25 Mayıs 2014 Pazar

200 Pounds Beauty | Film Yorumu

Filmin Adı: 200 Pounds Beauty (200 Pound'luk Güzellik)
Yönetmen: Kim Yong-Hwa
Yazar: Kim Yong-Hwa, No Hye-Yeong
Süre: 120 dakika
Vizyon Tarihi: 24 Aralık 2006

Filmin Konusu:

Hanna, Koreli popüler şarkıcı Amy için dudak senkronizasyonu yapan vokalistdir.Gizli aşkı Sang-ju'nun Amy'ye onu aşağılayıcı sözlerini duyana kadar o fiziksel görünüşünü daima gözardı etmiştir.Artık .Hanna yaşadığı yıkımın ardından 100 kiloluk bedenini değiştirmeye karar verir.Geçirdiği bir dizi estetik operasyon ile yepyeni bir görünüşe kavuşur.Sahte bir kimlikle yeniden Sang-ju'nun karşısına çıkar.Ancak bu baş döndüren güzelliği ile Sang-ju'nun kalbini kazanabilecek midir?




YORUMUM:


Bir blogda bu dizinin yorumunu okumuştum.Klasik bir hikayesi vardı ama ben izlemek istedim.Çünkü bu tür konuları severim :D Ve bu film benim ilk kore filmim. Daha önce kore dizileri falan izliyordum ama bu sefer dedim birazda filmlerine bakmak lazım.
Sonraki hali
Önceki hali









Her zaman nefret etmişimdir insanların şişman ve çirkin kişilere iğneleyici bir şekilde bakmasından ve arkasından konuşmasından.Yani onlar kendi istekleriyle mi öyle oldular.Onlar güzel olmak istemezler mi?? Bu filmdede aynen öyle oldu.Kız şişman diye onunla dalga geçmeler falan.Hanna iyi yaptı Amy yi bir güzel morarttı :D
Yani kızın saçını başını yonacaktım.Baş roldeki oğlana ne demeli ne yaptığı bile belli değil.Bi öyle bi böyle.Neyse bu konuda pek bir şey yazmayacağım.İzleyin görün:D

Kalbimi kırdın.
Bir mendil bunu düzeltmez.











Hanna'nın sesini çok çok çok sevdim.Filmde söylediği şarkılarıda hemen bilgisayarıma indirdim. Hatta burda paylaşmassam olmaaaaz.

 

 Ben filmi beğendim.Boş bi zamanda eğlenmek için izlenebilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder