19 Temmuz 2017 Çarşamba

The Space Between Us I Film Yorumu "Dünyada en çok sevdiğin şey ne?"




Filmin Adı: The Space Between Us
Yönetmen: Peter Chelsom
Senaryo: Peter Chelsom, Allan Loeb, Tinker Lindsay
Tür: Bilim Kurgu, Dram, Romantik
Yapım: 2017- ABD
Süre: 120 dk
Oyuncular: Asa Butterfield  Britt Robertson  Carla Gugino  Gary Oldman 

KONUSU:


Mars'a gitmek üzere yola çıkan bir uzay mekiğindeki astronotlardan birinin hamile olduğu kalkıştan kısa bir süre sonra anlaşılmıştır. Hamile astronot Sarah Elliot, Mars'a iniş yaptıktan hemen sonra bir erkek çocuğu dünyaya getirir.
16 yaşına geldiğinde dünyaya geri gönderilen Gardner, burada büyük bir kültür şoku yaşar. Ayrıca yapılan tıbbi testlerde bünyesinin dünya atmosferine uygun olmadığı anlaşılır. Ancak Gardner, NASA tarafından kendisine tahsis edilen yerden kaçar. İnternette yazışarak tanıştığı ve dünyada tanıdığı tek insan olan Tulsa (Britt Robertson) adlı genç kız ile dünyayı ve yıllarca kendisinde varolduğunu bile bilmediği duyguları keşfetmek üzere bir yolculuğa başlar.
YORUMUM:



Öncelikle bu güzel filmi öneren arkadaşım Ayşin'e teşekkürlerimi sunmak istiyorum. (Film öneri videosunu izlemek için tıklayalım çünkü çok güzel filmler önermiş.) 


 Uzay zaten bilim kurgu filmlerinin vazgeçilmezi ve bende uzay filmlerine bayılırım.İçinde romantizm varsa da tadından yenmez benim için. En son sanırım Marslı'yı izlemiştim. O da çok harikaydı izlemediyseniz kesinlikle izlemelisiniz. 
Şunu söylemeliyim ki bir bilim kurgu filmi için çok fazla mantık hatası barındırıyor. Örneğin sanki arabayla uzaya gidermiş gibi hemen Mars'a uçmaları gibi. Anladınız bence ne demek istediğimi.Özellikle insan uzay temalı filmlerde daha gerçekçi şeyler arıyor. Aslında imdb de türüne macera demişler. O yüzden bu bilim kurgu olayına çok takılmayacağım.



Film zaten farklı olan konusuyla hemen dikkatimizi çekiyor. Çünkü daha önce uzayda doğan bir çocukla ilgili bir film izlemedim. Hatta duymadım bile. Filme ilk başladığım anda filmi seveceğimi anlamıştım ki zaten Gardner'ı görünce bundan emin oldum (Çocuk benden 1 yaş küçükmüş daha küçük duruyordu aslında) Tulsa ile yani Britt Robertsın uyumlarını beğendiğimi söyleyebilirim. Britt'i The Secret Circle ve Under The Dome'dan beri takip ettiğim göz önünde bulundurulursa dizilerini sevdiğim kadar onu da severim. Bu filmde de güzel iş çıkartmış. 



Benim için gayet başarılı bir filmdi. Çünkü izlerken baya keyif aldım. Çok güzeldi. Tek sorunu konunun sağlam olup kurgunun zayıf olmasıydı bence. Bu senaryoyla daha harika bir film çıkarıldı orası kesin ama olsun ben yine de filmi çok sevdim. Keyifle izleyeceğiniz, çerezlik bir romantik filmdi.Finalini de güzel yapmışlar bence.Kesinlikle izlemenizi öneririm. Beklentinizi bilim kurgu yönünde çok tutmazsanız seveceğinizi düşünüyorum.

Ve Gardner size soruyor:
"Dünyada en çok sevdiğin şey ne?"



5 yorum: