5 Ağustos 2014 Salı

Etkinlik | Son Zamanlarda Herkese Önerdiğiniz Kitaplar


Kristal Kitap çok güzel bir etkinlik başlatmış. Bende katılmazsam olmaaaz :D 

  
1)Hush Hush Serisi

 Bu serinin yeri bende çok ayrı.Çünkü beni kitap okumaya teşvik eden seridir kendisi. İlk karakter aşkım bu kitapla başladı.PATCH CIPRIANO. Normalde kitaplardaki karakterleri falan çabuk unutan birisiyimdir ama bu kitapta yazılı olan her şey hala aklıma.Hemde kaç sene önce okumama rağmen. Bu seriyi evladım gibi korur kollarım kimselere vermem. Her zaman benim favori serim olarak kalacak.Şimdi bu yorumu yazarken tekrar okuma aşkı geldi bana.Napsam gidip tekrar okumaya mı başlasaaam :D

 
2)Revenants Serisi

Birisi bana kitap öner dediğinde kesinlikle ilk beşte yer alan favorilerimin favorisi olan seri.Kapaklarından tutun konusuna, karakterlerine herbişeyine aşık olduğum seridir.
*Seri normalde 4 kitap.Son kitabını daha yeni aldım bu fotoğrafı daha önce çekmiştim. Son kitabın adı ONUN İÇİN ÖL. 96 sayfalık bir kitap. Seri üçüncü kitapta bitiyor ama Jules'ın (Baş karakterdeki oğlanın-Vincent- yakın arkadaşı) Kate' e olan aşkını konu alan bir kitap.


3)Lux Serisi

Bu seriyi ayrı bir severim.Konusu falan çok iyi bence. Okuduğum diğer kitaplardan daha farklı.Buda bu kitabı favorilerime sokmaya yetiyor.Zaten Daemon varken bu kitaba aşık olmamak mümkün mü??? 
*Evet gördüğünüz üzre bu fotoğrafta sadece 3 kitabı var serinin. Normalde 4 kitap. (4.KİTAP KÖKEN) Bu fotoğrafı da önceden çekmiştim o yüzden burda yok :D Birde SAPLANTI adlı seriden bağımsız olarak okunabilen bir kitap daha çıkarmış yazarımız.Seride geçen ARUM'ları konu alıyor.Henüz Saplantı'yı almadım en kısa zamanda almayı düşünüyorum.


4)Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi

Amaaa ben bu seriyi çok seviyoruuuuuuuuum. Kitabı ilk gördüğümde kapağına resmen aşık olmuştum.Sonra konusuna bakmıştım ve işte bu kitap demiştim. Sonra tüm seriyi tamamladım ve okudum.Çok sürükleyici bir kitaptı.O zaamandan beri bu seriyi de herkese önerir oldum. Şunların tatlılığına bakar mısınız :)


İviiiiiit benim son zaamanlarda herkese önerdiğim kitaplar bunlar. Aslında daha uzun bir liste yapardım ama o kadar üşengeçim ki fotoğraflarını çekmeye.Başka zaman artık.Bu güzel etkinliği başlattığı için Kristal Kitap'a tişikkir idiyirim :)^^

8 yorum:

  1. Hush Hush serisi candır güzeldir. Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer'ide okumak istiyorum ama karakterler 16 yaşındaymış diye epey bir çekincem var. :( Elim gitmiyor bir türlü o kitapları okumaya.

    Yaaa bide bişi dicemm, şu kelime doğrulama şeysini kaldırabilir misinnn? :D Yorumu yazıyorum tam gönder diyorum ama o lanet şey çıkıyor ben fark etmeden sayfayı kapatmış bulunuyorum. Çok kötü oluyor öyle olunca da. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer'i okurken yaşlarını kendi istediğim yaşa uyarladım :D:d Yazar 16 yazmış olabilir ama benim karakterlerim 16 yaşında değildi :D

      Kelime doğrulama şeyi mi çıkıyormuş vallaha hiç bilmiyorum nasıl kaldırılır falan.Eğer biliyorsan yazarsan çok seviniriim :)

      Sil
    2. Ayarlardan yayınlar ve yorumlara gir orada Kelime doğrulamasını gösteri hayır olarak seç. Sen yazar olduğun için sana çıkmıyor kelime doğrulama şeysi ama biz okuyuculara çıkıyor. :D

      Sil
    3. Çok sağol hemen düzelttim :D

      Sil
  2. Merhabalar blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım :) Çok güzel bir etkinlik oldu gerçekten bu sayede bir çok blogu keşfetmiş oluyoruz :) Çok güzel bir blogunuz var . bana da beklerim :))))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, bende şimdi sizin bloğunuza bir göz atacağım :)

      Sil
  3. Selam kristal kitapta gördüm geldim. Listeniz çok güzel olmuş. Bende liste yaptım ama resim koymayı akıl edemedim :)

    Banada beklerim.

    http://tifiltigtil.blogspot.com.tr/2014/08/son-zamanlarda-herkese-onerdiginiz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim, hemen göz atacağım listenize :)

      Sil