30 Mayıs 2015 Cumartesi

"Ben Küçükken" | Mim


Herkese merhabaaaa!! Sağolsun Aley beni mimlemiş. Hemen yapayım dedim.Öyleyseeeee başlayalıııım.

BEN KÜÇÜKKEN;

  • Her istediğimi ağlayarak söylermişim. Herkes hala bundan yakınır. Hatta yengemin kızı da aynen bana çekmiş her geldiklerinde "sana benzemesinden korktuk ama aynı senin gibi oldu" diyorlar. Ağlayarak bir şey istemek çok mu kötü. Hiçte bile.Hala mızmızım.
  • Gökyüzündeki bulutların şeklinin neye benzediğini bulmaya çalışırdım. Gerçi bunu hala yapıyorum.
  • Kuş dili bilen arkadaşlarımla bilmeyenlerin yanında hep kuş dili konuşurduk. Bizden havalısı yoktu o zamanlar ey gidi. "Bagakagalıgım bugu yagazdıgıgımı kigimleger aganlagayagacagak."
  • Gezmeye bir yere giderken hep "lıgı lıgı lıgı attella" dermişim. (Tabi bunu ben hatırlamıyorum annemler hep söyler) Ne demek olduğunu da bilmiyorum hala. Nasıl uydurmuşsam.
  • Mahalledeki tüm binaların zillerine basıp kaçardık arkadaşlarımla. Bunu hala yapıyorum.
  • Bir sürü tasom vardı. Taso oynamayı çok severdim.
  • Mahallede sürekli top oynardım.
  • Hoca sınav için yerleri değiştirdiği sırada çöp atmak için kalkardım hoca beni farketmezdi ve ben yine kendi yerimde otururdum.
  • Misketlerle oynamayı çok severdim.
  • Çiziktaş oynamayı çok severdim.
  • Sürekli bakkaldan cino ve yumiyum alırdım.
  • Gazetelerin yanında verilen kartondan bebekleri giydirmeyi çok severdim.
  • Babam her para verdiğinde toybox alırdım.
  • Her okul çıkışı arkadaşlarla leblebi tozu alırdım.
  • Pokemon en sevdiğim çizgi filmdi.
  • Boncuklu tabancam vardı.Yerden boncuk arardım sürekli.
  • Meybuzlar vardı. Hastasıydım.Hele portakallısı.
  • Ruhsar ve Yılan Hikayesi dizilerine bayılırdım. Hiç kaçırmazdım.
  • Aterim vardı. Kuş vurma oyununu ve ateşin içinden geçmeli oyunu çok severdim.
  • Evdeki Yabancı adlı diziyi de çok severdim. Hatta hala jeneriğini hatırlıyorum. "Denize düşen yılana sarılır ama hiç şımarma adamın birisiiiiiiin dıt dıt dıt dıt dırırı"
  • Eve hırsız girecek diye çok korkardım. Aklımda bin türlü şey geçerdi.
  • Evde yalnız olduğumda bir odadan başka bir odaya geçerken adeta Usain Bolt oluverirdim.
  • Gece yatarken bacağım yorganın dışına çıkarsa birisi beni ayağımdan tutup çeker diye çok korkardım.
  • Hepsi grubunun büyük fanıydım. Mahallede herkes gruptan bir kişi olurdu. Ben Yuşi(Yasemin) olurdum.
  • Yazım çok güzel olduğu için tüm hocalar her şeyi bana yazdırırdı.
  • Sihirli Annem dizisine bayılırdım. Hatta evde bulduğum bir küremi sihirli küre yapmıştım.
  • Hatıra defterim vardı. (ve hala duruyor taaa ne zamandan beri) Okur okur gülerim. 
  • Mahallede top oynarken çok korkardım. Çünkü bir tane amca vardı ve her top oynadığımızda balkondan başımıza suyu boşaltırdı. 
  • Okula en erken ben giderdim. Çünkü erken giden en öne geçerdi. Hatta hala hatırlarım. Bir tane kız vardı en son o gelirdi ama annesi onu hep öne koyardı. Acayip sinir olurdum. Zaten o kızı hiç sevmezdim.
Aklıma gelenler bunlaaar. Yazıyı okuyan herkesi mimlediiiiim. 

12 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ji Sung gifini görünce yazıya heyecanla dalış yaptım nasıl da tatlııı ^^
    İsteklerini ağlayarak dile getiren kardeşim nerelerdeydin? Bana hep etrafında senin gibi her şeye ağlayan başka çocuk var mı? diye sordular yanımda olsan seni gösterirdim. Sahi neden tek ben ağlıyordum her şeye kafama takıldı şimdi :D
    Çok tatlı bir mim, yazıyı okuduğuma göre mimlenmiş sayılırım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gifine ayrı bir hastayım zaten :)
      Kesinlikle o kişi benim. EVET BEN TAM BİR MIZMIZIM!! :D
      Rica ederim yazını bekliyoruuuum ^.^

      Sil
  3. Selam seni etiketledim ve bloguna üye oldum :D
    http://dusesingunlugu.blogspot.com/2015/05/biraz-muzik-biraz-ben-tag.html

    YanıtlaSil
  4. Ahaha ben yaptım zaten bu mimi o yüzden üstüme alınmıyorum :D

    Yalnız o meybuzlari ben de cok severdim ve bir yoğurt kutusu dolusu misketimiz vardı bi de mahalledeki en çok oyun kartı da bizdeydi jdjdh erkek kardesimle cok oynardik ndjdh

    Yazın çok guzel olmus jdhdjd ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeeer^^ Benim hiç bir yoğut kutusu dolusu misketim olmadı :((( Ama oyun kartlarım benimde çoktu :D

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Kuş dilini anladım :P Güzel ve eğlenceli olmuş, ellerine sağlıık^^^^

    YanıtlaSil
  7. O en ön sırada durma aşkımızın bi açıklaması var mıymış? Hiç anlamıyorum. Lisede de en ön sıradan kaçılırdı, en sonunda 'ne kadar büyüttünüz be' der ben geçerdim. İkisi de mantığını anlayamadığım bir takıntı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dediğin gibi lisede kimse önde olmak istemezdi. Acaba neden bende anlamıyorum :D

      Sil