.) 

İlk görseldeki kapağı pinterestten bulup düzenlemiştim ve aşırı seviyorum. 



Sağdaki Lamalı olan sayfa favorim sanırım. Aşırı derecede içime sinerek yaptım.


Soldaki sayfada bulunan origami kuğu ise şu aralar izlediğim Prison Break dizisinden. Sağdaki favori sayfam olur çünkü GOBLIN dizisinden en sevdiğim alıntı var!  Buraya fotoğrafını koymadığım, film, dizi, kitap sayfalarını görmek için videomu izleyebilirsiniz.


Instagram IGTV için çektiğim videoyu da buraya iliştiriyorum. TIK.



12 yorum:

  1. Ayy harika görünüyor yaa, bayıldım! *.*
    Böyle görünce çok hevesleniyorum ama yapma konusunda yetenekli değilim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederiiiiim beeğenmene çok sevindim :) Bence yapmaya başlarsan sen de yapabilirsin!

      Sil
  2. Her biri aşırı güzel ellerine sağlık. Özellikle Goblin alıntısına bayıldım bu fikri bende uygulamaya çalışacağım. Videoyu izlemeye gidiyorum hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederiiiiim :)) Goblin sayfamla ben de aşk yaşıyorum, sen de mutlaka uygula :)

      Sil
  3. Ben de çok seviyorum planner tutmayı. *-* Seninki muhteşem görünüyorr.
    O stickerları nereden buluyorsun? Bir ara aliexpressten alıyordum ben ama seninkiler çok hoşmuş *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Planner tutmaaak çoook eğlenceli :) Aslında onlar sticker değiller pinterestte bulduğum görselleri renkli çıktı almıştım. Pinterestte o kadar güzel stickerlar var ki mutlaka bak :))

      Sil
    2. Aaa çok mantıklı:D Teşekkür ederimmmm

      Sil
    3. O kadar fazla çeşit var ki hangisini çıkartacağını şaşıracaksın :)

      Sil
  4. Her sayfan ayrı tatlış^^

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten yeteneğine imreniyorum çok güzeller. Instagramdan yazmıştım ama buradan da yazayım o kadar beğendim kiii *-* Ellerine sağlık gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beeğeenmene çok sevindiiiiiim :) Çok teşekkür ederiiiim ❤

      Sil