19 Mart 2015 Perşembe

Pinocchio Şans Kolyesi | DIY


Bugün blogumda ilk kez bir diy çalışmamı paylaşacağım. Yukardaki fotoğraftan belli olduğu üzere Pinocchio dizisindeki bu kolyeyi evde olan malzemelerle yapmaya çalıştım.Bunu yapmasam içimde kalırdı ehehe.Umarım beğenirsiniz.


Malzemeler:
Sarı Oje
Parlatıcı
Düğme
Kolye Zinciri

Yapılışı:
İlk önce düğmemizi sarı oje ile boyuyoruz.Benim elimde olan sarı ojenin rengi çok güzel değildi ama üst üste baya oje sürdüm rengi belirginleşsin diye.(Eğer sarı bir düğmeniz varsa bu daha iyi olur boyamanıza gerek kalmaz)Daha sonra kurumaya bıraktım. Kuruduktan sonra üzerine parlatıcı sürdüm. Rengi daha iyi ortaya çıkardı hemde ışık kattı. Parlatıcı da kuruduktan sonra sarı bir zincire düğmeyi geçirdim. Ve tadaaaaaaaaaaaaa bu kadar :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder