30 Mayıs 2017 Salı

Kriesha Chu, Kim So Hee çıkış yaptı!

Daha önce Kpop Star finaline kadar giden Kriesha ve So Hee ilk solo şarkılarını yaptılar. Bu kadar erken çıkış yapacaklarını beklemiyordum açıkcası ama görünce çok mutlu oldum. Öncelikle Kriesha'nın şarkılarından bahsedeceğim.
Mv si yayınlanan ilk şarkısı "Trouble" oldu ve ben şarkıyı gerçekten çok beğendim. Klibi de bence kendisi gibi çok minnoş olmuş. Kız bildiğiniz tatlılık abidesi. Hemen telefonuma indirdim bile. İkinci şarkısı ise " I wish it were you". Bu şarkıyı da çok beğendim.


Gelelim So Hee'nin şarkısına. Şarkısının adı "Spotlight". Açıkcası Kriesha'nın şarkılarını daha çok sevdiğimi söylemeliyim. Ama So Hee'ninki de fena değil. Klipte zaten tamamen dansını göstermişler. Yarışmada da dansıyla ve sesiyle fazlasıyla ön plandaydı. JYP dansını çok seviyordu.
Bu arada So Hee solo çıkışının ardından yeni grubuyla da yakında çıkış yapacak. Grubun adı "Elris". Şimdiden meraktan çatlıyorum. 


ELRIS

E ne diyeyim darısı Lee So Min, Minju, Shannon'nun başına. Dört gözle çıkış yapmalarını bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder