10 Temmuz 2017 Pazartesi

Fabricated City I Kore Film Yorumu


Filmin Adı: Fabricated City (Modified City)
Yönetmen:Park Kwang-hyung
Senarist: Park Kwang-hyun
Türü: Aksiyon, Dram, Suç
Oyuncular: Ji Chang-wook,  Shim Eun-kyung,  
Kim Sang Ho  Bae Min-Jung  Oh Jung-se
KONUSU:


Kwon yoo işsiz bir sanal oyunları oynayan bir oyuncudur ve lider konumundadır. Bir gün evine gelen polisler onu cinayetle suçlar fakat Kwon'un olayla bir alakası yoktur ve müebbet hapis cezası alır.Oyun arkadaşları yardımıyla bu cinayet davasıyla ilgili gerçeği ortaya çıkarmaya çalışır.
YORUMUM:

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba! Ne zamandır film önerisi yapmadığımı gördüm ve bugün izleyip beğendiğim bir filmi sizinle de paylaşmak istedim. 


Filme sırf Ji Chang-wook için başlağımı anlamışsınızdır umarım. Kendisini K2, Healer,  Suspicious Partner gibi dizilerden zaten tanıyoruz. Tanımıyorsak ayıp ediyoruz ve gidip dizilerini izliyoruz. 
Bu filminde de dizilerinde bol bol izlediğimiz o aksiyon sahnelerinden bol bol izliyoruz. Adam ekşınlı dizi-filmlerde oynamak için doğmuş.Yakışmıyor mu? Sonuna kadar yakışıyor. E bize de izlemek düşüyor. 


Filme başlarken konusuna bile bakmadım açıkcası. Ji Chang wook hangi dizi-filmde oynasa direk izlerim.O KADAR! Filmin konusunda bahsettiğim gibi Ji Chang ı bir cinayetle suçluyorlar ve hapise giriyor. Tabi bu kısımdan sonra olayları anlamaya başlıyoruz ve bol bol ekşınlı sahne izliyoruz. Hatta aksiyonu hiç kesilmiyor diyebilirim. Tam canımın sıkıldığı anda ilaç gibi yetişti resmen film. İzlerken çok keyif aldım.Zaten böyle bir ekibin birlikte bir şeyleri çözdüğü filmleri çok severim. Tam benlikti. VE Jİ CHANG WOOK DÖVÜŞ SAHNELERİ DİYORUM. (Gözlerinden kalpler fışkıran emoji) 
Boş zamanınız varsa ve ekşınlı bir şeyler izlemek istiyorsanız sizi filmin başına alalım. 

DEVAM FİLMİ GELSİN İZLEYEK DİYENLER BURADA MI? :D

-Bu arada bana film önerirseniz sevinirim bu aralar fazla boşum.

3 yorum:

  1. Daha önce hiç duymamıştım bu filmi baya merak ettim 🙈 Chang Wook zaten en sevdiğim aktörlerden 😻 Film yorumu da çok çok güzel olmuşş 🌸 film değil aslında ama page turner diye bir dizi var 3 bölüm film tadında izlemediysen onu öneririm bende 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim izle ve düşüncelerini bana söyle :) Page Turner a bakacağım çok teşekkürler :)

      Sil