29 Mart 2015 Pazar

Pinocchio | Dizi Yorumu



Herkeseee merhabaaaaaa!! Bugün izlerken eğlendiğim bazen ağladığım ama çok sevdiğim bu diziyi sizlere paylaşacağım. 


KONUSU:


Yerel bir gazetede muhabirlik yapmaya başlamış, gerçeğin peşinden koşan bir grup 20'li yaşlardaki gençlerin aşklarını, başarısızlıklarının yanı sıra gelişmelerini anlatmaktadır.

Karakterler:

Park Shin-Hye dizide, bir muhabir olan Choi In-Ha karakterini canlandırmaktadır. Choi In-Ha'nın "Pinokyo Sendromu" vardır. Ne zaman yalan söylese kendisini hıçkırık tutmaktadır.
Lee Jong-Suk dizide, Choi Dal-Po karakterini canlandırmaktadır. Ailesiyle ilgili olayları çözebilmek için muhabir olmuştur.
Kim Young-Kwang dizide, aynı yayın şirketinde bir muhabir olarak çalışan Seo Bum-Jo karakterini canlandırmaktadır. O zengin bir çevreden gelmektedir.
Lee Yoo-Bi dizide, aynı yayın şirketinde bir muhabir olarak çalışan Cha Hye-Seung karakterini canlandırmaktadır. O ürkek biri olmasına rağmen güçlü bir kişiliğe sahiptir.


YORUMUM:
Diziyi dün gece bitirdim.Nasıl bitti anlamadım oysa yeni başlamıştım. Dizideki herkes mi harika olur arkadaş!!Bu dizi ekibine bayıldım resmen. Keşke 20 bölümcük olmasaydı.
Yine bu kore dizisinde de tüm olayları final bölümüne koymuşlar. Kafamda bir iki soru işareti kaldı. 
-spoiler-Mesela Kaptan ve Yoon Yoo-Rae arasında tam olarak neler olduğunu, polis olan arkadaşına ne olduğunu, Dal Po 'nun abisini falan göstermediler. -spoiler bitimi-
Evet dizi güzel bitti ama böyle bir final beklemiyordum. Onun dışında dizi harikaydı. Konusu, oyuncular, şarkılar, kıyafetler her şeyi çok beğendim. 


Lee Jong Suk aşık olunmacak gibi değildi. O nasıl bir imaj nasıl bir tatlılık.(Gözden kalpler çıkan simge)Park Shin Hye ile acayip sevimli bir ikili olmuşlardı.

Dizide en çok üzüldüklerimden birisi Bum Jo. Nasıl sevimliydi öyle. 
Aralarında bir şey olacak, olsun artık dediğim ama sanırım senaristlerin bu ikiliyi unuttuğu :(((
Bu adam bir başka.Her dizide gözüme ayrı bir tatlı geliyor.
 

 


Burda baya güldüm ehehehhe. Bu kıza ayrı bir sempatim var artık.




Şu sahne ne kadar güzeldi. Ağlamıyorum gözüme trafik konisi kaçtı.






Bu fotoğrafı Park Shin Hye instagram hesabında paylaşmış. Bu ekip bir harika diye boşuna demiyorum.Şunlara bakın ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder