28 Aralık 2019 Cumartesi

2019 İzlediğim Filmler I Favoriler&Öneriler

En son buraya 2018'in sonunda yazı girmişim. Geleneği sürdüreyim bari 2019'un sonunda da yazı gireyim dedim.(ALKIŞ EMOJİSİ) Geleneksel İzlediğim Filmler yazıma hoş geldiniz! Umarım önerdiklerim arasından kendinize göre bir film seçip izlersiniz. (Zaten izlediğiniz filmler varsa yoruma yazmayı unutmayın.) Aşağıya izlediğim filmlerin tam listesini bırakıyorum. Puanlara göre ayrı ayrı değerlendirme yazacağım.





5 PUAN ALANLAR: İlk olarak bu sene izleyip en çok beğendiğim filmlerden başlamak istiyorum. Geçen sene olduğu gibi bu sene de Harry Potter maratonuma tam gaz devam ettim. Geçen sene Felsefe Taşı'nı izlemiş ve yılın favorisi seçmiştim. Bu sene izlediğim 2.3.4. ve 5. filmlerini de çok sevdim! 2019 senesinin ilk filmi olan Evde Tek Başına 3(Home Alone 3) izleyip çok sevdiğim serilerden biriydi  o yüzden seneye güzel başlamak için senenin başında bu filmi izledim.  Listede yer alan tek kore filmi ise Miss&Mrs. Cops. Film bu sene izlediğim en iyi kore filmiydi diyebilirim. Aksiyon-kovalamaca seviyorsanız kesin izlemenizi öneririm. Mortal Engines ise öylesine başlayıp çok sevdiğim distopik filmler arasında yerini aldı. Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları'nı uzun zamandır izlemek istiyordum ve fantastik aşığı birisi olarak filmi çok sevdim. Karlar Ülkesi 2'den bahsetmeme gerek yok sanırım. Frozen aşığıyım!  Naim Süleymanoğlu'nun tüyler ürperten hayat hikayesini izlemenizi de öneririm.  Ve 2019 yılınız favori filmi olan 7.Koğuştaki Mucize bu sene  aynı anda farklı duygular hissettirip kendine aşık ettiren bir filmdi.


4 PUAN ALANLAR: Romantik bir film arıyorum diyorsanız; Kate&Leopal, The Perfect Date, Murder Mystery(romantik komedi), The Knight Before Christmas filmlerine kesin bakmalısınız.

Aksiyon-Fantastik film izlemek istiyorsanız: Spider Man: Far From Home, Suicide Squad, Wonder Woman, Robin Hood, Siyah Giyen Adamlar(MIB), Hitman's Bodyguard, The Jungle Book, Passengers, Dedektif Pikachu,TAU(bilimkurgu) filmlerini izleyebilirsiniz.

Dram izlemek istiyorsanız: The Imitation Game filmini izlemenizi öneririm.


3 PUAN ALANLAR: Boş zamanınızda vakit geçirmek için izleyebileceğiniz filmler.

Veeeeeeeee 2019'u 63 filmle kapatmış bulunmaktayım!(Geçen sene bu sayının yarısı kadar film izlemiştim.) Siz hangi filmleri izlediniz, favori filmleriniz neler yorumlara yazmayı unutmayın :) MUTLU YILLAAAAAR DOSTLARIM!


9 yorum:

  1. Ne güzel, dolu dolu bir liste. Çok haklısın. Frozen yaş kaç olursa olsun kesinlikle aşktır yahu! :)

    YanıtlaSil
  2. Puanlama tablosu ne kadar hoş bir fikir olmuş. Bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  3. Senin önerin üzerine bayan peregrin ve tuhaf çocuklarını izledim öneri için teşekkürler filmi çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  4. Hayatinizi derinden etkileyen bi film onerin bana lutfen bloguma yorum birakin cok memnun olurum lutfen.

    YanıtlaSil