3 Ağustos 2014 Pazar

The Book Sacrifice Tag


Yorumbaz'ın başlatmış olduğu bu etkinliği çok eğlenceli buldum ve bende katılmak istedim. Bu tagda komik ve abartılı senaryolara göre feda edeceğimiz kitabı seçiyoruz.

Senaryo 1: Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitaplar. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !

Ejderin Aşkı : Bu kitap her yerde karşıma çıkmıştı.Yorumunu okuduğum bloglar çok beğendiklerini yazmışlardı ve bende listeme eklemiştim.Aldım ve okudum.Pardon okuyamadım demek daha doğru olur.O kadar sıkıldım ki kitabı okurken başka kitaplar okumaya başladım ve hepsi bitti Ejderin Aşkı'nı ise atlaya atlaya bitirebildim.Normalde fantastik olan kitapları çok severim ama bu kitap beni çileden çıkardı.Tüm heves gitti.

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel ,hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor,şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?

Dönence : Alex and Fiona serisinin birinci kitabı Balans'ı severek okumuştum ama bu ikinci kitabı yazar keşke çıkarmasaymış.Tek kitap neyine yetmedi.Bırak tadında kalsın kitap.İlla içine edecem diyorsaaaan bende seni yağmurlaraa sellereee teslim ederim.....


Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp,gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.

Pas: Bu senaryo için feda edebileceğim bir kitap yok.Çünkü tek tük klasik okumuşumdur ve içlerinde öyle feda edebileceğim bir kitap yok. Bu yüzden bu senaryoda pas hakkımı kullanıyorum.Pas.


Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

Olmaz Olsun Cüzdanımda Milyonlar: Kitaplığımdaki en saçma kitap buydu sanırım.Zaten artık kitaplığımda değil.Ne zaman nerden niye aldım ben bu kitabı hatırlamıyorum bile.Yazar sırf kitap kalın olsun diye saçmalamış bence.Olmaz olsun senin gibi kitap.Seni yakar gideriiiiiiiiiiiim hıh.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder