7 Ağustos 2014 Perşembe

Mim; Benim Çiftlerim


Kimse beni mimlemiyorr :((( Ben de kendi kendimi bu mime mimledim hııh.Eveeet mimimizin konusu "kendi beğendiğimiz çifleri oluşturmak". Oturdum baya bir düşündüm kimle kimi yazsam diye ama böyle tek tek kişileri düşününce aklımda hiç çift gelmedi.O yüzden bende dizilerdeki en beğendiğim çiftleri yazmaya karar verdim.

 
İlk çiftim Kang Min Hyuk ve Krystal.The Heirs dizisinde en beğendiğim çift ikisiydi.Çok minnoşlar^^


Diğer sevdiğim bir çift Seo İn Guk ve Kim Yoo Ri çifti.The Masters Sun dizisinde o kadar tatlılardı ki.Diziye ayrı bir tat katmıştı ikisinin ilişkisi :)


Lee Hyun Woo ve Sulli çiftini To The Beautiful You da çok yakıştırmıştım.Lee Hyun Woo 2.oğlandı orası ayrı.Derbeder oppam.


Lee Seung Gi ve Shin Min Ah. My Girlfriend is a gumiho dizisinde ikisinide çok sevmiştim.En çok yakıştırdığım çiftlerden. 


Steal My Heart filminden Joo Won ve Kim Ah Joong. Aralarındaki uyum adeta bir çiğköfte ile şalgam gibi.(yazar bunu yazarken çok aç) Çiğköfteeee...ÇİĞKÖFTE......


Veeeee en sevdiğim ikiliiii So Ji Sub ve Gong Hyo Jin.Dizideki uyumları harikaydı.Gong Hyo Jin bu kıyağımı da unutma yani oppamı sana layık gördüm ehehehehe.


Veeeeeee işte beklenen annn.
En iyi çift ödülüüü
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

Lee Min Ho ve Kenzi çifti. 
En iyi çift biziz oppa.Alın Yazımsın :D

2 yorum:

  1. ben seni bu mime mimleyecektim ama sabredemedin ne yapalım artık buda böyle oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napayım dayanamadım bu mimi yapmayı çok istemiştiiiim tutamadım kendimi :D

      Sil