30 Mart 2015 Pazartesi

Bir Kitap Bir Cümle | Etkinlik

 Kristal Kitap yeni bir etkinlik başlatmış ve tabiki okur okumaz bende hemen elime kitabımı aldım ve etkinlik için lazım olan cümleleri buldum :D

Etkinliğimiz şöyle. Günlük hayatımızda kullanamayacağımız, kullansak bile karşı tarafın bize bön bön bakmasına sebep olacak ve sadece okuduğumuz kitabın dünyasına ait olacak kelime grupları arıyoruz. Başka bir yazar tarafından bile kullanılacak olsa garip kaçacak bir kelime grubu. Daha fazla bilgi için tıııııık.
 Ben şuan okuduğum Labirent;Ölümcül Kaçış kitabındaki bir kelimeyi paylaşacağım. Ve tabiki bu kelime LÜLEKAFA. Kitabı okuyanların bunu hatırlayacaklarından eminim :D







Etkinliğin adı Bir Kitap Bir Cümle ama bunu paylaşmazsam içimde kalırdı :D Wattpad de okuduğum Solucan kitabından bir kelime grubu paylaşmak istiyorum.Kıvanç'ın (kitaptaki karakter) tehtid cümlesi. GÖZÜN MİDENE GİTSİN Mİ?. Çok sevimli değil mi :D





Bir etkinliğin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Bu güzel etkinlik için Kristal Kitap'a teşekkür ederim. Onun etkinlikleri olmasa napardım bilmem ^.^

2 yorum:

  1. Katıldığın için ben teşekkür ederim. Lüle Kafa'yı unutmuştum. Hiç aklıma gelmezdi doğrusu. :)

    YanıtlaSil