18 Mart 2015 Çarşamba

LOVE FORECAST | FİLM YORUMU


FİLMİN KONUSU:


Joon-Soo (Lee Seung-Gi) bir kıza aşık olduğunda her şeyini sevdiği kıza vermeye çalışır. Ama ne yaparsa yapsın terk edilen hep o olmaktadır.
Hyun-Woo (Moon Chae-Won) bir hava durumu sunucusu olarak çalışmaktadır.Aşk hayatı hiç istediği gibi gitmemektedir. 
18 yıldır çok yakın olan bu iki arkadaş birbirlerine aşık olabilirler mi?Olurlarsa ne olur? 

YORUMUM:

Sınav sonrası ilk film yorumumla karşınızdayııım.
Aslında hiç aklımda yoktu bu filmi izlemek.Eve gelir gelmez hemen bloggera girdim. Düda'nın Feneri bu film hakkında yazı yazmış.E ben durur muyum hemen izlemeye başladım. En sevdiğim oppam oynuyor tabiki izleyeceğim. 

Gelelim film hakkındaki görüşlerime. Filmin ilk partı biraz sıkıcıydı.Sanırım olayların yavaş ilerlemesinden kaynaklanıyor bu durum. Ama filmin sonunda ne olacağını merak edip filme devam etmeye karar verdim. İkinci parttan itibaren filmin neşesi yerine geldi diyebilirim. 










Oyunculuklara gelirsek diyeceğim şu ki : Oppam şahane gerisi bahane!!! 

Lee Seung Gi bu filmde bir öğretmen rolündeydi. Böyle öğretmenim olsun bir sene sınıfta kalmaya razıyım ehehehe. Moon Chae Won ile gerçekten çok uyum içindeydiler.Sevimli bir çift olmuştular.
Olmuş güzel olmuş da neden bu kadar iyi oyuncuları böyle sıradan bir senaryosu olan bir filmde oynatmışlar anlamadım.Daha iyi bir konusu olsaymış keşke.Romantik filmler kategorisi açsalar ve hangi filmi izlemek isteseniz diye sorsalar bu filmin konusuna gözüm hiç kaymazdı. Filmi sırf Lee Seung Gi için izlediğim doğrudur.

Film kötü müydü peki? HAYIR. 
Bayıldım mı? HAYIR.
Ama filmin sevimli bir yanı vardı. 

Adam dünden razı resmen :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder