30 Mayıs 2017 Salı

Snail mail yapmaya doyamıyorum! #outgoing Arizona (USA) -Penpal


Yine ben ve yine bir snail mail yazısı! Bu aralar tek uğraşım bu olduğu için hep bununla ilgili yazılar geliyor. Önceki  yazımda Arizona'daki penpalımdan gelen paketimi (tık.)paylaşmıştım. Ve bende onun paketini hazırlayıp gönderdim. Umarım beğenir. Henüz kendisine ulaşmadı paket ama yakında ulaşır.


Tadaaaaa! Samsun'dan aldığım paper padimdeki çiçekli kağıt ile yaptım ve resmen aşk yaşıyorum. 

Ve açınca bu şekilde görünüyor.


Ve bunlarda içine koyduğum hediyeler. Kendi ördüğüm bir adet broş, stickerlar, buzdolabı magneti.


Ve son olarak her şeyin toplu fotoğrafı. Ben yaparken aşırı eğlendim. Umarım Marisela da beğenir.
İki tane daha snail mail hazırladım onları tamamlayınca hemen buraya yazılarını yazarım. Sizce nasıl olmuş paket. Yorum bırakırsanız sevinirim. 
                                                                                                                           xoxo 

2 yorum:

  1. Nasıl bu kadar güzel yapabiliyorsun? Çok heves ettim ama becerinin Bsi yok bende maalesef. ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Teşekkür ederim :) Deneye deneye elin böyle şeylere alışır bence.

      Sil