27 Mayıs 2014 Salı

Bugün Hangi Filmleri İzledim?

Bugün tam 3 tane film izledim.Birini okulda birini sinemada birinide evde :D Okul sınavları bugün bitti artık istediğimi yapabilirim.Bekleyin beni kitaplarr, filmler, dizileeeeer :) E o zaman bugün izlediğim filmlere geçelim.


1)
Filmin Adı: Herkül:Efsana Başlıyor
Yapımı:2014-ABD   Tür:Aksiyon-Fantastik


Filmin Konusu:
M.Ö. 1200’de Antik Yunan’da bir kraliçe, Kral’ın gaddar yönetiminin devrilmesi ve yoksulluk içindeki halkın barışa kavuşması vaadiyle Tanrı Zeus’un şehvetine yenik düşer ve sonrasında hamile kalır. Bu birliktelikle dünyaya gelen Herkül, kendi kaderinden ve gerçek kimliğinden bihaberdir.Onun hayatını adayacağı tek tutkusu, sevgilisi Girit Prensesi Hebe’dir. Fakat Hebe, Herkül’ün kardeşi ile evlendirilecektir. Yarı Tanrı Herkül, gerçek kimliğini ve asıl amacını öğrenince bir seçim yapmak zorunda kalır: Ya gerçek aşkını da alıp kaçacaktır ya da kaderinin gereğini yaşayıp, gerçek bir kahraman olacaktır.

YORUMUM:

Filmi önceden kuzenimle izlemiştim ama bugün okula bu filmi izleyelim diye getirmişler.E Kellan Lutz diyince akan sular durur.O KASLAAAAR. Film boyunca kızlarla Herkül ün kaslarına bakmaktan filmi izleyemediiik :D O nasıl bir vücut yapısı karşiiim.Artık birisi Kellan Lutz dediğinde aklıma ilk önce kasları gelecek :D

Filmi daha önce seyretmiş olmama rağmen hiç sıkılmadan izledim.Aksiyon-fantastik sevenler için gayet güzel bir film. Yalnız film hakkında yorum yapmak için başladım ben bildiğiniz KELLAN LUTZ ve KASLARIINDAN bahsetmişim :D E izleyenlerde en çok vücut yapısına dikkat etmiştir çünkü adam sadece vücut yani. Neyse Kellan Lutz cuğum seni ve kaslarını böyle filmlerde oynarken tekrar görmek isteriz :D

2)
Filmin Adı: Yasak Bölge
Yapımı:2014-Fransa, Kanada  Tür:Aksiyon, Dram, Suç

Filmin Konusu:

Detroit’te, güzel günlerden kalma tuğla evler artık sadece en azılı suçlulara ev sahipliği yapmaktadır. Polis, şehrin geri kalanını korumak için bölgeyi devasa duvarlarla çevirmiştir. Polis Damien’in her günü mücadele ederek geçmektedir. Uyuşturucu mafyası lideri Tremaine, dürüst yaşamaya çalışan eski mahkum Lino’nun sevgilisini kaçırınca Damien, Lino’nun yardımını kabul eder. Şimdi ikisi birlikte, bütün şehri yok edebilecek sinsi bir plânı durdurmak zorundadır.


YORUMUM:

Bugün okul çıkışı kızlarlar bir anda kararlaştırdık sinemaya gitmeyi. Dedik güzel bir film varsa eğer ona gideriz.Ben Uyumsuz'a gitmek istiyordum ama kalkmış vizyondan.Neyse artık onu evde izlerim.Bize en cazip gelen film bu oldu.Filmin başlamasına son dakika kala içeriye girdik.Ve gelelim yorumumaaa..

Filmin başlarını sıkıcı buldum açıkçası.Filmin çekildiği yere ısınamadım sanırım.Ama filmin ikinci yarısını çok beğendim.Film kendine geldi resmen.Lino'nun kıvraklığı, o çatıdan çatıya atlamaları çok kuuuuldu :D İlk başlarda Damien rolundeki kişiyi tanıyamasakta sonradan onun Hızlı ve Öfkeli'de oynayan Paul Walker olduğunu anladık. Sanırım bu filmi ölmeden önce tamamlamışlar.Huzur içinde yat seni hep aklımıza kazıdığın o sevimli gülüşünle hatırlayacağız Paul Walker...

Ve son olarak diyeceğim şu ki film bol aksiyonluydu, aksiyon sevenlerin izlemesi gereken bir film.


 
3)
Filmin Adı: Sihirbazlar Çetesi
Yapımı:2013-ABD  Tür: Gerilim, Gizem, Suç

Filmin Konusu:

Film, gösteri yaptıkları sırada banka soyabilen dünyanın en iyi sihirbazlarından oluşan bir grubun, peşine takılan FBI ile olan heyecanlı macerasını anlatıyor.

YORUMUM:

Ve geldiiiiik son film yorumumaaaa. Saat kaç olmuuuuş vuuuhuuuuuu.Neyse ben uzatmadan direk yoruma geçeyim en iyisi. Daha yazmam gereken bir sürü planım vaaar.

Dave
Filmi uzun zamandır neredeyse heryerde görüyorum.Baya beğeneni olan bir film.Geçen hafta görüp not etmiştim bir köşeye.Bugünde izledim.Ve kendime şunu soruyorum ben daha önce nerdeydiiiiiiiim????? Kurgusunu adamlar öyle güzel yapmışki yaptıkları her numara çok şaşırtıcıydı. Filmin başlarında 4 sihirbazı gözetleyenin kim olduğunu filmin sonunda ağzımız bir karış açık bir şekilde öğreniyoruz.Film boyunca hiç aklıma gelmeyen bir isimdi açıkçası hemde HİÇ. Dave Franco ya aşık oldum.Çık tıtlııııydıııııııııııııı.-SPOİLER- Bir ara gerçekten öldü sandım ama ölmediğini görünce bir oh çektim.Zaten meşhurdur benim sevdiğim karakterlerin genelde ölmesi :D -SPOİLER BİTİMİ-  Booool boool gizem ve ışıltı doluuuuuuu film.Favorilerime ekledim. E ne duruyorsun başlasanaaaaaa :)

Ve işte Mahşerin 4 Atlısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder