23 Mart 2015 Pazartesi

Kitap Kılıfı | Diy


Herkese koccamaaaaaaaaan bir merhabaaaaa!!
Bugün sizlere geçen sene yaptığım diy projemden bahsedeceğim.

MALZEMELER:

Siyah-Beyaz Keçe
Slikon Tabancası
İki Tane Düğme
Siyah İp

YAPILIŞI:

Eni 50 cm boyu 27 cm olacak şekilde siyah keçeyi kesiyoruz.

Keçeyi kestikten sonra yukardan 1 cm aşağıdan 1 cm içe doğru kıvırıp silikon tabancasıyla yapıştırıyoruz.

Daha sonra sağ ve soldaki pay kısımlarını içe doğru kıvırıyoruz (7 cm)  ve sadece üst ve alt köşelerini yapıştırıyoruz. Çünkü kitabı içine koyacağız.

Fotoğraftaki gibi olması gerekiyor.Bir kitap alıp deneyebilirsiniz içine giriyor mu diye.

  • Şimdi geldik.Kılıfın ön yüzünü yapmaya.Bu kısmı tam anlatmayacağım direk fotoğrafı atıyorum bakarak yapabilirsiniz :D


Beyaz keçeleri önce elimde köşelerini diktim sonra silikonla yapıştırdım.
En üstte büyük kare olan yerin altına cırt cırt yapıştırdım.


Elimde kapanıp açılabilen bir bardak vardı. İsimini tam bilmiyorum çünkü baya eski bir bardak. Onu objektif gibi gözüksün diye silikonla ortaya yapıştırdım. Bu bardaktan bulamayanlar oraya  büyük düğme dikebilirler ya da ellerinde böyle bir şey varsa onu yapıştırabilirler.


Buda içinde kitap varkenki hali. Çok tatlı değil miiiiiiiii. Ben severek kullanıyorum. 


5 yorum:

  1. Çok değişikmiş. Yaratıcı. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok değişikmiş. Yaratıcı. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Kitap kılıfına bayıldım. Ve bu arka plan eskisine göre çok çok daha iyi olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Dün öyle nette gezerken rastladım bu arka plana. İstesem bulamam :)

      Sil