15 Ağustos 2014 Cuma

Mim; Keske Bitmeseydi Dediklerimiz

 
Ne zamandır bu mimi yapmak istiyordum.Okyanus Melekleri de isteyen üzerine alınsın yazmış tabiki bende üzerime alındım :)


1-Devam Etmesini İstediğiniz Diziler Var Mı?

Aklıma ilk gelen dizileri yazdım.Çünkü bu liste baya uzardı :D 


 THE MASTER'S SUN
Bu diziyi ne kadar çok sevdiğimi daha önce yazmıştım. Bitmesini hiç istemedim izlerken.17 bölüm nedir arkadaş ya!! Daha ben bu diziyi sevmelere doyamamıştım. 

 















 THE HEİRS
 Ben bu dizinin sonunu beğenmemiştim. Nebilim daha farklı bir şey bekledim sonunda açıkcası. Normal bir bölüm sonuymuş gibiydi. Devam etseydi belki bu son değişirdi bilemicem. Ama devam etmesini isterdim.


YOU CAME FROM THE STARS
Bu dizi de benim favori dizimdir. Bitmesini istemezdim.Zaten sonuda biraz saçma bitti bence. O son bu diziye gitmemiş karşim. KESKE devam etseydi 16 bölümcük olmasaydı tadı damağımda kaldı resmen:( Cheon Song Yi' yi özledim.

 
TO THE BEAUTİFUL YOU 
Dizinin sonu aslında fena bitmedi ama daha sonra neler olacağını merak ettim.Bitmeseydi de devam etseydi bizde neler yaşadıklarını görseydik çok güzel olurdu.

 
















QUEEN IN HYUNS MAN
Dizinin sonu son gibi değildi.Ben beklerdim ki aşklarını sonrada ne yaşadıklarını falan göstersinler. Çok çabuk bitti sanki ya 16 bölüm nediiir?????


 2-Devam Etmesini İstediğiniz Filmler Var Mı?
 Kore dizisi izlemeye daha yeni başladım o yüzden 1 tane film yazdım :)

STEAL MY HEART
Bu filmi izledikten sonra kore filmlerini izlemeye başladım diyebilirim. Oyunculara aşık oldum.Keşke dizi falan olsaydı :(


Bu mimi yazıyı okuyan herkesle paylaşıyorum :)

4 yorum:

  1. Zevklerimiz çok yakınmış :D Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle mi ne güzeeeel eheh :) Teşekkür ederim^^

      Sil
  2. Bende yapmak istiyorum bu mimiii. :D Bu arada seni mimledim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap kesin yap :) Mim için teşekkürler bugün yazacağım^^

      Sil